22- Makale

66 2 0
                                    

Ders bittiğinde Ned koşarak yanlarına geldi. Yanlarında durduğunda biraz soluklandı.

"Derste- etrafında duman- yayıyordun."

Dedi soluk soluğa.

"Okul bahçesinden çıksak?"

Perla ayağa kalktı. Sınıftan birini girmek istemiyorudu.

"Katılıyo- Flash geliyor!"

Peter'ın lafı Flash'ın merdivenleri koşarak inmesiyle kesildi. Perla saniyesinde görünmez oldu. Ned onun görünmez olduğu yere ağzı açık bakıyordu.

"Hey, Parker! Perla nerede?"

"O az önce gitti."

Flash homurdanarak uzaklaştı.

"Arkanızdayım. Parka gidelim. Kenara bir yere oturalım."

Perla onların kulaklarına fısıldadı. Yolda yürürken Ned ikide bir arkasına bakıp duruyordu.

"Ned, biraz daha arkana bakarsan seni deli zannedebilirler dostum."

"Ha, evet doğru."

Ned önüme dönüp yürümeye devam etti. Parka girdiler. En kuytu köşeye geçip oturdular. Perla tekrar görünür oldu.

"Kanka bu haaarika bir şey. En yakın arkadaşlarım süper kahraman!"

"Cidden bağırmak ile ilgili sorunların var."

"Tamam evet ama bu sessiz olunacak bir şey değil. Bu çok havalı!"

Peter ile Perla bakıştı. İkisi de güldüler.

"Bu arada sen iyi misin?"

"İyiyim. Sadece bir kabustu."

"Yani güçlerin duygularına doğru orantılı."

Peter'ın aklına Perla'nın savaşta öfkeyle ne kadar güçlü olduğu geldi. Ya da Tony öldüğünde etrafı kaplayan yoğun sis...

"Öyle düşünüyorum."

Perla saatini kontrol etti.

"Benim gitmem gerekiyor. Morgan'a oyun sözüm var da."

İkisi de onayladı ve eve döndü. Eve dönünce Morgan ile oyun oynamaya başladı. Onunla vakit geçirmeye bayılıyordu. İkisinin en büyük ortak yanı, ikisinin de Tony'e benziyor oluşuydu.

"Abla beni havaya kaldır!"

Morgan uçmayı çok seviyordu. Daha doğrusu Perla'nın onu güçleriyle uçurmasını çok seviyordu. Perla bundan pek hoşlanmasa da onun yavru köpek bakışına dayanamıyordu. Ve Morgan yine o bakışı atıyordu. Perla içini çekerek büyüleriyle onun bedenini sardı. Morgan havalanırken ellerini birbirine çırpıyordu. Pepper hızla içeri girdi.

"Perla bunu görmen gerekiyor canım."

Pepper'ın dediğiyle beraber Morgan'ı aşağı indirdi.

"Ama daha yeni vaşlamıştık!"

"Gelince tekrar yaparım minnak."

Perla Morgan'ın burnuna küçük bur öpücük kondurdu. Pepper kapıdan çıkarken onu takip etti. En sonunda aşağıda bilgisayarın önünde durdu. Bilgisayar sayfasında bir makale açıktı.

"Bu makaleyi okuman gerekiyor ama çok sinirlenmemeye çalış."

Bilgisayarın karşısına oturup okumaya başladı.

Gizli Stark ~ Perla Luna Stark ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin