17- İkinci Şans

115 4 0
                                    

Tony, Nebula ile beraber uzay gemisindeydi. Buraya geldikleri uzay gemisinde. Aradan günler gecmişti ve oksijen azalıyordu. Tony zırhının kaskına  videoyu kaydettikten sonra uzaya karşı oturarak gözlerini kapattı. Fakat gözünü kapalıyken bile kamaştıracak kadar parlak olan bir şey yüzünden uyuyamadı. Elini gözüne siper ettı. Fakat sonra aklına dank etti. Gözlerini açtı. Karşısında Kaptan Marvel duruyordu.

"Sıkı tutun."

Dedi. Dakikalar içerisinde Avengers kulesini görmeye başlamıştı. Uzay gemisi sarsıntıyla yere indi. Tony kapıya yöneldi. Nebula arasındaydı. Steve, Natasha ve Pepper dışarı çıktılar. Pepper onu görünce gülümsedi.

"Tanrıya şükür Tony iyisin."

Diğerleride gülümsüyordu ancak Tony tek kelime etmiyordu. Kızının ve oğlu gibi gördüğü çocuğun gözlerinin önünde toz olmasını kaldıramamıştı.

"Bir dakika Luna nerede?"

Bunu ilk fark eden Natasha olmuştu.

"Yoksa o- Hayır Tony lütfen bunun olmadığını söyle."

Daha çok yalvarıyor gibiydi. Tony başını eğdi. Bunun sebebi kimsenin göz yaşlarını görmesini istememesiydi.

"Gitti... İkiside. Peter ve- Perla..."

Ortam derin bir sessizliğe büründü. Tony yıkık bir şekilde içeri girdi. İçeride birkaç kişi daha vardı.

"Tony iyi gözükmüyorsun."

Pepper onun arkasından geldi.

"İyi olmaya ihtiyacım yok. Perla'ya ihtiyacım var."

"Tony git biraz dinlen."

Steve'in dediğiyle Tony ona döndü.

"Size bunu daha önce söylemiştim. Tek ihtiyacımız olan Dünya'nın çevresinde bir kalkandı. Kıymetli özgürlüğümüzü kısıtlasada ihtiyacımız olan buydu!"

"Ama işe yaramadı değil mi?"

" 'Kaybederiz.' dedim. Sende 'Onuda beraber yaparız.' dedin. Bil bakalım ne oldu? Kaybettik! Ama sen orda yoktun. Ana işimiz bu değil mi? Peki olaydan sonra ne yaptık? Biz neydik? Avengers ekibiydik! İntikancı değil."

*(5 yıl sonra...)

Tony hala perişandı. Artık bir kızı daha vardı fakat bu birşeyi değiştirmiyordu. Perla'yı özliyordu.

"Baba bak ne buldum."

Morgan yanına gelmişti. Kafasında Tony'nin Pepper'a yaptığı zırhın kaskı vardı.

"Onu annen için yapmıştım. Ama o benim hediyelerini hiç kullanmaz. Yinede çıkart onu sen."

Kaskı kızının kafasından çıkarttı ve onu kucağına aldı. Sonra bir arabanın bahçeye yaklaştığını gördü. Morgan kucağındayken oraya gitti. Arabadan Steve, Natasha ve Scott indi. Tony kızını yere indirip eve yolladı.

"Sizi görmek güzel."

"Senide Tony."

"Ne için geldiniz?"

"Bu Scott. Belki hatırlarsın. Kendisi toz olanlar arasında."

Onlar Tony'e planlarından bahsettiler.

"Bu işe yaramaz. İkinci bir ölüm."

"Ama denemeye değer."

Morgan küçük adımlarıyla koşarak verandaya geldi.

Gizli Stark ~ Perla Luna Stark ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin