,,Teď už mi je jasné že usneš za chvíli, krásné sny myšičko" Já si položila hlavu na jeho hruď a okamžitě upadla do říše snů. Takové usínání by se mi líbilo pořád...
---
*ráno*
Dneska jsem vstala o dost dřív než obvykle, měla jsem aji docela dobrou náladu, takže jsem vstala a zabrala si koupelnu, nebudu riskovat že by se vzbudil Domča a zabral by mi ji.
Potom jsem na sebe hodila nějakou Domčovu mikinu a šla si zpátky lehnout za nim.
Dominik se probudil s totální kocovinou, šlo to na něm aji poznat, protože když jsem mu řekla pouhé "dobré ráno" už po mě začal ječet ať neřvu. Já ho ale nenechala být a začala mluvit dál.
,,Zlato co říkáš na ty náušnice" začala jsem ho provokovat.
,,Sluší ti" ani mi nevěnoval pohled, pořád měl zavřené oči a zívl.
,,Tady je někdo unavený, měli by jsme jít ještě spát"
,,Asi jo" zabručel.
,,Tak já už se jen převleču zpátky do pyžama"
,,Celý den čekám, až se přede mnou převlékneš" řekl najednou s nadšením.
,,Teď si se vzbudil takže nekecej"
,,Heej vím že pod mou mikinou nic nemáš" zase ten jeho úšklebek...
,,Ty si debil" zasmála jsem se a on se zatvářil jak naštvané malé dítě.
,,Mohl bys mi teda sundat tu mikinu když ti na mně tak překáží?"
,,Moc rád" usmál se a já se k němu otočila zády.
Vstal z postele a postavil se za mnou docela na těsno. Cítila jsem jeho teplý dech na mé klíční kosti a to jak ze mě sundavá pomalu mikinu. Dal mi vlasy dopředu na pravou stranu. Začal mě líbat na levé straně krku.
Nakonec ji pustil a spadla na zem.
Byla jsem nahá, jediné co mě trochu zakrývalo, byly červené krajkované kalhotky a Dominik byl stále celý oblečený. Otočila jsem se čelem k němu a políbila ho.
,,Není moc fér že ty si oblečený a já ne?"
,,Copak, vadí ti to?" pousmál se.
,,Trošičku" taky jsem se pousmála.
,,Tak to máš blbé" usmál se opět. Sundal si tričko a posadil se na okraj postele. Já si sedla rozkročmo na něj. Chtěl mi sundat i kalhotky ale při tom jsem ho zastavila.
,,Copak myšičko?"
,,Bojím se" mám takový divný pocit..
,,Čeho?"
,,Že mě pak odkopneš, co si budem, nebylo by to poprvé co bys to udělal nějaké holce"
,,Zlato, mám tě rád a udělal bych pro tebe všechno, slibuju že tě neodkopnu, jsi jiná než ony ale pokud nechceš nevadí" polibil mě
,,Dobře ale jen to zkusíš a uvidíš!" zasmála jsem se a on se usmál.
„Já vím, jinak pokud se necítíš na to něco se mnou mít, počkám si na to" řekl a já se cítila jistě.
,,Chci to" usmála jsem se na něj a dala mu ruku mezi své nohy. Začala jsem ho líbat. Domča se postavil a držel mě na sobě. Hodil mě na záda na postel a rozkročil mi nohy. Sundal mi kalhotky a sobě kalhoty.
ČTEŠ
𝑬𝒍𝒊𝒔𝒊𝒏𝒂 𝒗𝒐𝒍𝒃𝒂
أدب الهواة(ff- cz rappers) „Petře, máme problém" řekla jsem šeptem k němu. „Já ne, ale ty jo, holčičko" řekl a já se nechápavě podívala... --- Moje srdce se zastavilo a roztříštilo na milion střípků. Můj život byl jako skládačka. Někdo nový do něj vstoupil, a...