,,Zajděte tam pak prosím někdo za ní, nemyslím si že by zrovna mě chtěla vidět, po tom všem. Já mezitím zkusím vymyslet něco na omluvu co by ji udělalo radost" Calin odešel pryč a my se s klukama domluvili, že budem muset Elis trošku chránit.
---
Zůstala jsem tu ležet jako troska. Troska, co se nedokázala ubránit.
Cítím se na hovno, ani nevíte jak.
Zůstala jsem bezmocně ležet na posteli v pokoji, do kterého už nikdy nechci vkročit.
Cítím neskutečnou bolest pod žebrama, větší bolest cítím však na srdci. Nechtěla jsem ho k tomuhle vyprovokovat.
Můžu si za to sama a prostě tohle je jen následek. Vidím, jak se mi zbarvují modřiny po celém těle.
Už půl roku jsem čistá, každým dnem co tu jsem se bojím, že se to stane znova. Vše mě k tomu vede.
Co kdybych řekla, že se po dnešku nechci ani probudit? Nechci ho vidět, nechci nikoho vidět.
Bojím se.
Bojím se vidět onu osobu, která tohle zapříčinila. Jenže život nás vede k tomu, abychom překonávali překážky. Říkala jsem mu, že nesmíme.
Varovala jsem ho, že pokud nás najdou, skončí to takto. Jenže on jakoby chtěl, aby mi tohle Calin udělal.
Dominiku, nějakým způsobem se ti podařilo ukrást mi srdce ale prosím, vrať mi ho čisté a nepošpiněné.
Momentálně nějaká dívka vzdychá tvé jméno, ale pořád doufám v to, že by byla třeba i malá naděje v tom, že je poslední.
Ani nevíš jak sexy pohled na tebe byl, když jsi pálil cigaretu před kavárnou a při tvém odchodu mi poslal vzdušnou pusu.
V tu chvíli jsem chtěla ucítit tvé rty na těch svých.
Byl jsi jiný Dominiku, nebo jsem spíš byla jiná já. Ty jsi byl a stále jsi člověk s egem až někde na strop, ale občas si to přeháněl.
Já jsem si žila poměrně hezký život.
Povím ti, že na to dnešní odpoledne nikdy nezapomenu. Zamotala jsem se zase do něčeho, do čeho jsem nechtěla.
Bohužel není cesty zpět.
Snažím se to zvládnout jak nejlíp dokážu, ale potřebovala bych tvé objetí. Objetí od osoby, kterou jsem asi začala milovat i přes to, jak mě napůl zničila a skvěle si pohrála s mým srdíčkem.
Já chci žít, já chci v klidu dýchat a zažívat dobrodružství, s tebou. Takhle si slovo dobrodružství představuji já, jenže u tebe to znamená vymrdat duši nějaké děvce.
Přestávám cítit svou tvář i tělo.
Pomalu upadám do říše snů, nebo snad do bezvědomí? Těžko říct, ale nevím jak na tom budu večer, zítra ráno nebo za týden...
*pohled Pepy*
Calin mě poslal pro Elis, předpokládám ale, že spí. Bojím se, v jakém stavu ji najdu.
Popadnu klíče co mi dal Calin a nejistě odemykám dveře. Jak sem předpokládal, Elis oddychovala, ale nedá se říct, že úplně klidně.
Chvílema sebou cukala a něco mumlala. Přistoupil jsem k posteli blíže, a tak se mi naskytl pohled na její odhrnuté tričko.
Tohle jsem úplně nemyslel.
Myslel jsem tím ty všechny podlitiny, co se jí zbarvovaly od prsou až někam k bokům.
ČTEŠ
𝑬𝒍𝒊𝒔𝒊𝒏𝒂 𝒗𝒐𝒍𝒃𝒂
Fanfic(ff- cz rappers) „Petře, máme problém" řekla jsem šeptem k němu. „Já ne, ale ty jo, holčičko" řekl a já se nechápavě podívala... --- Moje srdce se zastavilo a roztříštilo na milion střípků. Můj život byl jako skládačka. Někdo nový do něj vstoupil, a...