sabah gözlerimi hiç tanımadığım bir odada açtım..her yer,her şey yabancıydı bana..ister istemez üzülüyordum,kalbim sıkışıyor,nefes alamıyordum..
Hiç kimsesi kalmayınca anlıyor insan elindekilerinin kıymetini.
Yataktan kalkacağim sırada odaya bir adet aram zemheroğlu dahil oldu.soğuk yüz hatları kara gözleri uzun boyu ile tam iclal'in tipiydi ama biraz gıcıktı sanki."sen hayla yatakta mısın ?neresi burası babanın evimi?"dedi Aram
"Bana bak sen ben senin oyuncağın değilim. babamın evinden kurtulmak için geldin senin yanına zaten aptal şey. babamın evinde böyle rahat olsam neden geliyim sana."dedi İclal lakin hemen de pişman olmuştu.
Aram genç kıza şaşkın şaşkın baktı.başına büyük bela almıştı"yani kusura bakma ben şey dedim"dedi İclal Aram'ın omuzuna dokundu
Aram bı omuzundaki ele bir genç kızın suratına baktı."ya ne demek istedin"dedi genç kızı belinden tutup kendine çekti"ne yapıyorsun sen be sapık uzak dur benden derhal yoksa avazım çıktığı kadar bağırırım."
Aram genç kızdan uzaklaşıp koltuğa oturdu."ne diyorum biliyormusun derman kızı biz senle haketen evlensek ya sevdim ben seni ya tatlı şeysin.hem bir çocukta yaparız. Al sana bizden mutlusu yok"dedi aram bir yandan göz kırpmayı ihmal etmemişti.
"Allah yazdıysa bozsun seninle çocuk yapıcağıma ölürüm daha iyi"dedi İclal yüzünü ekşitmeyi ihmal etmemişti"kalbimi kırdın derman kızı bugün dini nikah kıyılıcak ona göre hazırlan sonra seninle uğraşamam"
"Ne üzüldum bak aram ağa lütfen uğraşsana"
"Haydin derman kızı haydi ama konuştun" İclal ardından banyoya girdi.aram genç kızın arkasından bir süre baktı ister istemez yüzünde hafif bir gülümseme belirdi.ama olmaması lazımdı.
Onunla sadece anlaşma yapmıştı.bir kaç ay sonra ayrılıcaklardı..yada Aram öyle düşünüyordu..İclal duş aldıktan sonra rutin işlerini haledip dün viyanın getirdiği beyaz elbiseyi giydi.saçlarını kurutup hafif bir makyaj yaptı.
Ardından aşağıya inmek istedi ama inemedi..aşa inip ne yapabilirdi ki.dün olan şeyler geldi aklına.. zelal'in sözleri.derken kapının çalması ile irkildi.gelen rojin xanımdı.
"Girebilir miyim kızım?"dedi İclal adeta şaşkına dönmüştü iyi bir kadına benziyordu ama bu evde kimseye güvenmezdi."tabi tabi buyrun"dedi İclal
"Seninle biraz konuşmak istiyorum"dedi rojin xanım yatağın bir köşesine oturdu "otur kızım"dedi İclal rojin xanım'ın yanına geçip oturdu "şaşırıyorsundur bence şimdi sende bana neden böyle iyi davranıyor diye ben sadece oğlumun iyiliğini istiyorum kızım. ben bir oğlumu kaybettim diğerinide kaybedemem."dedi rojin xanım üzüntüsü her halinden belliydi.
"Sizi anlıyorum ama benim sizin oğlunuzun ölumunden bile haberim yoktu.kimse bana hiç birşey söylemedi söylemezlerdi de."dedi İclal
"Biliyorum kızım sen bundan sonra benim hem kızım hem de gelinimsin sen artık İclal zemheroğlusun"dedi rojin xanım kendinden emin bir ses tonuyla.
İclal hafif tebessüm etti."teşekkür ederim"dedi "dün olanlardan haberim var Zilan boş konuşur.aram onu sevseydi emin ol evlendirdi onunla.ama o seni seçti."dedi rojin xanım "yok ben biliyorum alınmadım zaten ben sizden bir şey istesem olur mu"dedi İclal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Gelini (Tamamlandı)
Historia Corta"kitaptaki yazım hataları düzenlenecektir." ! Kitap bana aittir.! İ𝑐𝑙𝑎𝑙&𝐴𝑟𝑎𝑚 𝑍𝑒𝑚ℎ𝑒𝑟𝑜ğ𝑙𝑢 🥀28.08.2023🥀 Kuma yoktur.. Tesadüf denilen şeye hayatım boyunca inanmamıştım,ama galiba artık inanıyordum. Bazen insanın bazı şeyleri zorlaması...