Ben geldimm hoş
Geldimm"Duydun mu gız ana İclal düğünü bugünmüş."dedi İncegul elindeki patatesleri soymaya devam etti.Aram ve İclal'in duğunuydu bugün herkesi davet etmişlerdi.Gülcan Hanım'ın cevabı geç olmadı.
"Duydum duydum kuma olucak dediler kıza bak hanımağa oldu."dedi başını iki yana saladı.ama bir şey ters gidiyordu farkındaydı."siz hayla bitirmediniz mi."dedi Delal gelmesiyle adeta ortalığın neşesini kaçırıyordu."yok hanımı-"Gülcan in konuşmasına bile müsade ettmemişti.
"Başkalarının işleri sizi ilgilendirmez.herkes haddini bilecek."dedi ardından hızla mutfaktan çıkıp üst kata oturan anasına doğru ilerledi."yine ne oldu."dedi dersim xanım kızının yüzü yine bir karıştı.
"Bugün o orospunun düğünü var daha ne olucak ana."diye yükseldi ama bu pekte dersim xanım'ın umrunda değil gibiydi.kızına dönüp hafif tebessüm etti.
"Ben burda acıdan ölüyorum.sen gülüyorsun ana."dedi tam kalkacağı anda dersim xanım kızının elinden çekip oturtu."hele bekle bakalım.ananım ben senin herşeyi düşünürüm."dedi
"Ne yapıcaksın."dedi Delal sinsi bir gülüşle.önce etrafına bakındı dersim xanım sonra hemen planını anlatmaya başladı."ben değil başka biri yapıcak."dedi kendinden emin bir ses tonuyla."kim?"dedi Delal
&
Zemheroğlu konağında ise büyük bir neşe vardı bütün konak süslenmişti.düğün yemekleri yapılmıştı.herkeste hafif bir neşe vardı uzun zamandır olmayan bir neşe. Hewi xanım eşi Ezman ağa, oğlu Şiyar ağa ve karısı ağrıya dönmek zorunda kalmıştı. Düğüne kalmayı hepsi çok istemişti ama nasip olmamıştı.orda işleri vardı.
Aram ve asır berbere gitmişti.İclal,Viyan ve Didem ise gelinlik seçiyorlardı daha doğrusu seçemiyorlardı.
"Yenge bak bu bence çok güzel."dedi Didem kendi zevkine uyan bir gelinlik işaret etti.ama olduğu gibi İclal bunu da beğenmemişti."ya bakın kızlar ben böyle hafif kabarık olsun istiyorum."dedi ama bir türlü kendini ifade edemiyordu.bu onun düğünüydü.
Bir kez evleniyordu sonuçta."galiba ben sizi anladım."gelinlikçi kadın."hızla içeriye ilerledi.bir kaç dakika sonra elinde hafif kabarık zümrüt yeşili bir gelinlik ile girdi bir kolu uzun bir kolu hiç yoktu.
Bulmuştu en sonunda hafif bir tebessüm etti."Bence bu senin üstünde çok güzel durur yenge."dedi Viyan Didem ise ona katıldı.içindeki mutluluğun tarifi yoktu.
Ama bir yandan korku vardı...
"Bulduk kızlar."dedi herkes gülemeden edemedi genç kızın bu haline.Nikahları bu sabah kıyılmıştı.sıra düğüne gelmişti.Abisi ve yengesinin gelmesini çok isterdi.Ama bir abisi yoktu galiba artık.
En son o konağa gitiğinde yanına gelmeyi bırak.yüzüne bile bakmamıştı.ama bu iyi olucaktı Aram ona iyi geliyordu.ama oda gidicekti.
Kabine ilerleyip giydi gelinliğini.ardından çıkıp ilerledi kızların yanına."nasıl?"dedi etrafında döndü. Herkesten güzel iltifatlar alıp.telefonundan kızlarla bir fotoğraf çekip sayın kocasına gönderdi.
"Nasılızzz kocacım 🥳
Bay goril 🦍
"Bunu giyemezsin İclal.çok açık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Gelini (Tamamlandı)
Short Story"kitaptaki yazım hataları düzenlenecektir." ! Kitap bana aittir.! İ𝑐𝑙𝑎𝑙&𝐴𝑟𝑎𝑚 𝑍𝑒𝑚ℎ𝑒𝑟𝑜ğ𝑙𝑢 🥀28.08.2023🥀 Kuma yoktur.. Tesadüf denilen şeye hayatım boyunca inanmamıştım,ama galiba artık inanıyordum. Bazen insanın bazı şeyleri zorlaması...