11.𝑏ö𝑙ü𝑚

5.4K 387 16
                                    

İyi okumalar.

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.

Oy sınırı: 50
Yorum sınırı;80

Dolmadan gelmiyecektir.okuyan herkes yorum atıp yıldıza basarsa emin olun elliyi geçer.Hepinizi öpüyorum seviyorum sizii.

"Yavaş,yavaş in güzelim."dedi Aram bir elimden kavramış, beni arabadan indirmeye çalışıyordu.hastaneden çıkmıştım bugün.üzerimdeki ağırlık bir azda olsa indi.elini iyice kavradım.Bu süreçte bütün ev halkı arkamda olmuştu.yemek yemediğim günlerde Rojin xanım zorla ağzıma tıkardı yemekleri.ait olduğum yerde mutluydum.

Yavaş adımlarla konağa girdiğimizde Aram elimi hiç bırakmamış odamıza doğru ilerledi.Aramın o soluk odasını bile özlemiştim.kapıyı aralanırken içeri adım attım.gecip yatağın üstünde oturdum Aram ise hemen yanıma."Aram.."dedim hafif bir ses tonuyla hemen bana döndü."Hı."dedi eliyle yüzüme düşen bir kaç saç telini iteledi."O bir daha hiç gelmeyecek demi?"dedim içimdeki korkuyu biraz da olsun dindirmek istiyordum."Gelmiyecek.ben hep burda olucam."dedi güldüm hep yanımda olması beni özel hissettiriyordu.

Bir bebek gibi hissediyordum."Ama şimdi benim bir kaç işim var yemeğini ye geldiğimde Viyana sorarım."dedi ardından dudağıma minik bir öpucuk bırakıp geri çekildi.o kapıdan çıkıp giderken bende battaniyemi basıma kadar çekip yatağıma girdim biraz uykuya ihtiyacım vardı.üzerimde gitmeyen bir yorgunluk vardı.

....

Arabasıyla son sürat gitti Aram hemen yanında ise en yakın dostu,kardeşi vardı.Berat birlikte büyümüşlerdi.Araba yıkılmaya meilli bir kulübenin önünde durdu ikiside hızla arabadan indi.Yavaş adımlarla ilerlediler.içeriden gelen ses o kadar mide bulandırıyordu ki Aram yüzünü ekşitmeyi ihmal etmemişti"Bırakın lan beni!"diye bir ses yükseldi bu sefer.Aram tek kelime etmeden dikildi Seyfettin ağanın önünde Berat ise arasındaydı.

"Aram Zemheroğlu! Geberticem lan seni!"dedi Seyfettin ağa büyük bir cesaretle.Aram hemen büyük bir kahkaha attı.Doğru duyuyordu onu öldüreceğini söylüyordu."Sen kimsin lan? Beni öldürecekmiş."dedi ardından Seyfettin ağanın başında dikilen Adama dövmeleri için bir emir verdi onun o pis yüzüne asla dokunmazdı,Ellerinin onun pis kanına bulanmasını asla istemezdi.yediği dayak ile eli yüzü kana bulanan adama döndü.

"KONUŞ!"dedi kalın bir sesle ağzından akan kanları tükürdü bir süre.bu sefer öne Berat ilerledi.yakasından tutup sarstı."Duymadın galiba?"dedi bir yumruğu da o geçirdi.Aram bu manzara karşısında sadece bakmakla yetindi içi cız bile etmemişti.Karısına dokunan eli kırardı.hemde gözünü kırpmadan.onun için her şeyi göze alırdı öl dese ölürdü."Derman aşiretinden Dersim xanım ve kızı Delal bu plan onlara aitti.Eğer iclal'i vurursam bana geri döneceğini söyledi seninde."dedi ama sonunu getirmedi.

"Beni ne?"diye bir soru yöneltti.Seyfettin ağa oğzından akan kanı yana tükürdü."Seninde kızı Delal ile evleneceğini söyledi."Seyfettin ağa cümlesini bittirdikten sonra Aram ve Berat anlık bir bakıştı.İclalin elbiselerini, eşyalarını neden yaktığını şimdi daha iyi anlıyordu.tek kelime etmeden yavaşça ilerledi kapıya doğru."Yakın burayı bu adam burda gebericek."diye bir emir verdi ardından Arabasına doğru ilerledi.

Mardin Gelini (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin