Uzun bir aradan sonra merhaba bir açıklama yapmak istiyorum.her geçen gün kitabım parçalanıyor bunu fark ettim.yeter almayın alıntıları
Engelemekten bıktım.emek hırsızlığı yapıp benden çok oy alıyor ve bu benim gerçekten çok üzüyor.Şimdiden destek olup yorum yapan herkese teşekkür ediyorum.
İyi okumalar..
💕
Bedenimde hisettiğim acı ile uyanmam bir oldu.kuş sesleri hayvan sesleri geliyordu.ben neredeydim? elimi ağrayan yarama koyarken daha da kasıldı vücudum.kan vardı benim kanım..Neredeydim?
Aram,herkes neredeydi?
Benim burda ne işim vardı.sis git gide çoğalıyor du.zaman alsa da.ayağa kalkmıştım.yavaş adımlarla ilerledim ağaçların yanından.çok karanlıktı korkuyordum."İclal gel buraya!"dedi tanıdık bir ses.git gide kakınlaşıyordu.
Seyfettin ağa bu oydu.beni vuran da oydu.artık yürümüyor koşuyordum.yaram daha da kanamaya başlamıştı.bir ağacın dibine oturdum.kuşların sesi adeta acı veriyordu.bir kadın sesi duyuldu bu sefer.
Annem..
Yavaş adımlarla ilerledim sesin geldiği yere doğru.Bir erkek çoçuğu vardı yanında abim.. peki ya babam ben nerdeydik.bir kuş kondu yanıma yarama yaklaştı. Uzaklaştırmaya çalışsam da gitmemiş ti.bir süre daha izledim onları abim bir anda kan kusmaya başlamıştı.ne oluyordu ona? Yavaşça ayaklandım yanına yaklaşmak istedim ama gidemiyordum abim her geçen dakika daha da ölüyordu..
Vücudumdaki Acı çoğalıyordu.."gel buraya."dedi elimden hızla kavradı.nerden çıkmıştı bu adam."bırak.. lütfen...abim o kötü ölüyor yardımıma ihtiyacı var."dedim ama beni bırak dinlemeyi duymuyordu bile.daha çok çekti.hızla kolumu çektim ama bırakmıyordu.
Yapışmıştı gitmiyordu."Anne..Anne yardım ett lütfen.!"dedim canım acıyordu.beni hızla çekiştirip bir uçurumun kenarına getirmişti.nerden burdaydım?"Aram yardım et!"diye bağırdım bu sefer ondan başka kimsem yoktu.
"Bırak beni."dedim kolumu hızla çektim koşucağım sırada bir el daha da sardı beni. hızla elinden tutuğum gibi atmıştım onu.bir kaç dakikada kan gölüne dönmüştü etraf.onu uçurumdan atmıştım.katil mi olmuştum? Bu ellerle midem bulanıyordu git gide onlara benziyordum.yanağıma doğru bir gözyaşı aktı..evet belki o kötü bir insandı peki ya ben onu atmakla ondan da kötü bir insan olmuştum katil olmuştum..bir karıncaya bile zarar vermeyen ben..
Burdan gitmem çıkmam gerekiyordu.olduğundan hızlı koşmaya başladım.kan daha da şidetlenmişti.üstümdek beyaz elbise git gide rengini değiştiriyordu.abim annem nerdeydi? Bana ihtiyaçları vardı..
Ama çıkış yoktu bir türlü evin yolunu bulamıyordum.belkide bir evim olmadığı için bulamıyordum.gücum git gide azalıyordu.acı ise tam tersine dahada artıyordu.
&
Daha da hızlandı Aram'ın adımları var gücüyle vağırdı."Doktor, doktor yokmu!?"dedi karısının yüzünde gezindi gözleri.kan ter içindeydi.bir kaç dakika da etrafı doktorlar sarmıştı."nasıl oldu bu?"dedi doktor tok bir sesle."bilmiyorum..bir anda oldu.."diyebildi sadece Aram başka bir şey diyemedi.boğazı duğumlenmişti adeta.iclali yoğun bakıma almışlardı.ama bir his vardı içinde,umut yoktu değişik bir his vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Gelini (Tamamlandı)
Short Story"kitaptaki yazım hataları düzenlenecektir." ! Kitap bana aittir.! İ𝑐𝑙𝑎𝑙&𝐴𝑟𝑎𝑚 𝑍𝑒𝑚ℎ𝑒𝑟𝑜ğ𝑙𝑢 🥀28.08.2023🥀 Kuma yoktur.. Tesadüf denilen şeye hayatım boyunca inanmamıştım,ama galiba artık inanıyordum. Bazen insanın bazı şeyleri zorlaması...