Bölum biraz geç geldi
ama olsun
Oy verip destek veren herkese
Şimdiden teşekkürler
💕Cama yaslanmış yolu izliyordum.çokta olmasa da bilirdim bu sokakları. Yesra ile gezerdik hep buralar."Ne düşünüyorsun."dedi Aram gözlerini yoldan çekip İclal'e çevirdi."Hiç öyle dalmışım."dedim kısık bir sesle.Çok geçmeden gelmiştik.arabadan inip konağa giriş yaptım Aram da arkamdan gelmişti.
"Al bunu giy aşağıda bekliyorum ben seni."dedi Aram elindeki poşeti bana uzatı. Hafif kaşlarımı çatım."nereye gidicez?"dedim elindeki poşeti aldım."Sen git hazırlan."dedi yavaş adımlarla odaya gidip elbiseyi poşeten çıkardım.o pembe elbisey'di
Alma dememe rağmen almıştı.elbisemi giyip makyajımı tazeliyip aşa indim.Konaktakiler odalarına dağılmışlardı .değişik bir ailesi vardı sanki umutlarını,sevinçlerini kaybettmiş gibilerdi.
Dışarıya çıktığımda arabaya yaslanmış telefonla ilgileniyordu."sonunda patladım."dedi Aram. Göz devirdim.
Yüzüne bakmadan arabaya bindim.çok gıcık bir insandı,beni adeta deli ediyordu.arabaya binip bana döndü."Hayırdır."dedi "Ne hayırdır."dedim bilmiş bilmiş."Neyin tiribi bu."dedi biliyordu aslında ama çaktırmamaya çalışıyordu.
"Tirip falan atmıyorum."dedi iclal kendini bebek gibi hissediyordu Aram'ın yanında ne oluyordu.ona aşık mı oluyordu? Sevmek ne onu bile bilmiyordu..hisedemiyordu."öyle olsun."dedi Aram arabayı çalıştırdı.Kalbi acıyordu ona böyle davranması onu yaralıyordu..
(20 Ağustos 2019)
"Hadi be oğlum.geç kalıcaz."diye homurdandı deran"Ben hala bir şey anlamadım resmen onların ayağına gidiyoruz."dedi Aram tarlaları satışa çıkarmışlardı ama bin pişman olmuşlardı.satın alan adam tam başa belaydı.
"İnan bende anlamıyorum Aram.adam bir tuhaf ila bizi istemiş bide hayır ha biz ne yapıcaz."dedi deran dosyaları alıp odadan çıktı.Aram abisinin arkasından ilerledi."aşık falan olmuştur belki ha abi."dedi çapkın bir gülüşle.
Deran bu çıkışa gülemeden edememişti."ya ne demezsin hadi ben her neyse sen başa belasın oğlum.kim ne etsin seni."dedi deran ama Aram pek gülmüyordu. "Şaka yapıyorum be oğlum."dedi deran kardeşinin omuzuna dokundu.
Her ikiside arabaya binmiş. Sohbet edip gülüyordu."ne oluyor burda."dedi deran arabayı hızla park edip indi.koskoca bir kalabalık vardı.kadın sesleri çığlıklar,ağlama sesleri.adeta kaplamıştı etrafı."abi bekle."dedi Aram abisinin kolundan sıkıca tutu.
"Ne oluyor burda."diye kükredi adeta ama bu kalabalıkta sesinin duyulması imkansızdı.deran Aram'ın elini çekip hızla kalabalığa daldı.yerde kanlar içinde bir kadın ve küçük bebeği vardı.Anne daha bebeğine doyamadan göçüp gitmişti ama bebeğini arkasında bırakmamıştı.
"Kim yaptı bunu."dedi ama ne bir yanı nede bir ses vardı.tam o sırada silah sesleri duyuldu hafaya sıkılan silahlar insanları korkutmuş tu insanlar kaçacak yer arıyorlardı."Abii."diye atıldı Aram ama abisinden hiçbir ses yoktu.etrafta sadece tek bir silah sesi duyulmuştu.sonn.
Ama havaya değil tamda deran zemheroğlunun kalbine isabet ettmişti.kurşun darbesiyle yere yığılan adam..bir kaç dakika sonra beyaz gömleği kana bulanmıştı."Abiii."dedi Aram hızla abisine doğru koşmaya başladı."Abii kalk ben burdayım."dedi ama cevap yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Gelini (Tamamlandı)
Short Story"kitaptaki yazım hataları düzenlenecektir." ! Kitap bana aittir.! İ𝑐𝑙𝑎𝑙&𝐴𝑟𝑎𝑚 𝑍𝑒𝑚ℎ𝑒𝑟𝑜ğ𝑙𝑢 🥀28.08.2023🥀 Kuma yoktur.. Tesadüf denilen şeye hayatım boyunca inanmamıştım,ama galiba artık inanıyordum. Bazen insanın bazı şeyleri zorlaması...