Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar 💓
𝐺𝑒𝑐𝑒 kimine karamsar bir isimken bana çok şeyi çağrıştırıyor.Gece ismi Atım benim atım. onu bir kaç yıl önce halam almıştı doğum günü hediyesi. olarak benim ellimde büyümüştü.Halam gittikten sonra ona çok iyi bakmam gerektiğini söylemişti.
Ama bir sabah ansızın kaybolmuştu.sabah yanına gitiğimde yoktu kaçmıştı,yada kaçırılmıştı.ama ben onu biliyordum o beni asla yanlız bırakmazdı.simsiyah bir yelesi vardı.en sevdiğim özeliği ise sadece benim olmasıydı.bazen çok dolduğumda ona dökerdim içini.
O giriğinde ise yapayalnız kalmıştı.çok aramıştım ama yoktu.
Ellimde aldığım herhangi bir elbiseyi giydim.Arkadan bana sarılan dev cüseyi umursamadan önüme döndüm.hangi şalı taksam diye düşünüyordum."Hayırdır ne bu tirip?"dedi Aram eliyle yüzüme duşen bir kaç saç telini arkaya attı."hiç olamaz mı?"dedim yüzümü ona
çevirdim.belimi daha da kavradı."Bir kere öpebilirmiyim peki?"dedi Aram.ellerimi boynuna dolarken odaya Viyan girdi."Yenge hangisini gi-."diyordu ki beni ve Aram'ı böyle sarmaş dolaş görmeyi beklemiyordu hemen Aram'ı hızla ittim oda neye uğradığını anlamamış tı öylece baktı.Viyan hızlıca odadan çıktı."Özür dilerim."diye bir ses yükseldi.ardından Kısa bir an Aram ile göz göze geldik.oflaya oflaya çıktı odadan
Ameliyattan tam bir hafta geçmişti hâyla bazen geceleri uyuyamıyorudum.Ama Aram vardı gece bana sıkı sıkı sarılan Aram.ama bir sorun vardı bazen dalıp gidiyordu.İçinde bir boşluk vardı.Canı yanıyordu.beliydi.
Rutin işlerimi haledip aşağıya indim.benim için güzel bir gün olucaktı.kalan işlere yardım etmek için mutfağa ilerledim.
Rojin xanım ve Besra xanım vardı.kahvaltı için tabakları alıyorlardı."Teyze,Aram gitti mi? Göremedim de."dedim cılız bir ses tonuyla."gitti akşama kadar yatarsan tabi görmezsin."dedi Besra xanım normal şartlarda olsa asla susmazdım.ama kimseyle terbiyesizlik yapmak istemiyordum."Besra!"diye uyardı Rojin xanım.ama Besra xanım hiç oralı değildi."siz hiç merak etmeyin Besra xanım benim kocama sahip cıkmasını ne yaptığını, ne yapacağını da çok iyi bilirim."dedim bu sefer çok fazla olmuştu
Hiç bir şey demeden çıkıp odama geçtim.benden ne istiyordu? Derin bir nefes alıp şalımı düzelttim. Artık herkese hakettiği gibi davranıcaktım.O insanlarla aynı ortamda bulunmak canımı sıkıyordu.telefonumun çalması ile hafif irkildim.Alıp kimin aradığına baktım.Aram yüzümde hafif bir tebessüm belirirken açtım."Buyrun."dedim yatağın üzerine geçip oturdum."dışarı çık."dedi sesinde derin bir neşe vardı.onaylayıp telefonumu da çantama atıp hemen Aşağıya indim.
Arabasına yaslanmış beni bekliyordu.Yüzümdeki gülümseme ile yaklaştım yanına.derken"İclal.."diye bir ses yükseldi arkamdan.Umut.. bu oydu hemen arkamı döndüm.gelip bana sarılırken Aram pek gülmüyordu."İyimisin? Görüşmeyeli uzun zaman oldu."diye mırıldandım.
Okulda ben Umut ve yesra hep beraber vakit geçirirdik."İyi sen nasılsın."dedi tam konuya girecektim ki arkamda Aramın ses duyuldu."Hadi güzelim işimiz var."diye homurdandı Aram Umuta atığı sert bakışlar beni bile urkutuyordu.
Yavaşça Umut'tan ayrılıp arabaya geçtim.Aram önce bana bakıp sonra yola döndü."Kim bu?"diye sordu.hemen atlayıp konuşmaya başladım."Umut,arkadaşım okula hep beraber gidip gelirdik."diye mırıldandım.hafif baş salayıp önüne döndü."Ee nereye gidicez."dedim kocam beye döndüm.yuzunde değişik bir ifade vardı."Ya sen ben mi kıskandın?"dedim hafif bir cilveyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Gelini (Tamamlandı)
Short Story"kitaptaki yazım hataları düzenlenecektir." ! Kitap bana aittir.! İ𝑐𝑙𝑎𝑙&𝐴𝑟𝑎𝑚 𝑍𝑒𝑚ℎ𝑒𝑟𝑜ğ𝑙𝑢 🥀28.08.2023🥀 Kuma yoktur.. Tesadüf denilen şeye hayatım boyunca inanmamıştım,ama galiba artık inanıyordum. Bazen insanın bazı şeyleri zorlaması...