Oy sınırı:100
İyi okumalarr...
....."Ne demek yok ya kanıt yok diye mi bunlar?" Dedi sinirle konuştu İclal adeta adam suçlu olmasına rağmen serbet bırakılmıştı."Aynen öyle ben buranın adeletine sokayım." Dedi Umut derin bir iç çekti."Resmen kızı evlendirmek istemiş ve oda kabul etmeyince öldürmüş işte." Dedi İclal bu inanılacak bir şey değildi!! Kadına şiddette artık son vermeleri gerekiyordu burda doğuda kadın hakları yoktu..
"Bir baba nasıl böyle olabilir?"diye sordu o bu kavramlara çok uzaktı ama İclal değildi onunda babası onu hiç sevmezdi, istemezdi.. Zamanında para karşılığında kuma vermeye kalkmıştı sonuçta aklındaki düşünceleri bir kenara bırakıp Umut'a döndü." Bu iş burda bitmez delil mi istiyorlar buluruz."dedi sinsice bir sesle.
Artık şaşırmıyordu Umut iclal'in neler yapabileceğini çok iyi öğrenmişti." Hadi bakalım derman kızı göster marifetini." Dedi Umut neşeli bir sesle gülmedi İclal buna Aramı hatırlatan herşey canını yakıyordu onun. Onun için en önemli şey kızıydı. İşlerini hal ettikten sonra odasından eşyalarını alıp çıktı tam arabasına doğru ilerliyordu ki arkasından birinin ona seslendiğini duyar gibi olunca arkasını döndü..
"Buyrun."diye mırıldandı İclal bir kaç adım ilerledi adam ona doğru."İclal Zemheroğlu demi?"diye sordu adam başını iki yana doğru salladı İclal artık Zemheroğlu değildi."Derman."dedi beli belirsiz saçını düzelti tanımıyordu adamı."pardon,Bedirhan ben."dedi bir elini ona doğru uzatı. Karşılık verdi İclal sıktı ona uzanan eli.
"Ben aslında sana bur teklifte bulunmak istiyorum." Dedi Bedirhan. Merak etmeye başlamıştı İclal her ne kadar istemese de..
....
Aklındaki düşünceleri bir kenara bırakıp arabadan indi İclal bir kaç saat önce yaşadığı şeyin hâyla etkisindeydi. Şimdi abisinin yanına gelmişti Bedirhan'ın böyle bir şey teklif edeceğini düşünmüyordu abisi ile bir anlaşmaya varmışlardı ve bu anlaşmaya iclal'in de dahil olmasını istemişti.
Tabiki hayır demişti ama Yemen'de kabul etmemişti bu konu hakkında abisi ile konuşması gerekiyordu sonuçta patron olan oydu o ne derse onu yapardı. Asansörden çıkıp abisinin odasına doğru ilerledi, kapıyı tık tıklayıp içeri girdi abisi toplantıdan çıkmıştı.
İclal'e bakıp konuştu."Seni buraya kadar getiren şey ne?"diye sordu bir yandan elindeki kağıdı inceliyordu derin bir soluk verdi İclal yorulmuştu."Bedirhan diye biri anlaşma yapmışsınız ve benimde ortak olmamı istedi."dedi İclal bunun üzerine Miran başını olumlu anlamda saladı."haberim var."dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Gelini (Tamamlandı)
Cerita Pendek"kitaptaki yazım hataları düzenlenecektir." ! Kitap bana aittir.! İ𝑐𝑙𝑎𝑙&𝐴𝑟𝑎𝑚 𝑍𝑒𝑚ℎ𝑒𝑟𝑜ğ𝑙𝑢 🥀28.08.2023🥀 Kuma yoktur.. Tesadüf denilen şeye hayatım boyunca inanmamıştım,ama galiba artık inanıyordum. Bazen insanın bazı şeyleri zorlaması...