"Beli başka bir hayata.."
İnsan en çokta sevdiği insanlardan darbe alınca yıkılır, çünkü onlardan beklemezsin... Ama bizi en çok sevdiklerimiz yıkar, parçalar. İnsan yaşarken de ölür aslında. Duygular öldü mü beden işe yaramaz artık işlevini kaybeder. Öylece geçip gider zaman kimse farkına bile varmaz sen her geçen gün ölürsün ne duyan olur,ne duyan...Ben yaşamıyordum artık elimi karnıma götürdüm kolumdaki serumlara takıldı gözlerim. Konuşamıyordum adeta dilimi çıkarıp almışlardı. Bebeğim ölmüştü benim, ben ölmüştüm.. benden bir parça gitmişti..
-sabah-
"Çok heyecanlıyım."dedi Viyan tır tır titriyordu bugün düğünü vardı. En mutlu günüydü beraber kuaföre gelmiştik Ben,Helin ve Didem. Herkes birbirinden şık giyinmiş hazırlanmıştı."Viyan hadi ama sakın."diye uyardı Didem. Berdel sonucu Boran'a verilmişti ama daha düğün yoktu ortada her şey üst üste gelmişti..
"Gelin hanımı rahat bırakın."dedi Helin güldü. Çok geçmeden dışarıdan gelen konyov sesleri yankılandı kulağımda Zemheroğlu kızıydı sonuçta basit bir düğün olmuyacak tı. Benim gibi düğün gecesinden vurulmutacak'tı..
Düğün konvoyu yaklaşmıştı kuaföre deli gibi sesleri geliyordu şanslıydı Viyan onu deliler gibi seven bir kocası vardı.. herkese nasip olmuyordu böyle güzel hayatlar,seni seven bir baban varsa elin oğluna kalmazsın derler ya doğruydu benim bir babam olmadığı için hep dışardan beklemiştim sevdiği.. Berat girdi kapıdan içeriye hemen ardından Aram. Viyan ve Berat kol kola girip çıktı kapıdan bense Aram'ın koluna girdim. Herkes konağa gitmek için arabalara binip son sürat devam ettiler..
Çok geçmeden gelmişlerdi Selxan konağına özenerek hazırlanan konağa baktım çok güzeldi. En önde Viyan ve Berat el ele girdiler konağa kabarık bir gelinlik tercihi yapmıştı Viyan. Yan yana çok iyi duruyorlardı. Ardından ben ve Aram girdik konağa. Biz gelmeden başlamıştı bile eğlence etrafa baktım deli gibi oynuyordu küçük çocuklar.
Güzel bir düğün olucaktı..
Geçip bir masaya oturduk hemen arkamızdan Asır ve Helin geldi oturdu yanımıza."dikkatli ol yenge."diye mırıldandı kulağıma. Güldüm sadece ne için diyemedim. Bu evde beni koruyup koluyordu Deran ve Bahar'a karşı. Hâyla anlamadığım bur şey vardı neden abisinden nefret ediyordu? Aklımdaki düşünceleri bir kenara bırakıp. Düğüne eşlik ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Gelini (Tamamlandı)
Short Story"kitaptaki yazım hataları düzenlenecektir." ! Kitap bana aittir.! İ𝑐𝑙𝑎𝑙&𝐴𝑟𝑎𝑚 𝑍𝑒𝑚ℎ𝑒𝑟𝑜ğ𝑙𝑢 🥀28.08.2023🥀 Kuma yoktur.. Tesadüf denilen şeye hayatım boyunca inanmamıştım,ama galiba artık inanıyordum. Bazen insanın bazı şeyleri zorlaması...