"...Seni beklerken sana olan sevgim de umutlarım gibi soldu sevgilim.gel sana olan sevgim hiç bitmesin lütfen gel..."
Oy:35
Yağan yağmuru umursamadan ilerledi genç çift Mardin sokaklarında.el ele göz göze.tek bir amaçları vardı.kavuşmak.Birbirlerini deli gibi seviyorlardı.ama aileleri yüzünden kavuşamıyorlardı.onlar suçlu muydu? Sevmek suç muydu?
Onlara göre öyleydi.Helin iyice kavradı sevdiği adamın elini. Gözlerini bir an bile ayırmadı korkuyordu kendi için en çokta sevdiği adam için.elinde sonunda yakalanacaklardı.hızla önlerindeki arabaya binip son sürat geçtiler Mardin sokaklarını.ikisininde kalbindeki acının tarifi yoktu.
Mardin'de birileri mutlu olurken birileri hep üzülüyordu.bu sefer kim üzülecek kim mutlu olucaktı.Asır en çok ta Didem'e üzülüyordu berdel kararı verildiğinde mecbur Boran selxan ile evlenicekti.istemiyecegini iyi biliyordu.Yusufu kaybedeli iki yıl geçmişti Yusuf öldükten sonra kimseye açmamıştı kalbini.hep ihanet edebilmekten korkardı.
Çok sevmişti.herkesten cok sevmiş hep gözünden sakınırdı.bosuna demiyorlardı birini,bir şeyi çok istersen olmaz diye gerçekti Didem onu çok seviyordu ve bunun da bedelini acı bir şekilde ödemişti.
...
Zemheroğlu konağında herkes derin bir uykudaydı.Aram ve İclal gideli iki gün oluyordu.Kapının sert bir şekilde çalınmasıyla irkildi Didem abisi ve yengesi diye düşündü.ama bu saate ne işleri olurduki burda ve kapı alıcaklı gibi çalıyordu.yavaşça kalktı yataktan şalını takıp ilerledi kapıya yavaşça açtı."Abi."dedi ama karşısında abisi değil hiç tanımadığı bir adam ile göz göze geldi.
Siyah saçları,koyu yeşil gözleri ve Kirli bir sakala sahipti.bir kaç dakika tek kelime etmeden baktı genç adama.sonra bir elini beline attı."Buyur,bu saate ne işiniz var acaba sübyancımısın yoksa."dedi genç kız Boran derin bir nefes alıp verdi.zaten başı kazandı bir de bu nerden çıkmıştı?
"O piç abin nerde?"dedi Didem'in hafif kaşları çattı."Aram abim o Ağrı'da."diye mırıldandı.Arkasındaki adamlara takıldı gözleri.Genç adam yavasça çekti kızı kenra.girdi Zemheroğlu konağına.Çok geçmeden Mustafa ağa ve karısı olaya dahil oldu."Boran Selxan hayırdır gece gece."dedi yaşlı adam.
Boran bir adım attı onlara doğru."O piç oğlun kız kardeşimi kaçırdı Mustafa ağa."dedi tek kelime etmedi bilirdi Helini sevdiğini ama o düşman kızıydı.iclal gibi.ama İclal çok farklıydı."Didem,abini ara."diye bir komut verdi yaşlı adam genç kız hemen ilerledi ama gözleri hâyla onu yiyecek gibi bakan adamdaydı.Aram ağa oydu o ne derse o olurdu.
Mustafa ağa bilirdi oğlunu o kızın peşini asla bırakmazdı.inatçıydı.Gozleri yanımda duran eşine çarptı korkuyordu.oğlu için En büyük oğlunu zaten kaybettmisti.digerleri için endişlenmeden edemiyordu.o anneydi.
Üzerdi, üzülürdü.
....
Herşeyden habersiz yataklarında yatan çift birbirilerine iyice sokuldu.Ağrıya geleli iki gün oluyordu mutlulardı.karısının yüzüne düşen bir kaç saç telini geriye itti.onunla huzur buluyordu.yavaşta çıktı karısının üstüne.gozleri gözlerinden bir an bile ayrılmadı."Aram,kes gülmeyi."dedi İclal utangaç bir sesle.başını iki yana saladı Aram.Elleri bu sefer kalçasında gezindi her dokunuşunda daha da zevk alıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Gelini (Tamamlandı)
Short Story"kitaptaki yazım hataları düzenlenecektir." ! Kitap bana aittir.! İ𝑐𝑙𝑎𝑙&𝐴𝑟𝑎𝑚 𝑍𝑒𝑚ℎ𝑒𝑟𝑜ğ𝑙𝑢 🥀28.08.2023🥀 Kuma yoktur.. Tesadüf denilen şeye hayatım boyunca inanmamıştım,ama galiba artık inanıyordum. Bazen insanın bazı şeyleri zorlaması...