17.𝑏ö𝑙ü𝑚

3.3K 161 12
                                    

"Biz biz değiliz artık."

İyi okumalar..

"Deran,oğlum."diye hızla ilerledi rojin xanım oğluna doğru sıkıca sarıldı bağrına bastı.özlemişti hemde çok hâlâ şok içindeydi o ve herkes.ben ise karnıma saplanan şiddetli sancılar ile derin bir nefes aldım."Ah."diye inledim ellerime karnıma gitti.daha fazla dayanamadım acıya.karnıma her dakika başı bir tane daha sancı saplandı.herkes bir anda bana dönerken ben kimseyi göremedim.

Tek hisettiğim bir şey vardı bacaklarımdan akan kandı..

Anne diye bağırdı bir erkek sesi.ardından ağlama sesleri geldi.beyaz elbiseler aradında ben ve şiş karnım bir elim şiş olan karnımın üstünde.diger elim ise kandan görünmüyordu.bağırıp çağırmak istiyordum.olamadı bir gram sesim çıkmadı.ağlayan bebeğe doğru ilerledim.

Minik bir erkek çocuğuydu bir ağacın dibine bırakılmıştı.kucağına almak istedi ama sonra elindeki kanlara çevirdi gözlerini onu bu eller ile kirletemezdi.hızlıca ellerini silmeye çalıştı.ama sonra bir kadın geldi aldı bebeği."dur benim bebeğim o bırak onu!"diye kükredi İclal kadın başını iki yana doğru salladı.

"Senin bebeğin değil benim bu bebek. senin bebeğin orda!"dedi karnını işaret etti.bebeği geri almak için öne atıldı ama kadın çoktan ortadan kaybolmuştu."benim bebeğim o geri verir!"diye kükredi.

Ama ses yoktu..

"İclal."dedi tanıdık bir ses elini tutuyordu.gözlerini yavaşca araladı.baş ucunda oturan kocasına döndü"Aram,gidelim bebeğimi götürdüler onu geri alalım."dedi genç kız Kalkacağı anda karnına giren sancı ile irkildi."bebeklerimiz iyi."dedi Aram titrek bir sesle kafasını omuzunda koydu.

"Sana bir şey oldu diye ödüm koptu."dedi Aram dudakları titredi adeta.karısının terlerini sildi."duş alalım mı?"diye sordu bir şey diyemedi başını olumlu anlamda saladı.yavasça aldı kucağına genç kızı.banyoya doğru ilerdi.elbiselerini çıkardıktan sonra iç çamaşırı ile kaldı İclal.Aram alıp küvete koydu genç kızı."Aram, üşüyorum."diye iclal'e döndü suyu tam istediği gibi ayarladı.

Güzelce yıkadı saçlarını. güzelce bir duş aldırıp bornozu geçirdi üstüne.gecip yatağa oturttu.çekmecenin üzerindeki kurutma makinesini ve tarağı aldı büyük bir özen ile tarayıp kuruttu.yatağına koydu.yatmak onun için bu aralar en iyi şeydi.tam kalkacagı anda İclal başını kaldırdı"Aram,gitme korkuyorum."diyince ses etmedi gidip yatı yanına.

Onlar güzelce yatarken aşağıda kıyamet kopuyordu.Deran  herkesi şaşırtmıştı. Herkes onu ölüyor zanediyordu."Senin yüzünden kaç can gitti biliyorsun demi?"diye kükredi Mustafa ağa.Deran umursamadı.bildiği şeyleri konuşmak hoş değildi.

"Baba,ben herşeyin farkındayım ve çok üzgünüm ne yapacağımı bilemedim."diyince Mustafa ağa yanındaki kadına döndü."bunun ne işi var burda?"dedi yüzünü ekşitmeyi ihmal etmedi.Bahar takmadı alışkın dı."o benim karım."dedi bir diğer şok ise buydu."Ne güzel ya herkes gidiyor kafasına göre takıyor bir kızı geliyor."dedi Mustafa ağa bir Asır'a bir Deran'a döndü.

Mardin Gelini (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin