23. bölüm

3.4K 190 25
                                    

"Hiç bir yalan gizli kalmaz.."

Hellooo fark ettim ki ben kitaba ilk başladığımda baya sohbet ediyordum kitabın içinde bu aralar etmiyorum.. neysee finale az kaldı gördüm ki baya isyan etmişsiniz kısa diye uzun yazayım dedim.. huhuu mutlulukk. Ha bide ah bu gerçekler ortaya çıksın diye fark ediyorum her geçen gün büyüyoruz umarım daha da büyüruz canlarım bide ben bu hafta köye gidicem önümüzdeki hafta bölüm geç gelebilir malum internet.. bir oy ver hele kızz.

...

"Asır,derhal doktor çağır derhal!" Diye bağırdı Aram Asır'a doğru minik kızı elini sıkı sıkıya tutuyordu daha önce hiç bir çocuğun böyle olduğunu görmemişti."Annesini ara Aram derhal."dedi Rojin Xanım torunun saçlarında gezindi elli.. bütün konak Leya'nın başına toplanmış bekliyordu Asır hem doktoru hemde iclal'i aramıştı haberi alan İclal hemen yola koyulmuştu.

Kızı korktuğunda, panik olduğunda yaşardı bu durumu. Bahar ise korku içinde bakıyordu etrafa hemen yanındaki kocasına döndü. Deran anlamıştı bu işin onun başından çıktığını tanırdı karısını hemde çok iyi tanıyordı.. İclal konağa vardığında hızla içeri girip kızının olduğu odaya girdi. "Leya,bak burdayım."dedi sıkı sıkıya sarıldı kızına başına minik bir öpücük bıraktı.

"Kim ne söyledi?"diye sordu onlara döndü. Bu sefer Helin konuştu "En son yanında Bahar vardı."diye mırıldandı hemen Bahar'a döndü." Ne yaptın kıza ha söyle?" Dedi hızla üzerine yürümeye kalktı ama Asır izin vermedi daha fazla olay istemiyordu." Leya buradayım kendine gel."dedi daha da tutu elini."Anne,gidelim."diye mırıldandı minik kız zorlukla babasına döndü ardından Bahar'a

Korku içinde bakıyordu Leya Bahar'a çünkü söylediği şeyler onun canını çok yakmıştı annesinin yokluğuna dayanamazdı." Gidelim annem."dedi İclal kızını kucağına alacağı anda Aram izin vermedi çekip aldı kızını kucağına." Kızım burda kalıcak." Dedi anlamıyordu İclal artık onu görmüyordu galiba kızını kızının bu halini." Sen şaka mısın? Sizin yüzünüzden oldu kim bilir kıza ne dediniz." Dedi sinirle Bahar'a dönüp kolundan tutup kendine çekti.

"Ha, söylesene pislik yılan." Dedi bu demesi üzerine Bahar karşılık verdi hemen " sen kimsin be asıl yılan sensin."dedi  iclal'in elini çekmeye çalıştı lakin olmadı. Asır her ikisinde ayırdı. "Tamam yenge yeter, geç lütfen." Dedi yalvarırcasına konuştu. Zorda olsa denileni yaptı geçip oturdu." Kızımı verin gideyim." Dedi Mustafa ağaya." Kızım, o bizim torunumuz." Dedi kısa ve öz bir hatırlatma yaptı." Ne oldu kim ne dedi sana?" Diye sordu Aram kızına.

Leya bir Bahar'a bir ona bakıp konuştu."Annem peni islemiyolmus." Dedi dolu gözlerle annesine döndü." Kim dedi bu sana." Diye sorduğunda ise Baharı gösterdi. Bu sefer hemen  Deran atladı olaya."yeter artık ne bu anne kızdan çektiğimiz." Dedi sesi biraz yüksek çıkmıştı."aslı ne benim siz ikinizden çektiğim? kızımdan uzak durun." Diye de bir uyarıda bulundu.

Kızına doğru eğildi."ben seni yalnız falan bırakmam."dedi saçlarına bir öpücük bıraktı."Leya, gidelim mi?" Diye sordu burda daha fazla kal,ak istemiyordu."peki baba?" Diyecek sordu Aram'a baktı."kimse hiç bir yere gitmiyor."dedi Aram kararlılıkla. Daha da bunun üzerine durmak istemiyordu."Asır, herşey ile ilgilen." Dedi Aram odadan çıktı. Herkes yavaş yavaş odadan çıkarken bir Helin birde Asır kalmıştı odada yalnız.

"İstersen arka bahçeye inelim bir hava alırsın." Dedi Helin diğer taraftan Leya ya döndü."hem sende benim minik oğlum ile oynarsın ha?" Bu fikire sıcak bakmıştı İclal her ikisi arka bahçede de geziniyordu her ne kadar istemesede özlemişti burdayı ilk geldiği günü hatırlıyordu. Aram ile anlaşma yaptıklarında bir kızı olacağını bilmiyordu."hiç gitme." Dedi Helin bu öl demekle eş değer bir şeydi İclal. Kendisi için değil kızı için çünkü bu insanlar onun üzerinde çok büyük yaralar açmışlardı burda kalması biraz imkansız bir şeydi abisi zaten izin vermezdi oda kalmazdı.

Mardin Gelini (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin