Nieczystość

68 8 3
                                    

Tę książkę dedykuję mojemu śp. przyjacielowi Dawidowi. Kocham Cie brachu

A więc, to już dziś.. Pierwszy dzień szkoły. Razem z chłopakami udało nam się dostać do jednej szkoły, tyle dobrego. Może by tak ich przedstawić.. Caspian jest najstarszy z paczki. Jest bardzo mądry i rozważny, zawsze ratuje nam tyłki z kłopotów. Tom to mógłby czasem zamknąć jadaczkę, nigdy nie uważa na słowa.. Charakterem przypomina mi Stiflera z American Pie. Leo.. Zastanawia mnie jedno, czy on ma chociaż resztki szarych komórek w tej głowie? Był jeszcze Weston, lecz w zeszłym roku zachorował na raka mózgu, znikał w oczach, ale walczy z tym. Kiedyś wygra, jest niepokonany! Jestem też ja. Ja żyję z dnia na dzień z głową w chmurach. Nie ma nic co by mnie tu interesowało. Kontakt z mamą mam mocno średni, zdecydowanie jej oczkiem w głowie jest moja trzy lata młodsza siostra Rose. Ona zawsze we wszystkim jest lepsza.. Ojciec zaś zostawił nas, gdy miałem siedem lat. Więc co tu dużo mówić, z wyjątkiem chlopaków nie mam tu nikogo, często miewam wątpliwości, nie wiem czy do końca są ze mną szczerzy. Gdy wchodzę do szkoły to chciałbym już być w domu, a gdy już tam jestem wolałbym być w garażu. Razem z przyjaciółmi tworzymy zespół CandleCove. W każdej wolnej chwili szarpiemy druty. Mimo, że to ciężka muzyka to nas uspokaja.
Mama i siostra.. Dwie najbliższe osoby mnie nienawidzą, to chyba definicja bycia nikim.. Wiele razy miałem chęć zwierzyć się któremuś z przyjaciół, a robiłem to kartce papieru. Jestem skłócony z Bogiem, a pogodzony z nałogami. Mefedron wciąga mnie i ściąga, jest zakładem z moim umysłem. Zamazuje on smutek uśmiechem, a uśmiech smutkiem. Sam nie wiem, który z tych wita mnie częściej..

Z Pamiętnika Punka Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz