17. To mój chłopak

768 26 3
                                    


To. Się. Nie. Zdarzyło. To. Nie. Możliwe. Maximilliano. Walony. Brown. Się. Za. Mną. Stawił...

Nareszcie nastał czas na moją upragnioną ostatnią lekcje. Którą okazał się być język włoski. Usiadłam wraz z  przyjaciółką w ostatniej ławce. Przed nami usiadł Max wraz z jakimś chłopakiem.

-To jest mój chłopak, Luke Van Der Klim-powiedziała do mnie uśmiechnięta Kate, wskazując na chłopaka siedzącego obok Maximilliano. Był to średniego wzrostu blondyn o mocno zarysowanej szczęce i oczach w kolorze oceanu.

Nauczycielka weszła do sali a wszystkich wzrok skupił się na niej. Cała lekcja włoskiego upłynęła szybko i spokojnie. Nauczycielka okazała się był naprawdę sympatyczną i bardzo miłą osobą. Po lekcji Kate wyszła, jeśli nie wybiegła z sali jako pierwsza trzymając mnie za rękę.

Chwile po nas przed salą pojawił się Maximilliano z Luke'm, a chwile po nich wyszedł Xander. Cała trójka chłopków zatrzymała się obok nas.

-Kylie to mój chłopak Luke-powiedziała do mnie brunetka, przez co ja automatycznie spojrzałam na blondyna-Luke to moja nowa  przyjaciółka Kylie-powiedziała dziewczyna tym razem do blondyna na co ten spojrzał na mnie. Podaliśmy sobie ręce, uśmiechając się przy tym miło.

-Teraz moja kolej, Kate to mój najlepszy przyjaciel Xander-powiedziałam patrząc na dziewczynę-Xander to moja nowa przyjaciółka Kate-powiedziałam patrząc tym razem na chłopaka. Podali sobie ręce, uśmiechając się przy tym miło.

Po zapoznaniu naszych przyjaciół zaproponowałam Kate by pojechała ze mną do mojego domu.

Wyszłyśmy z szkoły uśmiechnięte robiąc sobie zdjęcia. Jak zwykle wzrok wszystkich był skupiony na mnie. Złapałam szybko dziewczynę za rękę i zaczęłam w szybkim tempie iść w stronę mojego auta.

Weszłyśmy do auta i ruszyłyśmy. Podłączyłam szybko telefon do głośnika i włączyłam piosenkę Shut Up and Dance With Me.

Oh don't you dare look back
Just keep your eyes on me
I said you're holding back
She said shut up and dance with me
This woman is my destiny
She said oh oh oh
Shut up and dance with me

Brunetka prawie od razu zaczęła śpiewać ze mną w rytm muzyki.

We were victims of the night
The chemical, physical, kryptonite
Helpless to the bass and the fading light
Oh we were bound to get together
Bound to get together

Zaczęłyśmy machać rękami na boki cały czas nie przestając śpiewać.

She took my arm
I don't know how it happened
We took the floor and she said

Oh don't you dare look back
Just keep your eyes on me
I said you're holding back
She said shut up and dance with me
This woman is my destiny
She said oh oh oh
Shut up and dance with me

A backless dress and some beat up sneaks
My discotheque Juliet teenage dream
I felt it in my chest as she looked at me
I knew we were bound to be together
Bound to be together

She took my arm
I don't know how it happened
We took the floor and she said

Oh don't you dare look back
Just keep your eyes on me
I said you're holding back
She said shut up and dance with me
This woman is my destiny
She said oh oh oh
Shut up and dance with me

Oh, come on girl

Deep in her eyes
I think I see the future
I realize this is my last chance

She took my arm
I don't know how it happened
We took the floor and she said

Oh don't you dare look back
Just keep your eyes on me
I said you're holding back
She said shut up and dance with me
This woman is my destiny
She said oh oh oh
Shut up and dance

Don't you dare look back
Just keep your eyes on me
I said you're holding back

She said shut up and dance with me
This woman is my destiny
She said oh oh oh

Shut up and dance with me
Oh oh oh shut up and dance with me
Oh oh oh shut up and dance with me

Równo z ostatnimi słowami piosenki zaparowaliśmy w garażu u mnie w domu.

-Jak ta piosenka nie będzie leciała u mnie na ślubie do pierwszego tańca, to ja nie chce żadnego ślubu-powiedziała do mnie Kate, spojrzała w moje oczy w ciszy czekając na moją relacje, a po chwili ciszy obydwie wybuchłyśmy śmiechem.

Weszłyśmy do mojego domu. Jak zwykle rodzice są jeszcze w pracy, więc mamy cały dom dla ciebie.

-Masz prześliczny dom-powiedziała do mnie przyjaciółka kiedy weszliśmy do domu, rozglądając się cały czas po nim. Odpowiedziałam szybkie dzięki i zaczęłam ponowne poszukiwania w kuchni.

-Oglądamy film?-spytałam dziewczyny gdy ta oglądała dom.

-Możemy-odpowiedziała uśmiechnięta Kate po czym wróciła do oglądania domu.

Zabrałam z szuflady najlepsze na świecie żelki czyli kwaśne, mleczną czekoladę i czipsy. Zabrałam jeszcze butelkę z wodą z malinami.

Weszłyśmy po schodach i rzuciłyśmy się na łóżko z jedzeniem.

-Co oglądamy?-spytałam uśmiechnięta patrząc na dziewczynę.

-Zmierzch-spytała brunetka, a ja kiwnęłam głową i włączyłam film.

Po około trzydziestu minutach film nam się znudził więc postanowiłyśmy się lepiej poznać.

-A tak wogóle to z kim się trzymałaś w szkole jak mnie jeszcze nie znałaś?-spytałam się przyjaciółki uśmiechając się miło.

-Trzymałam się głównie z Maxem i Luke'm-powiedziała smutna Kate, a ja ją przytuliłam.

-Czemu się nie zaprzyjaźniłaś z żadną dziewczyną-spytałam się zaciekawiona tym tematem.

-Żadna się nie chciała ze mną przyjaźnić bo jestem w szkolnej elicie-dziewczyna przy słowie elita zrobiła cudzysłów-a jak już jakaś chciała to tylko dlatego, że chciała być w szkolnej elicie.

Nagle zrobiło mi się smutno. Chujowe jest to, że ludzi wybierają sobie przyjaciół tylko na podstawie ich pozycji. Przytuliłam przyjaciółkę jeszcze mocniej.

I to właśnie wtedy obiecałam sobie, że nigdy nie będę wybierać sobie przyjaciół na podstawie ich pozycji społecznej...

Spróbuj mnie pokochaćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz