~Olli~
Heräilin uuteen aamuun, haistan makuuhuoneeseen asti glögin jonka Aleksi oli valmistanut, hetken päästä tuo vaalea tukkainen mies tuo mulle glögiä ja pari piparia joissa lukee Oleksi <3 ja Aleksi <3. Aloin hymyillä tuolle välittömästi. "Huomenta ihanuus, toivottavasti tykkäät mä tein sulle pipareita ja glögiä, toki sit laitoin takan lämmittymään ja laitoin vähän kotia jouluisemmaksi." Tuo selittää mulle. "Ihana oot, tuus tänne sieltä pikkumies." Levitän kädet merkiksi jonne Aleksi pian sujahtaa. Kiedon ympärillemme peiton ja syötän tuolle piparia ja juotan sille glögiä. "Nää on kyl ihan super hyviä." Se hymähti, mä vain painoin huuleni tuon vastaaville ja suutelin Aleksia.Hetken söpöilyn jälkeen nousimme ylös ja suuntasimme keittiöön nauttimaan "Hotelli" aamiaisen. Se oli laittanut pöytään kahvia, joulutorttuja, täytetyt sämpylät ja pari kynttilääkin paloi ikkunalaudalla. "Täällä on ihanan kodikasta niikun aina." Totean hymyillen. "Se oli tarkotus." Se vastasi ja katsoi mua silmiin. Pakko myöntää että tää oli taas yks parhaimmista aamuista muiden aamujen lisäksi. Syömme rauhassa ja nautimme toistemme läsnäolosta. "Voi että kuinka ihanaa vaan olla tässä." Se huokaisi ja nojautuin muhun täysin. Mä silitin sen hiuksia ja painelin pusuja sen hiuksien sekaan. "Niin on, oon samaa mieltä." Hymyilen ja jatkan pusuttelua tuon hiuksien sekaan. Aleksi on paras asia mitä mulle on tapahtunut.
Saimme syötyä hetken päästä ja siivoamme pöydän. Menen istumaan takan äärelle ja nautin lämmöstä. Aleksi saa keittiön siivottua ja tulee istumaan syliini, kiedon kädet hänen ympärilleen ja painan pääni poikaystäväni olkapäälle. "Sä oot ihanin poikaystävä koskaan, mä uskon että meidön joulusta tulee täydellinen." Aleksi nojaa muhun ja toteaa. "Niin säkin kulta ja meisän joulusta tulee täydellinen." Vastaan Aleksille. Se nyökkäsi ja laittaa kädet mun käsien päälle. "Mitä sä haluisit lahjaks?" Kysyn tuolta pieneltä mieheltä. "Kaikki kelpaa mut se riittää että sä oot mun kanssa joulun." Se sano ja käänty katsomaan mua päin. "Se riittää mullekki." Hymyilen ja pusutan tuota otsalle.
Katsomme hiljaisuudessa Alekisn kanssa takan tulta ja pysymme vain hiljaa. Oman poikaystävän kanssa on ihaninta olla vain ja nauttia hetkestä milloin mistään ei tarvitse stressata. Meillä ei ole töitä vaan ansaittu joululoma. Päätimme jätkien kanssa että lähdemme mökille jossain vaiheessa. "Olluu mua nukuttaa." Se ilmoitti sylistäni. "Pitäskö meidän sit mennä nukkumaan tonne sängylle?" Kysyn tuolta mieheltä. "Jooo mennään, sä kannat ku en jaksa nyt kävellä." Aleksi kikattelee. "Selvä pidäs kiinni nii lähetään." Kerron ja nousen Aleksi sylissä ylös. Se tarttu muhun kiinni ja mä menin makkariin. Lasken sen sängylle ja kapusin tuon viereen ja otin Aleksin lusikkaan mun kanssa.
—————
Nonih tässä olis ensimmäinen luukku minkä julkasin, huomenna ja sunnuntaina luvut tulee sillon kun ite kerkeen julkasta ne sillä mä oon menossa keikalle joten kirjotan ne luvut loppuun tänään ja julkasen toisen aamulla ja toisen sit sunnuntai iltana ellen kerkee aamulla :)Hyvää joulukuun 1. Päivää kaikille <3
Kiitos ihana diamondlionn kirjan nimi ideasta <3
YOU ARE READING
Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]
FanfictionJoulukalenterin luukku aukeaa joka päivä eri kello aikoihin Tää on pieni oneshot kirja, joka käsittelee Bc jätkien jouluvalmisteluita ja joululahjaostoksia.❄️ Luvuissa tarina ei tule jatkumaan vaan kaikissa on oma pieni tarina.❤️ Luvuissa on Esim. A...