Niko x Joel smuuttia tarjolla luvun lopussa😉😉
~Niko~
Leikin pikkusiskoni Joannan kanssa. Joanna on 5 vuotias pieni reipas tyttö, jolla energiaa riittää yhtä paljon kun poikaystävälläni Joelilla. "Tuleeko Joel tänään yökylään?" Joanna kysyy. "Jooo tulee." Hymyilen enemmän. "Jeee sit mä voin leikkii Joelin ja sun kaa näillä barbieilla." Tuo hymyilee ja leikkii. "Voi hassu." Silitän siskoni hiuksia. "Nikoo miks Joel ei asu meiän kanssa?" Joanna kysyy. "Koska Isoveli ei oo saanu vielä asuntoa enkä myöskään ole kerennyt kysyä Joelilta että haluaako hän muuttaa mun kanssa." Selitän tuolle pienelle. "Okei." Tuo toteaa ja jatkaa leikkiä. Katson siskoni leikkiä ja ajaudun omiin ajatuksiini. "Nikoooooo mitä sä mietit?" Kuulen Joannan äänen.Havadun ja katson siskoani samaan aikaan ovikello soi. "Kerron kohta." Nousen ja menen avaamaan oven. Sen takaa paljastui iki ihana poikaystäväni. "Moi muru." Joel sanoo ja halaa mua. Halaan takaisin. "Moi rakas." Hymyilen ja vaihdamme pari suudelmaan ennenkuin päästän tuo sisälle. "Moooii kuka tuli?" Äitini huikkaa keittiöstä. "Joel tuli!" Huikkaan äidilleni ja pian äitini Hannele tulee halaamaan Joelia. Joel halaa Hannelea ja nappaa sitten mua kädestä. "Missäs se sun kiva sisko on?" Joel kyselee. "Leikkimässä omassa huoneessa." Selitän tuolle. "Okei mennään sinne ihan kohta mut nyt mä haluan olla sun." Joel toteaa ja vedän hänet perässäni huoneeseen, suljen oven perässämme.
Joel työntää mut seinään ja alkaa suudella kaulaani. Nautin siitä ja tarraan Joelin lantiosta kiinni. Tuo jatkaa ja siirtyy sitten takaisin huulilleni. Vaihdoimme suudelmia ja seuraavaksi tuo tuuppaa mut sängylle. "Mulla on ollu ihan helvetin kova ikävä sua." Se henkäisee. "Niin mullakin oli sua." Hymyilen ja Joel kapuaa päälleni hajareisin. "Keretäänkö me?" Joel kysyy. "Keretään." Totean ja pian meidän vaatteet löytyvät yhdestä mytystä sänkyni vierestä. Tuo nappaa liukkarin ja liukastaa itsensä. Sen jälkeen tuo kapuaa jalkoväliini ja alkaa työntyä varovasti ja hitaasti sisääni. Huokaisen. Joel huokaisee myös. "Sano kun saan liikkuu." Se toteaa.
"Joo saat liikkua." Vastaan sillä halusin Joelia todella paljon, näimme siis viimeksi 3 viikkoa sitten. Joel alkaa liikkua. Huokailen. Joel alkaa huokailla ja jatkaa samalla. Huokailen todella kovaa. Tuo hiljentää mut suudelmallaan. Vastaan suudelmaan, Joel nopeuttaa lisää ja huokailimme. "Mäh tuunh ihanh justh." Ilmoitan Joelille. "Niinh mäkinh." Tuo kertoo jonka jälkeen jatkaa ja tulee sitten huokaisten. Huokaisen ja tulen. Joel tulee viereeni ja putsaa vatsani. "Mulla oli ikävä tätä." Totean ja Joel nyökkää. "Nikoooo ja Joeeelll syömään!" Siskoni huutaa oven takaa ja avaa oven. Kerkeän juuri vetää peiton päällemme.
"Apua Joanna voisitko koputtaa oveen?" Kysyn tuolta. "Joo, mitä te teette?" Joanna kyselee. "Ei mitään erikoista makoillaan vaan." Selittelen. "Te ootte alasti!!" Joanna huutaa. "Joanna shhh." Sanon tuolle. Joanna juoksee äitini luokse ja mä katsoin Joelia. Tuo suutelee mua. Vastaan suudelmaan. Puemme ja menemme sitten syömään alakertaan.
—————
Luukku 22 ja pari yötä jouluun enää :3Aattelin tehä tämmösen söpön Joel x Niko tarinan vaikka tän otsikko onki toista mutta silti kyllä tässä esiinty Nikon äiti ja pikkusisko😍
Toivottavasti ootte tykänny ja ensviikolla saatte Joleksia aktiivisesti :)
YOU ARE READING
Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]
FanfictionJoulukalenterin luukku aukeaa joka päivä eri kello aikoihin Tää on pieni oneshot kirja, joka käsittelee Bc jätkien jouluvalmisteluita ja joululahjaostoksia.❄️ Luvuissa tarina ei tule jatkumaan vaan kaikissa on oma pieni tarina.❤️ Luvuissa on Esim. A...