Luukku 5 (Jiko) <3

86 6 2
                                    

~Joonas~
Makoilen studion sohvalla ja kuuntelen Aleksin ja Joelin kinastelua biisistä mitä olimme tekemässä. "Ei sitä noin voi tehä! Se on päin persettä!!" Joel kiukkuaa Aleksille. "Vittu Joel oikeesti me ollaan hinkattu tätä tuhat kertaa jo!!" Aleksi sanoo turhautuneena. "Mutta kun se ei vaan oo hyvä!! Bassot on aivan persettä ja voi vittu!!" Joel turhautuu ja lösähtää lattialle. "Olli on hyvä ellei jopa paras soittaa bassoa ei se oo päin persettä sillon." Aleksi selittää tuolle. "Noni nyt loppu Allu ja Jollu, se on hyvä tolleen." Puutun noiden riitaan oman mielipiteeni kanssa. "Älä Joonas puutu tähän." Joel toteaa. "Noni nyt loppuu." Tommi tulee huoneeseen.

"Mikä hätä täällä nyt on?" Tommi kyselee. "No siis Ale ja Jori vaa tappelee tost biisistä." Selitän noille tilanteen. Niko saapuu huoneeseen myös ja tulee päälleni makaamaan. Kiedon kädet hänen ympärille ja hymyilen. "Mikäs draama täällä on meneillään?" Niko katsoo meitä kaikkia. "No Ale ja Jori tappelee tosta biisistä ku Jorin mielestä se ei oo hyvä kun taas Ale on raatanu kokonaiset 4 päivää sen kanssa." Kerron poikaystävälleni. Niko nyökkäilee ja miettii.
"Aleksi laita se biisi soimaan niin kuunnellaan miltä se kuulostaa." Niko ehdottaa. Aleksi laittaa biisin soimaan ja alamme kuunnella sitä tarkasti. Joel kävelee ympyrää olkkarissa.

Aleksi kääntyy tuolillaan meihin päin ja katsoo meitä totisena. "Miltä se kuulostaa?" Se kysäisee. "No kyllähän se valmis on." Toteamme Nikon ja Tommin kanssa. "Siitä puuttuu jotain." Joel vastaa. "Nyt ei vittu muokata sitä." Hihkaisen. Joel alkaa mököttää ja huokaa. Aleksi naurahtaa ja lähettää biisin Ollille joka makaa kotona sairaana. "Mä lähen sit kattoo tän jälkeen Olppaa." Aleksi ilmoittaa. Käännän Nikon katseen itseeni ja painan huuleni tuon vastaaville. Suutelemme kauan kunnes Niko innostuu ja suutelee kaulaani. Nautin siitä ja pian muut häviävät ulos studiolta. Naurahdan ja jatkamme. Suudelmaa kesti oma aikansa kunnes päätimme että lähdemme kotiin nauttimaan hyvästä ruuasta sekä saunasta.

Pääsimme kotiin ja aloimme valmistamaan ruokaa, tänään ruokana oli perunamuusia ja uunilohta, se oli mun bravuuri keittiössä. Nautin todella paljon ruun teosta mutta enemmän Nikon seurasta. Niko meni laittamaan meidän saunan päälle ja tulee sitten tekemään lohen sillä välin mä väkersin perunoiden kanssa. "Voi nyt helvetti ei oo totta!!" Kiroan ja katson sormeani. "Mitä kävi?" Niko kysyy huolissaan. "Ei mitään vakavaa." Keksin tekosyyn ja menen vessaan nopeasti. "Rakas mikä tuli?" Se kysyy oven takaa. "Ei mikään mä oon ihan..." samaasa pyörryn ja kaadun maahan. Seuraava muistikuva on se kun herään sohvalta ja kädessäni on sideharso. "Ei hätää rakas." Niko lohduttaa.
—————
Luukku 5 :)

Jätin tän nyt tämmöseen kohtaan, mutta toivottavasti ootte pitäny tästä kirjasta. Olin varma että tää on AIVAN paska idea, mutta ei selkeesti ehkä ookkaa niin paska kun kuvittelin. Mä oon survonu tänne väleihin aina missä on myös Y/n mukana toivottavasti neki on hyvä lisä tähän, vielä en mitään joululukua ala kirjoittaa se tulee vasta jouluaattona siihen asti mennään pelkässä talvessa ja joululahja ostoksia ja jne <3

Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin