~Aleksi~
Kello oli puoli 12 yöllä. Olin ahertanut meidän uuden biisin kanssa yli 10h pakko myöntää, että olen jatkanut tätä salaa vaikka Joonas ja Niko sekä Tommi sanoivat, että ei saa raataa liikaa mutta en mä niitä totellut halusin saada siitä täydellisen ja täydellisyys vaatii aikaa. Saan puhelun mutta hylkään sen. Teen biisiä vielä lisää eteenpäin ja kuuntelen sen pariin otteeseen jotta voin varmistaa ettei siinä ole pientäkään virhettä. Hymyilen tyytyväisenä kun pääsen biisin loppuun, se oli juuri sellainen kun halusin toivottavasti tämä nyt kelpaa muille samalla tavalla kuin mulle. Suljen musaohjelman, laitan läppäristäni luukun kiinni ja laitan sen reppuuni.Nappaan taskuun avaimet sekä puhelimen ja lähdin sitten studiolta pois. Puhelimeni alkaa soida uudelleen otan kapistuksen pois taskustani ja katson kuka soittaa näytössä luki "Jollukka❤️" vastaan siihen ja kuuntelen mitä asiaa hänellä oli. "Moi Alluskaiseni, kuule pääsetkö hakemaan mut täältä ööööööööö jostain talon läheltä ku mä eksyin." Joel selittää puhelimeen. "Joo tottakai mä muutenki oon autolla liikkeellä ku piti käydä kaupasta syötävää." Valehtelen Joelille. "Okei pian pian." Lopetan puhelun, menen autoon, käynnistän sen ja lähden ajamaan. Etsin Joelia katseellani ja koitan tavoittaa häntä. Onneksi Joel lähetti mulle livesijainnin wappiin joten katsoin sitä välillä ajaessani. Naputtelen rattia samalla ja etsin Joelia.
Löydän Joelin 20min etsinnän jälkeen ja nousen autosta avaamaan hänelle apukuskin paikan. "Kiitos Alluskainen." Se kiittää ja istuu alas. Hymyilen ja suljen oven. Kierrän kuskin paikalle ja istuunnun alas sulkiessani oven. Lähden ajamaan Joelille. "Oli aika kuumottavaa kävellä tuolla pilkko pimeessä ja miettii et missä vitussa mä oon." Joel naurahtaa. Nyökkäilen naurahtaen. "Mitä ostit kaupasta?" Joel kyselee. "No siis ostin pepsi maxia koska se on mun lemppari sit ostin kanaruokaan ainekset ja Rillalle ruokaa tottakai." Selitän tuolle blondille laulajalle.
"Nam kuulostaa hyvälle." Se toteaa. "Niinpä mut hei sähän voit tulla mun luo huomenna syömään, mä voisin kuunnelluttaa sulle se meiän biisin mitä sain aikaan." Selitän innoissani."Jes ihan mahtavaa! Sä sait sen sit valmiiks?" Se luo katseensa muhun. "Jooo sain. Siitä tuli oikeesti täydellinen." Hymyilen ja katson tietä.
"Mä haluan kuulla sen mahdollisimman pian." Joel alkaa intoilla. "No haluisitko sä tulla mun luo yöks?" Kysyn tuolta. "Joooooo haluuun!!" Se toteaa. Nyökkään ja ajan kotiini. Hetken päästä autosta purkautuneena menen avaamaan oven ja päästän tuon sisälle. Rilla oli meitä vastassa ja alkoi haukkua ja hyppiä Joelia vasten. Menin olkkariin ulkovaatteitten riisumisen jälkeen, avaan koneeni ja alan kuunnelluttaa biisiä Joelille. Katsoin hänen ilmeitä ja koitin päästä tuon pään sisälle.
"Tää on ihan vitun hyvä!" Se sanoo ilahtuneena. Hymyilen ja kiitän.
—————
Luukku 14Nonii pari ihanaa halus että teen tän Aleksista joten tässä teille pientä lukua :)
Toivottavasti ootte tykänny ja nauttinu näistä. Tiiän että on vähän huonosti ajateltu ja tosi tönkköö mutta antakaa se anteeks <3
YOU ARE READING
Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]
FanfictionJoulukalenterin luukku aukeaa joka päivä eri kello aikoihin Tää on pieni oneshot kirja, joka käsittelee Bc jätkien jouluvalmisteluita ja joululahjaostoksia.❄️ Luvuissa tarina ei tule jatkumaan vaan kaikissa on oma pieni tarina.❤️ Luvuissa on Esim. A...