Luukku 17 (Blind Channel 2/2) <3

64 6 1
                                    

~Aleksi~
Pääsimme ekalle keikkapaikalle, meille oli varattu hotellihuoneet vierekkäisistä huoneista. "Ai että miten kivan näkönen hotelli tää on." Joel toteaa. "No jep tääl on tosi kiva sisustus." Olli kertoilee. Nyökkään ja naurahdan. Santeri jakaa meidät huoneisiin ja menimme huonekavereiden kanssa huoneeseen. "Onpa kiva vaihtaa huonekavereita." Hymyilen Tommille. "Jeppp ei tarvii aina olla samojen vaikka ei niissä mitään ongelmaa oo." Tommi hymyilee. "Niko ja Joonas varmaa kuluttaa hotellisängyn tänään puhki." Nauran. "Niin se voi olla." Tommi mauraa. Lasken matkalaukkuni sille tarkoitetulle rahille ja riisun ulkovaatteet pois. Meidän ensimmäinen keikka alkaa huomenna ja siitä tulee hyvä keikka. Tai siihen pyritään.

"Onneks tää päivä on lepoa koska en selviis keikalla näin vähäisellä energialla." Tommi naurahtaa ja käy makaamaan sängylle selälleen. Kapuan Tommin viereen ja venyttelen. "Mä nukun nytten niin hyvää yötä." Totean ja suljen silmäni. "Öitä Alluska nuku hyvin, mä herätän sut 2h päästä." Tommi ilmoittaa. Mä nyökkäsin ja käyn nukkumaan. Nukahdan saman tien ja tunnen kuinka Tommi silittää hiuksiani. Nukun pari tuntia ja tuo nalle puhaltaa naamaani. Herään siihen ja naurahdan. "Noni oon jo hereillä, lopeta nallukka." Kikatan ja vedän peiton kasvoilleni. "Soriiii mun oli pakko kun sä nukuit niin sikeästi että et meinannu ees herää." Tommi naurahtaa ja halaa mua.

~Joonas~
Olimme Nikon kanssa kaupungilla, kävimme shoppailemassa itsellemme lisää alusvaatteita. Toki pientä syötävää ja juotavaa. "Nikooo älä mene noin lujaa en pysy perässä." Valitan Nikolle. "Soriii mä venaan sua." Niko naurahtaa ja nappaa mua kädestä kiinni. Kävelemme kahville kahvilaan jossa hengailemme hetken. Sitten voi sanoa että mä ja Niko oltiin treffeillä, ehkä se on liikaa sanottua että meistä koskaan tulisi mitään, mutta mä aion silti kertoa mun tunteet Nikoa kohtaan. "Mitä sä pohdit?" Tuo brune laulaja kysyy. "Aa mä mietin vaan miten kerron sulle yhen asian." Vastaan tuolle. "Kertoa mitä?" Niko luo katseen muhun. "Nokun siiis täs kävi nii et." Aloitan.

"Kävi mitä?" Niko tuijottaa mua keskittyneesti. "Niko kun mä oon ihastunu, niiku oikeesti niin ihastunu et taju lähtee." Alan selittämään tuolle. "Voi Jonsku kehen sä oot ihastunu?" Se kyselee. "S Suhun." Kerron Nikolle. "Muhun, Joonas mitä?" Niko katsoo mua hämmästyneenä. "Nii.. mä oon pahoillani jos sä et halua tai en kelpaa tai meistä ei koskaan tulis mitään kyllä mä sinkkunaki." (a/n: tää reaktio oon niin minä aina) Alan selittää hätäisesti ja surullisena. "Eiku shhh älä, kyllä mä tykkään susta ja Joonas kyl meistä tulee mä lupaan." Niko hymyilee. Katson tuota silmiin ja nyökkään pienesti. Niko ottaa mua kädestä.

Skipataan yöhön

~Tommi~
Havahdun hereille, käännän katseen Aleksiin joka on valveilla. "Mikä vittu?" Kysyn unisena.
"Niko ja Joonas... ei kauheesti yllättänyt tää." Aleksi mumisee ja vetää peiton korvilleen. "Vittuuu mä kostan niille kohta jos tää ei lopu." Totean Aleksille. "Mites meinasit kostaa?" Tuo pikkumies kysyy. "No näät sitten." Hymyilen ja katson Aleksia. Se nyökkää ja mä laitan tyynyn korvilleni. "VITTU LOPETTAKAA OIKEESTI JO SE PANEMINEN MÄ HALUAN NUKKUA JA NIIN HALUAA ALEKSIKIN!" Huudan vaikka tiedän etteivät he kuule sitä välttämättä. "Pitäskö meidän ettii korvatulpat?" Aleksi katsoo mua kysyvästi. "Joo ehkäpä." Huokaan, nousen ja etsin korvatulpat meille. Heivaan Aleksille toiset. Se kiitti.

Aleksi nukahtaa uudelleen ja samoin mä myös. Nukuttiin aamuun asti ja oltiin päädytty Aleksin kanssa lusikkaan nukkumaan. Alan heräillä ja vaihdan asentoa. "Mmm huomenta." Mumisen tuolle. "Huomenta, mitä kello mahtaa olla?" Aleksi kysyy. "Emmä tiiä en oo kattonu puhelinta vielä." Vastaan pikkumiehelle. "Okei no mä kaivaudun takas peiton alle." Aleksi vastaa ja vetää peiton korvilleen, päätän hieman kutittaa tuota. "Tomppa lopeta pliiis haluun nukkuu hetken." Aleksi mumisee. Naurahdan ja päästän Aleksin lepäämään takaisin. Otan puhelimen pöydältä ja katson kelloa. Kello oli puol 8 eli vielä voi nukkua jos nukuttaa, Aleksi tuhisee vieressäni ja kuuntelin sitä kunnes vaivun itsekkin uneen.
—————
Luukku 17

Kerkesin kirjoittaa ennenkun kello lyö 12. Tarviin nyt seuraavaan lukuun hahmot kenestö kirjoitan joten olisin kiitollinen jos kertoisit🥰

Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]Where stories live. Discover now