Tw rankkaa sisältöä🪐
~Joel~
Tänään oli työvuoro siivoojana, kävisin siivoamassa pari kerrostaloa ja pääsisin sitten kotiin rakkaan Ollini viereen. Olemme tänään suunnitelleet kunnon lomapäivän kunniaksi hyvää ruokaa, leffaa, saunaa ja no ehkä jotain muuta mutta se taika tapahtuu makkarissa. Nyt takaisin nyky päivään. Olin päässyt töihin ja olin siivoamassa rappukäytävää. Huomasin hetken päästä yhden asunnon oven olevan auki joten päätin astella siivousvaatteet päällä peremmälle. Huomaan tilanteen mennessäni sisälle. Tilanteen jossa joku mies pitää asetta meidän Aleksi aka pikkumiehen päätä vasten.
"MITÄ VITTUA LASKE SE ASE ALAS." Huudan kunnes tuo mies säikähtää, kääntää aseen mua päin ja osoittaa sillä mua päin.Aleksi on paniikissa. "Ä Älä kiltti tee sille mitään." Aleksi sanoo miehelle. "No totta vitussa teen." Mies sanoo ja ampuu mua vatsaan. Lyyhistyn maahan ja pitelen vatsaani.
Aleksi kyyristyy viereeni ja soittaa apua. "E Ei hätää." Se sanoo mulle. Mies juoksee pakoon ja mä pitelin vatsaani kivuissani. "A Anteeks Joel rakas ei sun olis pitäny olla ton kusipään murhan kohteena, mä en anna ikinä itelleni anteeks jos sä kuolet. O Olliki varmaan tappaa mut jos päästän sut nyt kuolemaan." Aleksi selittää itkuisena. "E Ei tapa, m mä vaan h halusin s suojella sua. J Jos tää päättyy tähän, s sano Ollille e että j jatkaa e elämää i ilman mua. H Hankkii lapsia, m menee naimisiin, hankkii yhteisen omakotitalon j jonkun toisen kanssa, t toteuttaa kaiken mistä me kaks unelmoitiin." Kerron Aleksille samalla kun pitelen vatsaani tuskissani.Aleksi pudottaa kyyneleitä ja nyökkää. Ensihoitajat saapuvat paikalle ja nostavat mut paareille. He kysyvät Aleksia mukaan jonka jälkeen suuntaamme sairaalaan. Mut vietiin suoraan leikkaussaliin. Leikkauksen jälkeen olin sikeässä unessa joten en tiennyt missä huoneessa olen. Olen lääkeunessa joten en reagoi mihinkään. Useiden tuntejen jälkeen alan heräillä. "Rakas? Kuuletko sä mua?" Kuulen tutun äänen. Avaan silmäni. Olli katsoo mua. "Luojan kiitos sä heräsit." Olli sanoo. Yskin ja Olli silittää mua. Katson Ollia ja tuo mua. "Moi rakas." Se sanoo. Alan yskiä jälleen.
"Mä pelkäsin että menetin sut." Olli sanoo. Nyökkään vastaukseksi. Olli pussaa mua varovasti poskelle jonka jälkeen alan hymyillä."Aleksi ja Casper tulee varmaan kohta." Olli kertoo. Nyökkään ja koitan saada sanottua jotain. Olli tuijottaa mua ja huolestuu hieman. Painan pääni Ollin rintakehää vasten. Olli sillttelee mua. "Voi sua minkä teit." Hän toteaa. "M Mä vain s suojelin Aleksia." Sanon käheällä äänellä. Se nyökkää ja sanoo. "Sä olit rohkee ja onneks te ootte molemmat kunnossa, saanko kysyy mitä siel tapahtu?". Yskäisen ja aloitan. "Olin siivoomassa niin kuin joka sunnuntai ja yhtäkkiä huomasin asunnon oven olevan auki. Menin sitten kattomaan ja siellä oli joku mies joka piti asetta Aleksin päätä vasten. Sitä enempää en muista...", "Kauheeta." Olli toteaa. "Mmm...." Mumisen. Aleksi tulee huoneeseen ja tulee halaamaan mua varovasti kyyneleet poskilla. Halaan Aleksia niin hyvin kun pystyn.
—————
Luukku 11Tää oli vähän tämmönen erilainen luku. Olen pahoillani jos te saitte traumat, seuraavassa luvussa on sit jotain muita hahmoja :)
Toivottavasti ootte tykänny näistä vaikka nää luvut tuleekin joskus vasta seuraavana päivänä. Ja siitä olen syvästi pahoillani, mulla ei ole kaikkea vieläkään valmiiksi kirjoitettuna mutta tää oli nyt valmiina.
YOU ARE READING
Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]
FanfictionJoulukalenterin luukku aukeaa joka päivä eri kello aikoihin Tää on pieni oneshot kirja, joka käsittelee Bc jätkien jouluvalmisteluita ja joululahjaostoksia.❄️ Luvuissa tarina ei tule jatkumaan vaan kaikissa on oma pieni tarina.❤️ Luvuissa on Esim. A...