Tässä luukussa Aleksi on vasta 2 vuotias joten tässä on sitä teille luvattua Söpöyttä❤️
~Aleksi~
Olin herännyt tosi aikaisin ja kipitin olohuoneeseen istumaan sohvalle tai ainakin yritin kiivetä sinne. "Äiviii tuve auttamaan Avvu tohvavve!" Huudan olohuoneesta. "Huomenta Allu kulta, odotas äiti nostaa sut." Äitini nostaa minut sohvalle ja laittaa ryhmä haun pyörimään. Kikattelen ja otan viltin jonka alle menin makoilemaan. "Äiti laittaa aamupalaa niin tuut sitten syömään." Äiti kertoo. "Vooo Avvu tuvee, mittä iti on?" Kysyn äidiltä. "Isi nukkuu vielä." Äiti vastaa. "Otei, taako Avvu evättää itin?" Katson äitiä. "Kyllä Allu saa." Äiti hymyilee ja katoaa keittiöön. Minä jatkoin ohjelman katsomista.Katsoon ryhmä haun loppuun ja juoksin isin ja äidin makkariin. Kapuan sängylle ja menen istumaan isini masun päälle. "Itiii evääää." Tökin isiä nenään pienesti. Pian tuo alkaa heräillä ja kaappaa minut. "Nappasimpas." Isini toteaa ja pusuttelee poskeani. Kikatan ja kiemurtelen. "Iti päättä Avekti poit." Kikatan.
"Entä jos isi ei päästäkkään Aleksia pois?" Isi kysyy. "Titten Avekti kevtoo äivivve ja titten te tuvee pevattaa Avvun." Selitän isilleni. "Okei no miten isin pieni poika nukkui?" Isini kysyy ja katsoo minua. "Toti yvin, onnekt vainu pemmo ovi vievettä." Kerron isilleni. "Onneks oli, mennäänkö me aamupalalle?" Tuo katsoo minua. Minä nyökkäsin hymyillen.Saavuimme isin kanssa keittiöön. Isi ja äiti pussasi joten peitin silmäni. "Yyyiiiii te puttatitte!" Huudan ja kapuan tuolille. "Niin äiti ja isi teki." Äiti hymyilee ja ojentaa minulle murokulhon. "Äivi! Tä unottit maivon tättä." Totean. "Anteeksi, äiti laittaa sulle maitoa." Äitini kaataa maitoa kulhooni ja alan sitten syödä. Isi istui vastapäätäni ja joi kahvia sekä söi leipää. "Iti anna muvve kuvkkua." Ojennan käden isiä kohti. "Haluutko?" Isi kysyy ja minä nyökkäsin. Isi antoi minulle kurkun viipaleen ja söin sen. "Nam nam." Hymyilen. "Me voitas lähtee ulos aamupalan jälkeen kun siellä on aika kaunis ilma, aurinko paistaa ja lunta sataa." Äitini kertoilee.
Pääsimme aamupalan jälkeen ulos ja menin tekemään lumiukkoa. "Tättä tuvee sivve pää." Sanon ja asetan sen kahden pienen pallon päälle. "Niin tulee ja siitä tulee söpöin lumiukko ikinä." Isi toteaa. Etsin kädet, silmät, suun ja porkkanan, laitan ne paikalleen ja hymyilen. "Te on vavmit." Hihkaisen ja menen sitten tekemään lumienkelin. Saan tehtyä sen.
"Iti tuve auttamaan mut yvöt täävtä." Kikatan, isi nostaa minut syliinsä ja putsaa minusta lumet pois. "Siitä tuli mini enkeli." Äiti toteaa ja ottaa kuvat minun tekemistä taideteoksista. "Voooo!" Huudahdan ja halaan isiäni. "Lähetäänkö laskee mäkeä?" Isi kysyy.
"Mennään latkemaan mäkeä." Iloitsen, illalla pääsimme kotiin ja olin tosi väsynyt päivän temmellyksestä, kapuan sänkyyn ja äiti tuli peittelemään minut ja vainun. "Hyvää yötä rakas." Äitini suukottaa minua otsalle. "Yvää yötä äivi." Hymyilen ja nukahdan samantien.
—————
Luukku 21 ja tasan kolme päivää jouluun😍Kiitos että ootte lukenut tätä kirjaa vaikka ei tää kyl mikää hienoin oo mutta panostan tähän mahdollisimman paljon. Joulun jälkeen Joleksi jatkuu mut nyt se on vähän tauolla joten saatte odottaa millon jatkoa tulee🤭
YOU ARE READING
Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]
FanfictionJoulukalenterin luukku aukeaa joka päivä eri kello aikoihin Tää on pieni oneshot kirja, joka käsittelee Bc jätkien jouluvalmisteluita ja joululahjaostoksia.❄️ Luvuissa tarina ei tule jatkumaan vaan kaikissa on oma pieni tarina.❤️ Luvuissa on Esim. A...