~Joonas~
Olin perinteisellä juoksulenkilläni niikun joka päivä tähän aikaan. Talvi oli saapunut vihdoin ja mä todella nautin siitä. Juoksen kävelytietä pitkin ja ohitseni kulkee nainen joka kaatuu tien liukkaimassa kohdassa. Menen auttamaan häntä. "Hei! Sattuko sua pahasti?" Kysyn tuolta. "Vähän jalkaan joo, se tais nyrjähtää tuossa kaatuessa." Se vastasi. "Jos mä soitan apua sulle niin saadaan jalka kuntoon." Hymyilen naiselle. "Mä oon muuten Annika." Blondi hiuksinen nainen esittelee itsensä. "Mä oon Joonas, mukava tavata." Hymyilen ja soitan sitten apua. Odotelemme muutaman minuutin ja pian ambulanssi tulee. Ensihoitajat pääsee Annikan luo ja alkavat tutkia tuota. "Voitko tulla mukaan?" Se kysyy.
Nyökkään.Pääsimme sairaalaan ja mä odotin että kuulen Annikasta jotain. Pian näen tuon blondin naisen tulevan luokseni. "Menikö hyvin?" Kysyn tuolta. "Joo se vaa nyrjähti mut muuten kaikki on okei, joudun käyttää näit keppei nyt pari viikkoo." Annika selittää. Nyökkään ja katson tuota naista. "Sä oot tosi tutun näköinen." Annika toteaa. "Joo mä oon siis Joonas Porko Blind Channelista." Hymyilen lempeästi. "Ootko sä se!?" Annika huudahtaa.
"Joo kyllä mä oon eiks oo aika kivaa?" Hymyilen ja katson tuota. "Mä myönnän että oot ihan mun lemppari ja mä rakastan sua, sä oot pelastanu mut." Annika alkaa selittämään.
"Kiitos paljon ja ihana kuulla että oon pelastanu." Hymyilen enemmän ja pian Annika halaakin mua. Halaan Annikaa ja lähden sitten saattamaan tuota kotiin.Skip Annikalla
"Kiitos kun saatoit mut kotiin, ilman sua mä en olis koskaan selvinny tuolta pois." Annika kiittelee. "Eipä mitään oli ilo auttaa." Vastaan tuolle ja lähden sitten kotiin kun olin sanonut Annikalle heipat. Juoksen kotiin ja kierrän Joelin oven taakse. Koputan innoissani oveen kunnes tuo tulee avaamaan. "Porko mitäs vittua sä täällä teet?" Joel kysyy juuri heränneenä. "Tulin kertoo sulle yhestä naisesta." Hymyilen ja astelen sisälle. "Jaaha taitaa Porko olla ihastunu." Joel kiusaa mua. Nauran ja ostuk tuon sohvalle ja alan selittämään Annikasta.
—————
Luukku 15Anteeks et näin lyhyt mutta aika meinas loppuu kesken. Huomenna saatte pidemmän luvun.
YOU ARE READING
Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]
FanfictionJoulukalenterin luukku aukeaa joka päivä eri kello aikoihin Tää on pieni oneshot kirja, joka käsittelee Bc jätkien jouluvalmisteluita ja joululahjaostoksia.❄️ Luvuissa tarina ei tule jatkumaan vaan kaikissa on oma pieni tarina.❤️ Luvuissa on Esim. A...