Luukku 19 (Tommi x Vanhemmat) <3

65 4 7
                                    

~Tommi~
Tulin jouluksi vanhemmilleni, tänne tulee koko suku esim. Tädit, sedät, serkut, mummit, ukit, kummit ja enot. "Kohta on valmista." Äitini Julia ilmoittaa. "Joooo." Hymyilen ja käyn laittamassa rennot vaatteet päälleni. Saavun olkkariin jossa oli mummit Elsi ja Riitta, tädit Henni ja Henna, Sedät Eero ja Lenni, Ukit Toivo ja Justus, Kummit Enni ja Hilma sekä enot Jere ja Timo. "No oletpas sinä kasvanut." Mummini Riitta sanoo. "No joo vähän oon kasvanu mut en paljoo." Hymyilen pienesti.
"Mites koulussa menee?" Vuorostaan ukkini Justus kysyy. "Hyvin menee alotin just lukion ekan ja kavereitaki oon saanu." Selitän ukille innoissani. Kaikki nyökkäävät hymyillen.

Aloimme syödä meidän sukulaisten kanssa ja puhuttiin ties mistä esim suurin puheenaihe oli tulevaisuus, valmistuminen ja parisuhde. Itselläni tulevaisuudessa on haaveissa olla ensihoitaja tai rumpali enemmän tahdon olla rumpali. Valmistumisen jälkeen muutan omilleni ja hankin töitä, sitten saatan ehkä löytää myös kumppanin jonka kanssa perustaa oman perheen. "Tommiii mitä sä pohdit?" Äitini Julia kysyy. "Aaa en mitään kiitos ruuasta." Kiitän ja nousen astioiden kanssa ylös. Vien astiat koneeseen ja suuntaan huoneeseeni. "Kohta on sit lahjojen jako ja sauna!!" Äitini Julia huutaa alakerrasta. "Joo!" Huudan ja soitan videopuhelun isälleni. "No hei poika kulta." Isäni sanoo hymyillen. "Moi isi mulla on ikävä sua." Totean tuolle.

"Voi niin mullakin on ikävä sua." Isäni vastaa.
"Mä en olis halunnu että te erootte äitin kanssa koska täällä on tylsää ilman sua." Kerron isille miltä musta tuntu. "Voi pieni, sähän voit tulla tänne huomenna." Isä hymyilee. "Voinko!?" Innostun. "Tottakai voit, mä tulen hakemaan sut iltapäivällä yökylään niin voidaan käydä saunassa ja syödä hyvin." Isäni selittää. "Jooooo kuulostaa kivalle, isi mulla on sulle sitten lahja." Kerron tuolle. "Ihana kuulla, annetaan lahjat huomenna illalla." Isäni sanoo. "Okei heippa isi." Huikkaan tuolle vielä. "Heippa." Isäni vastaa ja lopettaa puhelun. Riisuunnun ja juoksen saunaan ukkien kanssa. "Tulithan sä." Toivo sanoo. Nyökkään hymyillen ja istun alas.
—————
Luukku 19

Noin 5pv pääst on jouluaatto ja mä en todellakaan malta oottaa mitä saan lahjaks. Hyvällä tuurilla saan vaan 2-4 lahjaa mut onneks voin ite ostaa mitä haluun.

Mitä te ootte toivonu joululahjaks?

Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang