Muistutuksena että kaikki nää tarinat missä on vanhemmat ei liity tosiinsa kaikissa näissä luvuissa on eri iät :)
~Olli~
Heräsin puuron tuoksuun, vilkaisen kelloa seinälläni joka näyttää 8:30. Hymyilen ja kääriydyn peittoon vielä. Heräilen rauhassa uuteen aamuun. Äiti koputtaa oveeni ja avaa sen. "Huomenta kulta, äiti toi sulle puuroa ja lämmintä glögiä, toivottavasti se ei oo liian kuumaa." Äitini selittää. Nyökkään ja haukottelen. "Mennään tänään käymään haudoilla ja sit mennään mummilta hakemaan sulle ja Oonalle ne lahjat mitkä mummi oli ostanut." Äitini kertoo. "Okei." Alan syödä puuroa jossa on kanelia ja juon kuumaa glögiäni. Sain avata myös ensimmäisen lahjani. "UUS BASSO!!!" Huudan onnellisena. Kyllä olin vasta 12 mutta halusin tottakai aloittaa harrastuksen ajoissa jotta voisin isona perustaa bändin."Olli pue päälle niin lähdetään." Äiti sanoo.
"ÄITI KENEN IDEA OLI TÄÄ BASSO!?" Huudan yläkerrasta. "Mun ja tädin!!" Äiti vastaa. "KIITOS TÄÄ ON PARAS!" Huudan, puen päälleni ja juoksen alakertaan eteiseen.
"Ovvi vavo minua." Oona sanoo. "Anteeks Oona, mitä sä sait lahjaks?" Kysyn pikkusiskoltani. "Äivi ovi antanut muvve vavjakti temmoiten kitta pevveen." Oona selittää. "Kissa perhe aika söpöö." Hymyilen ja ojennan Oonalle pienen lahjan. "Taanko kattoa tänne?" Oona kysyy innoissaan. "Saat tottakai." Vastaan tuolle pienelle siskolleni.
Oona avaa lahjan innoissaan. "Ooo töpö." Oona sanoo hymyillen.Istuimme autossa ja katsoimme ulos. "Mivvon ovaan pevivvä?" Oona kyselee meidän äidiltä. "Rakas ihan pian ei mene enää kauaa." Äitini kertoo siskolleni. "Vooo kyvvä minä jaktan ovottaa." Oona ilmoittaa. Naurahdan pienesti ja mietin tulevaisuutta. Hetken päästä pääsimme mummollemme. Astuimme ulos autosta ja Oona juoksi suoraan mummin luo. "No hei kullannuput." Mummimme sanoo hymyillen. "Moiii." Hymyilen. "Moi mummi avvaa mivä?" Oona katsoo mummia. "Kerro vaan." Tuo sanoo. "Mä tain vavjan." Oona kertoo innoissaan. "Oi mitä sä sitten sait?" Se kysyy. "Kitta pevveen tekä Ovvivta pemmovevun." Toi pieni selittää. Mummi nyökkäilee ja vie meidät sisälle. Sisällä oli turvallinen mummolan tuoksu.
"Tässä olis teille lahjat, saatte avata nyt ne." Tuo ilmoittaa. Riisumme ulkovaatteet ja avaamme lahjat. Mulla oli lahjapaketissa rahaa, villasukat ja suklaata toki mummi oli ostanut mulle huppareita pari kappaletta. "Kiitos mummi tää oli ihana lahja." Hymyilen ja katson lahjojani. Oona avasi oman paketin ja hänelle tuli tikkareita, villasukat, rahaa ja kissa paitoja. Ne olivat söpön näköisiä. "Mä tain kittapaitoja!!" Oona iloitsee ja halaa paitoja. Naurahdan ja menen halaamaan Oonaa. Tuo kietoo pienet kädet ympärilleni. "Pavat itovevi." Hän toteaa. "Sä oot paras pikkusisko." Vastaan tuolle. Seuraavaksi siirryimme ruokapöytään käsien pesun kautta.
"Näyttää hyvälle tää joulupöytä." Totean ääneen. "Niin näyttää." Oona toteaa.
—————
Luukku 20Noni nyt olis taas yhen luvun verran luettavaa seuraavasta luvusta tulee söpö joten söpöysvaroitus on luvassa :)
VOUS LISEZ
Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]
FanfictionJoulukalenterin luukku aukeaa joka päivä eri kello aikoihin Tää on pieni oneshot kirja, joka käsittelee Bc jätkien jouluvalmisteluita ja joululahjaostoksia.❄️ Luvuissa tarina ei tule jatkumaan vaan kaikissa on oma pieni tarina.❤️ Luvuissa on Esim. A...