Luukku 3 (Niko x Tommi) <3

93 6 1
                                    

~Niko~
Olimme lähteneet Tommin kanssa lustelemaan. Saavuimme ulkojäille ja aloimme laittamaan luistimia, avaan nauhat ja laitan ne sitten oikeinpäin sillä ne olivat aivan solmussa. Saan luistimet jalkaani ja lähden jo jäälle. Tommi tulee hetken päästä perässä ja nappaa mut kiinni. "Älä säikyttele tolleen höpsö." Naurahdan ja pyörimme Tommin kanssa. Katselin Tommia joka hymyilee mulle. "Sä oot ihana kun oot tommonen joka suojelee mua kaikelta pahalta." Kerron Tommille. "Ite oot ihana mut joo tottakai mä suojelen sua kaikelta pahalta." Tommi hymähtää. Luistelemme Tommin kanssa kauan kunnes lähdimme kotiin päin luistimien vaihdon jälkeen. Kävimme vielä kaupassa tuon jälkeen ja pääsimme sitten kotiin.

"Nyt tehdään ruokaa ja loikoillaan loppu päivä." Tommi toteaa. "Todellakin." Vastaan ja katselen miestäni. "Mä todella rakastan sua." Huokaan hymyillen. "Niin mäkin sua todella." Se vastaa ja alamme tehdä ruokaa. Mietin kaikkea ja halaan Tommia takaapäin. "Mitä jos tänään vaan mentäs saunomaan ja katottas leffaa ruuan jälkeen?" Tommi kysyy ja katsoo mua. "Joo sopii." Hymyilen ja autan Tommia laittamaan ruokaa. Katan pöydän ja käyn laittamassa saunan päälle. Käyn sitten istumaan pöytään ja katselen Tommia. "Mitä sä teet nyt?" Kysyn tuolta. "Teen tämmösen salaatin ruuan kanssa." Tommi kertoo. "Okei" vastaan ja katson pöytää. Tajuan hetken päästä että pöydästä puuttuu vielä lasit.

Istumme pöytään ja alamme syödä. Maistan Tommin tekemää kanan rintafilettä ja riisiä sekä salaattia. "Nammm." Mumisen ruoka suussani. "Ihanaa että tykkäät, mä kyl tiesin että rakastat kun tekemää ruokaa." Tommi hymähtää ja katselee mua. "Niin rakastan mut mitä sä oikein katot mua?" Naurahdan ja syön loppuun. Tommi syö myös, siivoamme pöydän ja juoksen sitten sohvalle makaamaan. Tommi tulee päälleni ja pussaa mua otsalle. Hymyilen ja laitan kädet tuon paidan alle. Tuo värähtää ja alkaa suutelee kaulaani, nautin siitä todella paljon. "Mun iki oma mussukka." Tommi kuiskaa korvaani ja näykkää korvanlehteäni.
"Niin säkin mun." Vastaan ja väläytän hymyn tuolle.

Kävimme Tommin kanssa saunassa ja aloimme katsomaan leffaa, tuo hipsutteli kättäni ja pusutteli päätäni. Hihittelen ja kapuan Tommin päälle makaamaan. "Ilkee oot." Hymyilen ylpeänä. "Miten nii oon ilkee?" Se kysyy ja luo katseen muhun. "Koska sä tulit mun päälle makaamaan ja sä liiskat mut." Tommi naurahtaa. "Jaahas." Totean ja menen Tommin viereen. Tuo ottaa minut kainaloonsa ja silittelee hiuksiani. Se tuntui rentouttavalta joten nukahdin siihen silittelyyn. Tuhisen sikeästi ja hymyilen unissani. Nukun monta tuntia kunnes tuo herättää mut suudelmalla. Vastaan siihen unisena ja availen silmiä pienesti. Mumisen ja venyttelen. "Söpö oot kun mumiset omias." Tommi hymyilee. Näytän vain keskaria ja kietoudun tuohon.
—————
Kolmas luukku joka on myöhässä, MUTTA siihen on hyvä syy... olin eilen KUUMAA keikalla joten mulla ei ollu aikaa kirjottaa ja no jonotuksessa tuli kylmä joten en voinu kirjottaa sormet jäässä tätä. Saatte illalla 4 luukun ja se on erilainen sitten😘

Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora