Luukku 23 (Joel ja Vanhemmat) <3

49 4 0
                                    

Tästä tulee lyhyempi luku mutta huomenna tulee jouluspesiaali Joonaksesta ja sen vanhemmista :3

~Joel~
Saavuin lasteni Bellan ja Aadan kanssa vanhemmilleni. Bellan ja Aadan äiti ei ole ollut meidän elämässä enää pitkään aikaan sillä hän otti tavaransa ja lähti toisen miehen mukaan. Mä olin todella huonona siitä joten Bella ja Aada olivat joko aina äitini luona tai pojilla. Enemmän Bella oli Joonaksella ja Aada äidilläni. "Mummiiii!!!" Bella huutaa ja juoksee äitini luo Aadan kanssa. "No hei kullan murut, miten teillä menee?" Äitini kysyy lapsiltani. "Tosi hyvin me saatiin isiltä lahjat jo aamulla." Bella selittää. Äitini nyökkäilee ja vie lapset aamupala pöytään, pöydällä oli piirakoita, munavoita ja riisipuuroa. "Iti kato täävvä on piivakkaa, munavoita ja viitipuuvoa." Aada selittää innoissaan. "Noni sit te syötte teidän masut täyteen." Hymyilen tytöille ja istuunnun alas.

"Voooo tottakai." Aada hymyilee ja alkaa syödä aamupalaa mitä äitini oli heille laittanut lautaselle. Mä puolestani söin pelkkää puuroa ja join maitoa. "Miten teidän matka meni tänne?" Äitini Jaana kysyy. "Tosi hyvin vähän vaa toi lumisade pääs yllättää ja ku oli pimeetä nii ei nähny eteensä kunnolla mutta onneks." Kerron ja jatkan syömistä. Äitini nyökkäilee ja kaataa kahvia itselleen. "Onko Mirandasta kuulu?" Jaana kysyy. "Juu ei oo eikä tarvii kuuluu mä en sitä mun elämään haluu enää sotkee mitää." Huokaan syvään sillä Miranda teki mulle ja lapsille tosi paskasti. Miranda osti lennot Saksaan, lähti sinne, löysi uuden miehen ja tuli Suomeen yksin. Samana iltana se kerto mulle että oli menny naimisiin jonkun Leonardin kanssa ja heille oli tulossa lapsi. Olin todella vihainen ja käskin hänen pakata omat tavaransa ja lähteä välittömösti. Sen hän teki ja seuraavaks sain yksinhuoltajuuden lapsiin josta olen ollut maailman onnellisin. Mutta takaisin todellisuuteen. Mä ja lapset olimme menossa äitini kanssa haudoille ja ostamaan viimeiset jouluruuat jotka valmistamme illalla. Samalla me myös leikkaamme kinkun jonka äiti oli paistanut, sekä me käymme saunassa tänään.
—————
Luukku 23 ja maailman lyhyin luku😭

Olen super pahoillani että te joudutte lukemaan lyhyen luvun mutta jooo ihanaa joulua❤️❤️

Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt