~Y/n~
Heräsin aamulla siihen että poikaystäväni Joel saapui pitkältä kiertueelta. "Moi rakas!" Joel huudahtaa eteisestä, juoksen yöasussani poikaystäväni luo. Hyppään hänen syliinsä ja tuo nappaa mut kiinni. "Moi! Mulla oli kova ikävä sua." Totean tuolle ja halaan Joelia. "Mullakin sua." Se sanoo ja halaa mua tiukasti. Joel kantaa mut makkariin sängylle, laskee mut sängylle ja tulee sitten itse viereen. Joel pusuttelee poskeani ja nappaa mut sitten lusikkaan. Vedän peiton päällemme ja nautin Joelin läheisyydestä. "Miten teillä meni kiertue?" Kyselen. "Ihan hyvin, mul oli vaa kauhee ikävä sua ja sun lämpöä." Se kertoili. Nyökkään hymyillen. "Niin mullakin sua." Vastaan.Olin kietoutunut Joelin kanssa meidän peittoon ja söpöilimme niinkuin aina. "Eihän lähetä tänään mihinkään? En haluu lähtee pois täältä peiton alta." Kysyn ja katson Joelia silmiin. Joel katsoo mua silmiin ja nyökkää. "Ei lähetä täältä, mut mä käyn hakee meiän herkut." Se sanoo ja hakee äkkiä meidän herkut kunnes se palasi salamana paikalle. Tuo mies oli ostanut meille karkkia, sipsiä ja käynyt hakemassa ison pizzan. "Oiiii ei olis tarvinnu." Totean ja katson tuota hymyillen. "Kyllä mä haluun mun tyttöystävää henmotella ku oon ollu nii vitun kauan poissa kotoo." Joel vastaa ja avaa pizzan ja herkut. Nyökkään hymyillen ja nappaan palan pizzaa.
Laitoimme leffan päälle ja pysyimme ihan kiinni toisissamme. Nojailen Joeliin ja mietin samalla kun katson leffaa. "Mitä sä mietit kulta?" Joel katsoo mua ja silittää poskeani. "No mä oon vähän miettiny et voitaskohan me muuttaa isompaan kotiin, tää on aika pieni meille kahdelle, meinaan vaan et jos me hankitaan joskus lapsi nii mehän ei selvitä täällä koska tänne ei mahdu." Selitän Joelille.
"Rakas? Etkai sä oo?" Se katsoo mua kysyvästi.
Pudistan päätäni ja nousen. "Kulta? Kerro mulle mikä on?" Joel katsoo mua huolestuneena. "Ei mul rakas mikää oo." Hymyilen feikisti ja menen parvekkeelle. Istun alas ja katson maisemia.Joel istuu viereeni. "Rakas ootko sä raskaana?" Se kysyy ja katsoo mua. "N Noku ei tässä pitäny käydä näin, m muistatko sen hetken sillon ku päädyttiin panee Porkon luona siel helvetin vierashuoneesa?" Kysyn Joelilta. "Muistan." Se vastaa. "N Noku meilt tais jäädä kortsu ja mä en voi tehä keskeytystä." Kerron itku kurkussa. "Rakas miks et kertonu tästä??" Joel kyselee. "M Mua pelotti ihan vitusti." Alan itkeä ja Joel yrittää lohduttaa. "Shh ei oo hätää, tuleeko meille jouluvauva?" Se kysyy. Nyökkään ja hengittelen. "Voi rakas." Se halaa mua ja mä sitä. "E Ethän sä jätä meitä?" Kysyn huolestuneena. "En jätä, mä lupaan." Joel lupaa.
—————
Neljäs luku <3Tuli aika kiire kirjottaa tää luku loppuun mutta tässä se nyt on, oon ilonen että oon AINA myöhässä näitten kanssa. Oon pahoillani
YOU ARE READING
Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]
FanfictionJoulukalenterin luukku aukeaa joka päivä eri kello aikoihin Tää on pieni oneshot kirja, joka käsittelee Bc jätkien jouluvalmisteluita ja joululahjaostoksia.❄️ Luvuissa tarina ei tule jatkumaan vaan kaikissa on oma pieni tarina.❤️ Luvuissa on Esim. A...