Tää luku tulee nyt Ollista, Joelista ja Nikosta eli on paljon luettavaa! seuraava luku on sitten Aleksista, Joonaksesta ja Tommista. Nauttikaa <3
~Olli~
Meidän kiertue alkoi tänään ja oltiin poikien kanssa todella innoissaan sillä pääsisimme kiertämään ympäri Eurooppaa. "Onko kaikilla nyt kaikki mukana?" Santeri kuuluttaa mikrofonin kautta. "Joo!" Huudamme poikien kanssa. Bussimme lähti ajamaan ja aloimme juttelemaan poikien kanssa tulevasta. "Miettikää kui siistiä olis jos meiän kaikki keikat olis loppuun myytyjä." Joel selittää innoissaan. "No niii ja sit meil olis ihan super pitkä meet&greet jono." Aleksi pohtii ääneen.
"Mä en vois kyl olla mikää muu enää kun basisti, tää bändi on mun työtä mikä on hyvä." Kerron muille."Oon samaa mieltä sun kanssa mitä sitä turhaan ammatia vaihtamaan jos on jo kuuluisa julkkis ja kaikki tietää sut ja tunnistaa." Joonas selittää. "Niin tunnistaa meiät muutkin." Tommi naurahtaa. "No joo mut ihanaa et meillä on faneja ilman niitä me ei oltas näin pitkällä ja vallottamassa maailmaa." Niko naurahtaa. "No toi on kyllä totta." Aleksi naurahtaa. Santeri jakaa meille listan keikkapaikoista ja antaa meille vieltä settilistat mitä seuraamme keikoilla. Meillä on tässä kuussa sama settilista mitä oltiin veivattu 2kk takaperin. Meidän uutuusbiisi pääsi myös listalle joka on hyvä asia. "Mitä se Olli pohtii?" Joel kysyy ja säikähdän häntä sillä tuo oli naamani edessä.
~Joel~
"En mä mitään pohdi mut miks vitussa oot mun naaman eessä?" Olli nauraa. "Siksi koska mä haluan ja aattelin säikyttää sut." Selitän tuolle. "Vittu Jollu nyt oikeesti." Olli nousee ja nappaa mut syliinsä. Hän heittää mut sohvalle ja kapuaa päälleni hajareisin. Katson Ollia ja odotan mitä tapahtuu. Olli hyökkää kutittamaan mua ja mä kiemurtelin hänen allaan. "Pysy paikallas kohta me molemmat ollaan lattialla." Olli nauraa. Nauran ja koitan päästä pois. "Nyt Olluska lopetaaa!" Kiljun ja nauran. "En lopeta ennenkun sä lopetat mun säikyttelyn." Olli toteaa. Nauran ja nappaan Ollin käsistä kiinni. "Hahaaa!!" Kikattelen ja kapuan pois Ollin alta.Lähden juoksemaan muiden luo kunnes kompastun omiin jalkoihini. "Joel!! Mitä vittua te puuhaatte?" Niko kysyy ja auttaa mut ylös. "Ei paljo mitää, Matela vaa kiusas mua." Hymyilen ja istun alas. "Te ootte hassuja mut nyt ihan oikeesti rauhottukaa kohta te murratte jotain." Tommi toteaa ja muut komppaavat. Nyökyttelen ja nappaan Ollin syliini ja halaan tuota. "Onko nyt sopu?" Kysyn Ollilta. "Ehkä." Olli vastaa. "Eiku nyt oikeesti sopu." Totean ja naurahdan. Olli nyökkäilee hymyillen. "Noni pikkuset meil on matkaa vielä edessä ihan liikaa, ketkä nukkuu nyt kenenki kanssa?" Santeri kysyy.
~Niko~
"Ei me pieniä ole joten älä haukuuu." Nauran ja katselen Joonasta joka hymyilee. Hänen hymynsä on ihanin ja upein. "Niko otatko syötävää?" Aleksi kysyy ja katsoo mua. "Täh? Eiku voin mä ottaa." Hymyilen ja käännän katseen tuosta kitaristista. "Niko kattelee." Olli hihittelee. "Ketä se kattelee?" Tommi kysyy kiinnostuneena. "Joonasta niin intensiivisesti et sil valuu kuola." Aleksi liioittelee. Nuo alkaa nauraa ja mä menin aivan punaiseksi. Poistun punkkaan ja vedän verhon eteen. Katson punkan kattoa ja mietin. Helvetti kun Aleksin piti nähä kaikki. Mietin ja suljen silmät. Pian joku avaa verhon ja käännän katseeni. "Moi! Onks se totta?" Joonas kysyy."Joo kyllä se valitettavasti on ja mä oon todella pahoillani jos se mun kattelu ahdistaa sua." Selitän. "Shhhh, tee tilaa mulle mä tuun nyt sinne." Joonas ilmoittaa. Nyökkään ja teen tilaa Joonakselle. Tuo kapuaa viereeni ja tulee aivan kiinni muhun. Otin Joonaksen kainalooni ja alan silittää tuon hiuksia. "Ei mua haittaa että kattelet mua, se on söpöä." Tuo hymyilee lempeästi. Käännän katseen Joonakseen ja alan hymyillä. Se hymyili myös ja painoi omat huulensa mun huulille. Se suuteli mua hellästi ja mä vastasin siihen. Jäimme suudelman jälkeen katsomaan toisiamme ja halailimme toisiamme. "Söpö Nikoliina." Se sano. "Söpö Jonskuli." Hymyilen tuolle.
—————
Luukku 16Lupasin teille pitkän luvun ja sen te myös saitte. Toivottavasti tykkäätte. Huomenna tulee jatko tähän mutta se on sit Aleksin, Tommin ja Joonaksen kulmasta :)
YOU ARE READING
Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]
FanfictionJoulukalenterin luukku aukeaa joka päivä eri kello aikoihin Tää on pieni oneshot kirja, joka käsittelee Bc jätkien jouluvalmisteluita ja joululahjaostoksia.❄️ Luvuissa tarina ei tule jatkumaan vaan kaikissa on oma pieni tarina.❤️ Luvuissa on Esim. A...