Luukku 12 (Leo ja Nala Hokka) <3

64 5 2
                                    

Pientä taustaa eli siis Leo ja Nala on Joelin ja Aleksin lapsia tässä. Saatte myöhemmin tietää mihin kirjaan nää söpöt sisarukset liittyy <3 ja viime luvussa oli myös Leo mut se oli eri koittakaa kestää🥰 Leo on 7 vuotias ja Nala 6 vuotias.

~Leo~
Olin juuri aloittanut siskoni Nalan kanssa eskarin. Meitä molempia jännitti mennä kouluun, mutta onneksi isi ja iskä on meidän mukana saattamassa. "Muruset onhan teillä nyt repussa vihkot, kynäpenaalit ja tossut?" Isi tulee kysymään meiltä. "Joo on kaikki." Minä ja Nala vastaamme yhteen ääneen. "Hyvä, sit lähdetään." Iskä sanoo, otamme meidän reput ja menemme eteiseen laittamaan ulkovaatteet. Minulla oli päällä verkkaritakki, välkkyvät lenkkarit ja ryhmä hau lippis. Nalalla oli kukka takki, tennarit ja pinkki lippis missä on Elsa. Kipitimme iskän perässä autolle. Sen jälkeen lähdimme kohti koulua. Katselin ulos ikkunasta ja mietin Rillaa. Sillä ei ole nyt leikkikavereita päivällä kun me olemme koulussa. "Leo ja Nala sitten kun te pääsette koulusta niin sopiiko jos käydään mäkkärin kautta?" Iskä kysyy meiltä. "Joo sopii." Nala sanoo. "Sopii jos saan hampparin ja lelun." Hymyilen tyytyväisenä. "Tottakai saat." Isi toteaa. "Jeeeee!!" Iloitsen takapenkillä. "Iskä, mulla on ikävä mummia." Nala sanoo. "Haluatko sä nähdä mummia huomenna vaikka?" Iskä kysyy siskoltani. "Joo haluan." Nala vastaa.

"Selvä sitten, me tehään isin kanssa tilaukset ja käydään sitten hakemassa kun te pääsette koulusta." Iskä sanoo ja ajaa parkkipaikalle. He saattavat meidät koulun porteille ja halaa meitä ennenkun kellot soivat. Kävelimme Nalan kanssa uuteen luokkaan ja menemme istumaan vierekkäin. "Leo mua pelottaa tosi paljon olla täällä ilman isiä ja iskää." Nala kertoo minulle.
"Ei hätää sisko kaikki menee hyvin, mä oon sun kanssa tässä kokoajan." Lohdutan tuota. Nala nyökkää, pian luokkaan tulee oppilaita ja opettaja. "Tervetuloa esikouluun, teitä on tosi paljon joten käydään pieni esittely kierros, mä olen Elina Havunen ja olen teidän luokan opettaja tuonne 6 luokkaan asti." Tuo nainen esittelee itsensä. Käymme nimiä läpi ja alan jutella parille pojalle heidän nimet taisi olla Aatu ja Eino. He olivat todella mukavia ja he ovat kaksosia.

Skip koulupäivä

Odotamme isiä ja iskää koulun porteilla. Pian näen tutun auton ja henkilöt lähestyvän meitä. Juoksemme Nalan kanssa halaamaan meidän ikiomia isejä. "Moi muruset, miten meni eka päivä?" Joel iskä kysyy minulta. "Tosi hyvin, mä sain pari uutta kaveria jo." Iloitsen. Joel iskä hymyilee ja nyökkää. "Mites meidän pienellä prinsessalla meni?" Aleksi isi kysyy Nalalta. "Mua pelotti olla tuolla ilman teitä, mutta Leo rauhoitteli ja pysy minun lähellä." Siskoni kertoilee. "Hyvä että Leo oli sun kanssa ja tukena, Leo on paras isoveli sulle ja sä oot paras pikkusisko Leolle." Aleksi isi toteaa. Siinä isi oli oikeassa että Nala on paras pikkusisko koskaan ja ilman Nalaa en olisi uskaltanut mennä kouluun. Minulle pikkusisko on maailman tärkein heti isin ja iskän jälkeen.

Isi ja iskä vei meidät mäkkäriin syömään jännittävän koulupäivän jälkeen. Saimme juuri ne mitkä halusimme. Minusta tuntuu että minut ja Nala on hemmoteltu hieman pilalle mutta ei se haittaa, me emme koskaan tappele Nalan kanssa vaikka kaikki sisarukset tappelevat mutta emme me. Isi ja iskä katsovat meitä kun syömme, he syövät samalla itsekkin. "Me saadaan huomenna koiranpentu, ootteko te keksinyt nimeä sille?" Aleksi iskä kysyy meiltä. "Me halutaan siitä Rosa." Nala kertoo isille. "Söpö nimi." Iskä toteaa. Nyökkäämme hymyillen.
—————
Luukku 12

Vähän tämmöstä söpöä sisaruslukua tähän väliin❤️

Kertokaa toki mitä piditte tästä ja onko jotain parannettavaa? Koitan olla aktiivinen että siitä ei tarvitse sanoa erikseen😘 hihihi

Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora