Luukku 18 (Joel x Mikael) <3

50 6 0
                                    

Alkuun haluun sanoa että tää Mikael on mun oma keksimä hahmo jonka halusin nyt liittää tähän :)

~Joel~
Heräilin aamuun mun ja Mikaelin uudessa yhteisessä kodissa, muutimme toissapäivänä tänne meidän ihanaan asuntoon joka sijaitsee pois keskustasta, mutta on silti lähellä mun työpaikkaa. Mikael on ammatiltaan ensihoitaja joten mulla on oma hoitsu. Hihihi. "Huomenta murunen mä toin sulle aamupalan sänkyyn." Mikael ilmoittaa. "Aww ihana kiitos rakas." Hymyilen ja nousen istumaan. Mikael istuu sängylle ja laskee tarjottimen eteeni. "Ooi näyttää hyvälle." Totean katsoessani aamupalaa. "Mut ei yhtä hyvälle kun sä." Mikael toteaa ja virnistää. "Vai semmosta." Virnuilen ja alan syödä. Hörppään kahvianiz

"Nam tää kahvi on just sopivaa." Totean ja juon kahvia lisää, nappaan myös lusikan ja alan syödä puuroa. Se oli riisipuuroa joka oli mun lempparia. "Mulla on nyt loppu kuu vapaata ku on joulu ja kaikki." Mikael kertoo, mä nyökkäsin hymyillen ja sain hetken päästä syötyä loppuun asti. "Kiitos rakas oli hyvää." Kerron. "Hyvä jos kelpasi." Mikael hymyilee ja painaa suudelman huulilleni, vastaan suudelmaan ja nousen pukemaan, Mikael katosi keittiöön. Sain puettua ja astelin vessaan tarpeilleni, pesin kädet sen jälkeen, harjasin hampaat, laitan hiukseni ja palaan Mikaelin luo. Tuo tarttuu lantiostani kiinni. Suutelemme pitkään ja rakastavasti. Pian tunnen tason allani ja Mikael seisoi jalkovälissäni.

"Eihän meillä tänään oo mitään?" Mikale kysyy. "Ei meillä oo, ollaan vaa kotona ja käydään varmaan salilla." Katson miestäni hymyillen. "Kuulostaa hyvältä, mennäänkö heti? Voidaan sit tulla kaupan kautta kotiin kattoo leffaa ja tehä hyvää ruokaa." Mikael toteaa. Nyökyttelen hymyillen ja koitan päästä alas tasolta. "Äläs mee vielä muruseni mihinkää." Mikael henkäisee korvaani. "Aioks sä ottaa mut tässä tasolla?" Naurahdan. "Ehkäpä." Mikael suutelee kaulaani. Puren huultani ja tarraan tuon käsivarsista kiinni. Tuo suutelee kaulastani herkkää kohtaa jolloin päästän huokauksen. Tuo innostuu ja jatkaa. Nautin ja saa kehoni reagoimaan erittäin vahvasti tästä nautinnon määrästä. Mikael nauttii myös tästä.

Skip smuutti koska en jaksa nyt kirjottaa

Hengittelen ja katson Mikaelia. Mikael katsoo mua ja hymyilee lempeästi. "Enhän ollu liian raju?" Se kysyy multa. "Et todellakaan se tuntu taivaalliselta ja kyl sä oot parhain." Hymyilen ja hyppään tasolta alas. "Toi täytyy desinfioida." Mikael naurahtaa. "Niin pitää." Nauran ja puen housut päälleni takaisin. "Ai ai vähän on takamus kipee nyt." Valitan naurahtaen. "Voi eii pitäskö mun hoitaa sun takamusta?" Mikael virnuilee. "Älä ees yritä." Nauran ja alan desinfioida pöytää huolellisesti. "Oot sä kyl söpö tolleen hiukset sekaisin." Tuo kertoo ja muistuttaa mua. Nyökyttelen ja vien siivousliinan pesuun. Katson kaulaani ja hymähdän.
—————
Luukku 18

Sori kauheesti ettei tätä tullu eilen, mä en vaa jaksanu kirjottaa ja oli vähän huono päivä.
Toivottavasti tykkäätte näistä ja kiitos kaikille ketkä on lukenu tätä <3

Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]Where stories live. Discover now