~Joonas~
Oltiin tänään mun paremman puoliskon eli Joelin kanssa joululahjaostoksilla. Lahjojen ostaminen muille oli aivan kauheaa sillä emme tieneet yhtään mitä muut haluavat, ostettiin Joelin kanssa lahjakortit, alusvaatteita sekä huppareita koska kaikki niitä rakastaa, sitten ostettiin jotain hygieniatarvikkeita ja pienet yllätykset mutta ei kerrota mitä ostettiin.
"Huhuh on tää rankkaa." Joel toteaa kantaessaan ostoskasseja. "Niinpä mut onneks päästään kotiin ihan heti." Totean ja istun hetkeksi penkille kauppakeskuksen. "Jep niinpä, ei onneks tarvii mennä minnekkään kylään enää." Totean naurahtaen. "Totta koska sit voisin sanoa et mä jäisin tähän istumaan." Joel kikattelee. Naurahdan ja nousen sitten. Tuo nousee perässäni. Kävelemme autolle, avaan avaimilla takakontin ja laitamme ostokset sinne.Istumme autoon, laitamme vyöt ja lähden ajamaan kotiimme. Hyräilen joululauluja jotka on alkanut tulla jo radiosta. Joel laulaa mukana ja kuuntelen sitä hymyillen. Laulamme yhdessä ja aivan innoissamme. Laulamisesta tuli hyvä mieli ja energiaa. Illalla me paketoitaisiin lahjat ja annamme ne jouluaattona muille jätkille ja sukulaisille. "Mitä jos esim jomman kumman vanhemmat ei tykkää niistä lahjoista?" Joel pohtii. "No sitten me viedään ne vaikka jollekki toiselle perheelle." Selitän ja ajan autoa. Joel nyökyttelee ja miettii. Ajan kotipihaan hetken päästä, nousemme autosta ja alamme taas raahata ostoksia sisälle. Hengittelen joka rappu kerroksen välissä.
"Jaksatko?" Se kysyy.Nyökkään ja raahaan itseni kotiovellemme. Joel avaa oven ja päästää mut sisälle ensimmäisenä, menen sisälle, heitän ulkovaatteet pois ja menen viemään lahjaostokset olkkariin odottamaan paketointia. Poikaystäväni suuntasi keittiöön ja alkoi purkaa kauppakasseja, ostimme paljon ruokaa jotta sitä riittää pitkäksi aikaa. En malttanut odottaa jouluaattoon asti joten päätin ostaa tänään konvehtirasian minkä syömme luultavasti puoliksi Jollun kanssa. Laitan sohvan mukavaksi ja alan hieman jo paketoida lahjoja, kirjoitin päälle joulukortit ja laitoin ne teipillä kiinni. Joel tuli auttamaan mua lahjojen paketoinnissa. "Ollaanks me tonttui?" Joel naurahtaa ja katsoo mua. "Ollaan tottakai meil on oma pieni paja täällä." Naurahdan ja saan pari valmiiksi.
"Siltä se vähän tuntuuki." Tuo hymyilee ja paketoi. "Muista lisää ne joulukortit niitten päälle." Muistuttelen poikaystävääni. "Tottakai muistan." Se vastaa ja teippaa kortit pakettien päälle. Laitoimme valmiit paketit pusseihin sillä aiomme ottaa ne mukaan mökille jonne menemme jätkäporukalla. Crewin jäsenet ei tule tänä talvena mukaan vaan me mennään keskenämme. Tarkoitus on viettää mukava joulu kavereitten kesken. Käännyn katsomaan Joelia ja painan huulet tuon vastaaville. Se suutelee mua ja mä tietenki vastasin. Meidän suudelma jatku ja jatku. Siinä oli paljon rakkautta, välittämistä ja turvaa. Jäin katsomaan tuota suu auki ja se väläytti hymyn ja nousi sitten ylös, hetken päästä se katoaa näköpiiristäni.
—————
Luukku 2 toivottavasti tykkäsitte sillä tää oli nyt vähän hutaistu vaan toivon myös ettei tääl oo kirjoitusvirheitä ainakaan paljoo😂Kiitos superisti luukku 1 sai lämpimän vastaanoton <3
YOU ARE READING
Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]
FanfictionJoulukalenterin luukku aukeaa joka päivä eri kello aikoihin Tää on pieni oneshot kirja, joka käsittelee Bc jätkien jouluvalmisteluita ja joululahjaostoksia.❄️ Luvuissa tarina ei tule jatkumaan vaan kaikissa on oma pieni tarina.❤️ Luvuissa on Esim. A...