~Joonas~
Tänään oli jouluaatto aamu, heräsin tänään aikaisin, menen tänään isälleni ja äidilleni, mutta ennen sitä vietin aikaa Joelin, Aleksin, Nikon, Tommin ja Ollin kanssa. Pääsen pian meidän yhteiselle tukikohdalle. Studiolle. "Moroooo joko on lahjat ostettu ja jaettu?" Olli naureskelee. "On ollu jo viikkoja sitten mutta mul on teille jokaiselle lahjat." Alan ojentamaan pojille lahjoja. Pojat avaavat niitä innoissaan ja mä tottakai jäin katsomaan heidän reaktioita. Naurahdin Ollin, Aleksin ja Nikon ilmeille. "Mitä vittua kiitos Joonas tää on just se mitä toivoin." Aleksi naurahtaa herkistyneenä. Aleksilla oli viltti jossa oli paljon Rillan kuvia. "Joonas mitä helvettiä tää on upee!" Olli nauraa.Ollilla oli paita jossa oli meidän yhteiskuvia. "Ihan super söpö!!!" Nikolla oli lahjana pigviini pehmolelu. Hymyilen ja katson Tommin ja Joelin reaktiot myös. "Jes! Mul on tääl bisseä ja maailman söpöin paita jossa ollaan mä ja Jonsku!!" Joel huudahtaa innoissaan. "Mulla on karhutossut ja hajuvettä!" Tommi hymyilee ja laittaa tossut jalkaan. "Ne sopii sulle." Aleksi hymyilee. "Kiitos ja kiitos Joonas nää oli ihanat!!" Tommi hymyilee. Pian kaikki halaa mua. "Meilläki on lahja sulle." Pojat sanoo yhteen ääneen. "Ei teiän olis tarvinnu." Katson noita. Pian mulle tuotiin iso paketti joka oli pehmeä. Avaan lahjaa ja alan hymyillä herkistyneenä. "A Apua." Alan itkeä onnesta.
Avaan lahjan loppuun ja sieltä tulee viltti joka on täytetty meidän bändin hassuilla yhteiskuvilla mitä vuosien varrella on otettu. "T Te ootte ihania kiitos rakkaat, mä rakastan teitä." Soperran itkuni seasta ja katson vilttiä.
"Voi Joonas rakas niin mekin rakastetaan sua ja sä oot ite ihana." Joel halaa mua ja silittelee hiuksiani. Nyökyttelen ja halaan Joelia tiukasti. Hän halaa mua takaisin. "Mun pitäs kohta lähtee äidille ja isälle mut haluisin just nyt vaan viettää aikaa teidän kanssa." Katson poikia. "Jos sä käyt siellä ja tuut sit meille nii voidaan viettää joulu yhdessä niiku joka vuos." Aleksi ehdottaa."Joo se olis kivaa." Hymyilen ja viikkaan vilttini nätisti. "Nähäänkö me illalla?" Aleksi kysyy kaikilta. "Jooo nähään." Niko toteaa. "Nähään vaan." Olli vastaa. Aleksi nyökkää ja nousen ylös. Kipitän eteiseen ja lähden sitten vanhemmilleni. Pääsin perille noin puolen tunnin ajomatkan jälkeen. (A/n: sairaan nopee teleportti😍) Astelin ovelle ja koputin. Pian äitini tuli avaamaan oven ja halaa mua. "Sä oot itkeny?" Äiti katsoo mua kysyvästi. "No vähän juuu." Naurahdan ja kuivaan silmäni. "Mikä on?" Äitini kysyy huolestuneena. "Noku pojat on niin ihania, mä sain lahjaks niiltä viltin jossa oli meidän upeita yhteiskuvia." Hymyilen. "Ooii onpa ne ihania." Äitini toteaa. "Niinpä." Huokaan onnellisena.
—————
Luukku 24Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! ❤️
Toivottavasti teillä oli kiva joulu ja saitte paljon lahjoja. Itellä lahjojen saanti oli tosi vähäinen ja olen hieman pettynyt etten saanu mitään mitä toivoin.. mutta ehkä sit synttäreinä.
Hyvää yötä ja pitäkää lippu korkealla <3
Joleksi jatkuu ens vuonna aktiivisesti :) pidän nyt hieman taukoa tästä kirjottamisesta joten kuullaan ensivuonna <3
❤️:llä Blindchannel_fans
ESTÁS LEYENDO
Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]
FanficJoulukalenterin luukku aukeaa joka päivä eri kello aikoihin Tää on pieni oneshot kirja, joka käsittelee Bc jätkien jouluvalmisteluita ja joululahjaostoksia.❄️ Luvuissa tarina ei tule jatkumaan vaan kaikissa on oma pieni tarina.❤️ Luvuissa on Esim. A...