Luukku 9 (Aleksi x Casper) <3

65 4 3
                                    

~Casper~
Seison puiston jalkakäytävällä ja katson poikaani Nooaa ja aviomiestäni Aleksia, jotka makaavat lumihangessa ja tekevät lumienkeleitä. Olimme matkalla takaisin kotiin kun olimme käyneet Aleksin kanssa hakemassa Nooan päiväkodista, mutta matkamme keskeytyi, kun Aleksi antoi kaikki arvotavaransa minulle ja syöksyi lumen sekaan. Rakastan tuon luonnetta ja tuota miten tuo aina saa tällaisia ideoita ja toteuttaa ne heti. En voisi olla onnellisempi kun minulla on Aleksi aviopuolisonani ja Nooa meidän yhteisenä lapsenamme. Aleksi ja Nooa ovat tuoneet niin paljon kaikkea ihanaa elämääni.  "ittä auta mut yvöt täävtä!", kuuluu Nooan huuto lumihangesta joten menen nostamaan hänet sieltä. Lasken Nooan istumaan mukanamme olleeseen pulkkaan ja katson Aleksia. "Alappa rakas tulla jo sieltä" , sanon tuolle suloiselle miehelle joka tekee lumienkeleitä aivan kuin viimeistä päivää. "Joo joo tullaan tullaan", aviomieheni vastaa ja nousee hangesta. Tuo on aivan luminen, joka tekee tuosta todella suloisen. Mieheni puistelee itseään lumesta Jonka jälkeen katsoo tekemiään lumienkeleitä. "Niistä tuli tosi hienoja", kehun noita heidän tekemiään lumienkeleitä. "Niin tuli, me ollaan Nooan kanssa mestareita", Aleksi kertoo ylpeillen. Jatkamme vihdoin matkaamme Nooa pulkassa jota vedän ja me taas Aleksin kanssa käsikädessä kävellen. Mikään ei voisi olla täydellisempää kuin nyt.

~Aleksi~
Oltiin juuri tultu kotiin hakemasta Nooaa ja saatu kaikki ulkovaatteet nätisti naulakkoon jne. Casper menee leikkimään Nooan kanssa samalla kun minä jään ottamaan piparitaikinaa sulamaan. Nooan lempi puuhaa on piparien leipominen joten tänään se olisi loppuillan aktiviteetti, sekä laitamme saunan päälle. Saunominen on Nooan mielestä paras asia leipomisen jälkeen, lapsemme rakastaa talvea todella paljon ja sen huomaa. Olemme rakentaneet kotipihaamme lumiukkoja sekä lumienkeleitä. "Iti avotetaan vo tekemään pipaveita." Nooa huudahtaa keittiöstä. "Aletaan vaan." Hymyilen ja menen pesemään kädet mieheni sekä lapsemme kanssa. Saavuimme keittiöön takaisin käsien pesun jälkeen. Otin pöydälle jauhot, piparimuotit ja kaulimet. Nostan taikinan pöydälle ja Casper auttaa Nooaa kaulitsemaan pohjan. "Heii kuules pieni herra." Casper naurahtaa. "Miväää?" Nooa hihittelee. "Älä syö kaikkea taikinaa vaikka se hyvää onki." Casper naurahtaa. Hymyilen noille kahdelle. Tässä välissä kävin laittamassa saunan päälle jotta pääsisimme saunaan suoraan piparileivonta session jälkeen.
—————
Luukku 9

Kiitos ihana kurgguliina että autoit mua tän luvun kanssa ja ideoit tätä❤️

Toivottavasti tykkäsitte vaikka tää oliki vähän lyhyempi mutta ei anneta sen haitata <3

Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora