Luukku 13 (Tommi Lalli) <3

65 6 9
                                    

~Tommi~
Tänään alkoi joululoma ja meillä oli poikien kanssa suunnitelmia. Olimme ajatelleet pitää yökylää mun luona, tänne tulisi meidän tuore pariskunta Oleksi ja sitten toki Joel, Joonas ja Niko. "Oot sä kyl pöhkö." Äitini toteaa isälleni.
Naurahdan ja laitan pojille patjat lattialle ja petaan ne valmiiksi. Hymyilen ja juoksen alas.
"Tänäänkö ne sun kaverit tulee yökylään?" Äitini kysyy multa. "Joo tulee niitä on sit 5." Kerron ja istun sohvalle räpläämään luuriani.
"Okei mä teen ruokaa teille isot annokset." Isä vastaa. "Kiitos isi." Hymyilen ja jatkan puhelimen selaamista. Samassa meidän ryhmään kilahtaa viestejä ihan super paljon, avaan ryhmän ja katson viestit.

Skip pari tuntia

Oveen koputetaan. Menen avaamaan oven ja siellä oli meidän porukka isojen laukkujen kanssa. Pojat tosiaan ovat meillä about viikon.
"Moro." Joel sanoo ja astelee sisälle. "Moii, me tultiin nyt." Aleksi ilmoittaa ja pitää Ollia kädestä. "Huomasin." Naurahdan. "Hyvä että huomasit." Olli naurahtaa. Meni heti että pojat pääsivät pois eteisestä, olihan se aika koomista katsoa kun nuo 5 säätävät ulkovaatteiden kanssa eteisessä. Istumme huoneessani ja juttelemme. "Muistatteko kun mentiin sillo sinne saarelle ja sit Joonas ja Joel tippu veteen veneestä?" Nauran. "Joo ja onneks se oli lämmintä ja meil oli pelastus liivit päällä." Joonas nauraa. "Oli se hauskaa." Joel toteaa.

"Pojat syömään!!!" Isäni huutaa alakerrasta.
Nousemme ja menemme keittiöön. "Mä tein tortilloja toivottavasti kaikki tykkää kaikesta." Isäni sanoo, pojat nyökkäävät ja istuvat sitten alas. "Mitä te aiotte tehdä vielä tänään?" Äitini kysyy. "Me meinattiin pelaa pelejä ja sit mennä tuonne ulos sekoilee." Kerron noille. "Se on hyvä." Isäni toteaa ja alamme sen jälkeen syödä. Tarkkailen Ollia ja Aleksia. Aleksi ja Olli alkaa kikatella ruokapöydässä.
"Mitä te nyt säädätte?" Niko kysyy noilta kahdelta kyyhkyläiseltä. "No Olli kutitteli mua joten kutittelin sitä takas." Aleksi selittää ja mussuttaa tortillaa. Pudistelen päätäni ja naurahdan. "On nää kaks kyl semmosia et varokaa." Joel nauraa.

Ruokailun jälkeen lähdimme ulos. Aleksi juoksee lumihankeen ja alkaa tehdä lumienkeleitä. "Voi kun meiän Alluska on söpöö." Lässytämme Joelin kanssa. "Nyt hiljaaa!!" Aleksi kikattelee lumihangessa, hyvä että tuota edes näkyi. "Alluuu tulee jatketaan matkaa." Olli toteaa. "Joo joo." Aleksi kapuaa pystyyn lumihangesta, sitten hän hyppää Ollin reppuselkään ja jatkamme matkaa. Hengailille 3h ulkona jonka jälkeen vähän pelailtiin ja sitten käytiin pesemässä hampaat, iltapalalla ja käperryimme peittoihin. "Hyvää yötä kaikki." Totean heille ja käyn nukkumaan. "Hyvää yötä." Kaikki vastaavat ja sitten hiljeni. "OLLIII ET KOSKE SINNE SILLÄ!!" Aleksi nauraa. "Kylläpäs." Ollin ääni kuuluu. Huokaan naurahtaen ja keskityn nukkumiseen.
—————
Luukku 13

Oon super pahoillani etten saanut tätä eilen julkiseks, syy on se että en yksinkertaisesti saanu mitään aikasiks ja oli kiire päivä. Nopee kyssäri kenestä haluutte että teen tän päivän luvun :)

Vastatkaa mahdollisimman nopeasti kiitos jo valmiiks <3

Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]Where stories live. Discover now