Tw pientä smuuttia🪐
~Niko~
Kävelen uuden poikaystäväni Leon kanssa lumisessa metsässä käsikädessä, kohta Leo sai idean ja alkoi pudottaa lunta päälleni oksista jotka olivat todella täynnä lunta. "Heii älä yritä enää uusiks." Nauran. "No jos vähän vielä jooko rakas." Leo katsoo mua smaragdinvihreillä silmillään. "Okei yhesti sit on pakko jatkaa matkaa että ollaan ees joskus kotona." Kertoilen poikaystävälleni. Leo tiputtaa kerran vielä niskaani lumet ja kiljaisen sillä tällä kertaa sitä pääsi paitani sisälle. Leo naurahtaa ja vetää mut sitten suudelmaan.
Vastaan suudelmaan ja vedän Leon todella kiinni itseeni. "Sä oot maailman söpöin." Leo toteaa. "Voi kiitos rakas mä tiiän." Vastaan.Kävelimme kotiin ja puistelimme ylimääräiset lumet pois vaatteistamme. Avaamme kotioven ja menemme sisälle. Riisun ulkovaatteet pois ja jään odottamaan Leoa. Leo riisuu ulkovaatteet ja tuuppaa mut seinään suudellen mua. Mä vastasin suudelmaan. Leo kuljettaa meidät makkariin. Tunnen pian allani pehmeän sängyn. Leo kapuaa päälleni ja alkaa suudella kaulaani. Nautin ja koitan saada Leon housut auki. Pian olemme saaneet kaikki vaatteet päältämme. Leo kaivaa liukkarin ja liukastaa itsensä edessäni. Seuraavaksi tuo kapuaa jalkojeni väliin ja työntyy varovasti sisääni. Huokaisen ja katson Leoa silmiin. "Sanot sitten kun oot valmis beibs." Leo toteaa ja katsoo mua. Nyökkään hymyillen ja annan tuolle luvan liikkua.
Leo alkaa liikkua ja alan huokailla. Tuo jatkaa nopeammin. Huokailen ja tartun tuon käsivarsiin kiinni. Leo nopeuttaa joka kerta joka tuntuu taivaalliselta. "Aahhmm." Huokaisen kun tuo osuu herkkään kohtaani.
"Mäh tuunh ihanh kohtah!" Leo huokaisee nautinnosta. "Niinh mäkinh." Huokailen. Leo jatkaa ja huokaisee kovaa kun tulee. Tulen itsekkin Leon jälkeen. Hengittelemme hetken ja käymme suihkussa ennenkuin menemme vanhemmilleni. Suihkun jälkeen laitoimme itsemme vähän juhlavampaan kuntoon ja suuntasimme äidilleni ja isälleni. "Sä näytät tosi hyvälle." Leo toteaa katsoessaan mua. "Samat sanat." Hymyilen ja katson poikaystävääni. "Kiitos rakas." Leo hymyilee ja lähdemme autolle. Ajoimme about 1h ja olimme perillä. "Kaunis pihamaa." Leo toteaa.Pääsemme sisälle ja halaamme vanhempiani.
"Ihana että tulitte ja tervetuloa Leo, Niko on puhunut susta paljon." Äitini kertoo poikaystävälleni. "Kiitos paljon ja teidän poika on ihana ja paras." Leo kehuu mua äidilleni. Äitini hymyilee ja isäni tulee eteiseen. "Ihana nähä pitkästä aikaa ja tervetuloa." Isäni sanoo. "Kiitos paljon." Leo hymyilee ja riisumme ulkovaatteet jonka jälkeen menemme istumaan joulupöydän ääreen jonne isäni ohjasi meidät. Aloimme syödä ja syönnin jälkeen Leo polvistuu eteeni. Katson tuota kädet suun edessä ja kyyneleet valuvat poskiani pitkin. "Niko rakas sä tiedät kuinka rakas ja ihana sä olet, mä haluisin tehdä susta maailman onnellisimman miehen joten mä kysyn sulta Niko tulisiks sä mun mieheks?" Leo kysyy ja avaa sormusrasian. Vanhempani katsovat meitä. "Voih rakas tottakai mä tulen." Hymyilen kyyneleet poskilla ja Leo pujottaa sormuksen vasempaan nimettömääni, teen Leolle samoin ja vaihdamme sen jälkeen pari suudelmaa.
—————
Luukku 10Ajattelin nyt tehdä tämmöisen söpön luvun vaikka ei se ihan semmoselta tunnu, mutta ainaki koitin väkertää jotain.
Kiitos että ootte lukenu ja ei enää kauaa niin on joulu😍 oon joulu ihminen joka rakastaa tehdä pipareita, torttuja ja koristella joulukuusen sekä valmistaa jouluruokia. Mul on tänä vuonna paljon joululahja toiveita että puolet ei ees toteudu🥰
ESTÁS LEYENDO
Joulun odotusta w/ Blind Channel [VALMIS]
FanficJoulukalenterin luukku aukeaa joka päivä eri kello aikoihin Tää on pieni oneshot kirja, joka käsittelee Bc jätkien jouluvalmisteluita ja joululahjaostoksia.❄️ Luvuissa tarina ei tule jatkumaan vaan kaikissa on oma pieni tarina.❤️ Luvuissa on Esim. A...