XV.

580 45 5
                                    

Hazaérve az egész lakásban sötétség várt, és hirtelen meg is ijedtem, hogy mivan, ha Em tényleg elment?! De aztán láttam, hogy a hálószobánkban alszik a sötétben, szóval megnyugodtam, és elkezdtem magamról levenni a ruháimat, majd egy boxerben és pizsama pólóban bebújtam mellé.
-Ne ölelj át - mormogta.
-Sajnálom a mait... nagyon paraszt voltam... Nem tudtam, hogy Krisztián a szabód.. - suttogtam, és hátrébb mentem, mert sosem ellenkeznék a nemre.
-Nem bízol bennem! Azt hinnéd megcsalnálak, vagy mi?
-Nem! Csak nem mondtad el ki ő, és titkolóztál, én meg ideges lettem!
-Tudod túl hamar ideges leszel! - fordult felém az ágyban.
-Mert ha rólad van szó nem ismerek határokat! Nemtudom ezt mikor veszed észre, hogy csak védeni akarlak!
-De a maival megbántottál engem!
-Tudom! És sajnálom! De légyszives ha legközelebb megkérdezem ki az, akkor egyből mond el, hogy ne fajuljon el eddig a vita!
-"Hogy ne fajuljon el eddig a vita" - figurázott ki engem.
-Ezt most direkt csinálod? - néztem a szemébe.
-És ha igen?
-Fejezd be!
-Ha nem, akkor mi lesz?
-Fogd már fel, hogy te az enyém vagy! - fogtam le a két kezét, és elkezdtem hevesen csókolózni vele. Em nem utasította el, sőt, eléggé viszonozta is, mivel nyelvét mélyen ledugta a torkomon, és mozgatni kezdte a számban.
Tenyeremet szorosan a csuklója köré fontam, és próbáltam óvatosabban lenyomva tartani, hogy ne fájjon neki, de azért érezze, hogy most én dominálok.
A jobb kezemet lassan végighúztam a testén, és benyúltam a pizsama pólója alá, majd felhúztam róla, és hátradobtam. Rájöttem, hogy a békülős szex az egyik kedvencem... Nyilván utána még átbeszéljük a dolgokat jobban, de mégis jól esik egy heves szeretkezés a nővel, akit a legjobban szeretek a világon. És ezzel mindketten levezetjük kissé a stresszt, ami felgyülemlett bennünk.

Másnap sietősen rohantunk be a suliba, mivel este sikerült sokáig elszórakoztatnunk egymást, majd még egy óráig átbeszélni a konfliktust közöttünk, így kb 4 órát aludtunk.
-Baba! Hol a kocsikulcs? - kérdeztem kapkodva.
-Nemtudom, tegnap este hova raktad? - nézett rám a haját fésülve.
-Ahh fogalmam sincs csak lebasztam valahova mert feszült voltam - néztem körbe.
-És a pulcsid zsebe?
-Megnézem! - rohantam be a hálónkba, és a földre ledobott pulcsimat elkezdtem áttúrni. Ott volt a kulcs szerencsére. -Megvan! - mondtam boldogan.
-Na akkor okés! Nemsokára indulhatunk!
-Még mennyi idő baba? Nagyon elkésünk! - néztem az órámra.
-20 perc - kente valamivel az arcát.
-Mivan? De 10 perc és becsengetnek! - meredtem rá.
-Jó, akkor 15 perc!
-10 nagyon maximum! - mentem ki cigizni az erkélyre.

Egy 10 perc után visszamentem, és a vállamra dobtam a táskámat, amikor Em még mindig a fürdőben volt.
-Baba! Megyünk! Most! - hajoltam be.
-Ahh csak pár perc! - sietett össze vissza.
-Nem! 10 volt megbeszélve!
-15 volt!
-Nem bólintottam rá! - néztem szúrósan a szemébe.
-Nem kell a rábólintásod - mosolyodott el.
-Jó ez most nem vicces! Elkésünk és második órában dogát írok! Légyszives már! - kezdtem el szenvedni.
-Jó bocsánat... - igazított egy utolsót magán, majd lekapcsolta a fürdőben a villanyt.
-Köszönöm! - adtam egy puszit az arcára.

-Tudod utálom, ha siettetsz! - mondta a kocsiban.
-Bocsánat, de későn keltünk fel ígyis...
-Tudom... mert hajnalig szeretkeztünk aztán beszélgettünk - dőlt hátra az ülésben mosolyogva.
-Jól esett.. - simítottam meg az egyik kezemmel a combját.
-Nekem is... a tegnapi vitánk után eléggé sírtam...
-Tudom... és nagyon sajnálom, hogy ilyen hamar felkaptam a vizet..
-Honnan tudod? - pislogott rám.
-Ja.... Fanni felhívott.. - mondtam halkan.
-Mi? És mit mondott?
-Semmit.. csak azt, hogy Krisztián a szabód, és most miattam sírsz, és egy utolsó gyökér vagyok, meg hasonló kedves dolgok...
-Najó! Megölöm Fannit! Ezt bizalmasan mondtam el neki!
-Nem tetszik, hogy vele beszéled meg a magánéletünket.. - sóhajtottam fel.
-De a legjobb barátnőm, és nagyon bántott a dolog.. valakivel meg kellett beszélnem..
-Jó.. tudom.. tényleg fasz voltam, és sajnálom, figyelni fogok arra, hogy ne kapjam fel hamar a vizet - adtam egy puszit az arcára.
-Vagy legalább engedd, hogy megnyugtassalak, és ne egyből elrohanj a gym-be!
-Kellett egy kis stresszlevezetés...
-Vezesd le velem - mondta egy halvány mosollyal.
-Hajnalban már megvolt - röhögtem el magam.
-Miért? Akkor többet már nem is kell?
-De, dehogynem - néztem a szemébe.
-Akkor egy kicsit lassabban vezess most - nyúlt bele lassan a boxerembe.
-Ne... ne csináld.. rohadt hamar megkeményedek.. felfogok izgulni nagyon...
-Te csak figyelj az útra - kezdte el lehúzni a sliccem.
-Baba.. mit akarsz csinálni?
-Shh - húzta le rólam a nadrágom, majd a boxerem is.
Eléggé megduzzadtam már odalenn, és próbáltam az útra koncentrálni, de kb lehetetlen volt.
-Félreállok.. - mondtam lihegve.
-De akkor elkésünk - kötötte össze a haját kuncogva.
-Nem érdekel már... - fordultam le hirtelen egy kissebb utcába.
-Told hátrébb az ülésed - kezdte el lassan kiverni nekem Em.
-Basszameg.. - toltam hátrébb, miközben lehunytam a szememet, majd éreztem, hogy lehajolt hozzám az anyósrol, és bevette a szájába.
-Ez jól esik? - kérdezte halkan.
-Nagyon... - nyőgtem fel egy diszkrétebbet.

Éreztem, hogy pár perc után elfogok menni.. még nem bírom olyan sok ideig, és ha nem muszáj, akkor nem tartom vissza...

-Imádom a nyőgéseid - engedte le a haját Em egy önelégült vigyorral, amikor már befejezte.
-Nagyon kanos vagyok még.. - néztem rá szenvedve, és visszahúztam magamra a boxerem, és a nadrágom.
-Hmm hát most csak ennyit kapsz.. - nevette el magát.
-Megakarlak dugni... nagyon... - indítottam be a kocsit.
-Ha hazaértünk a tiéd vagyok!
-Biztos?
-Biztos, mert azt akarom, hogy megdugj - simította meg a kezem.
-Szeretlek - csókoltam meg.
-Szeretlek! - csókolt vissza.

Jó érzés, hogy Emmel ugyanakkora a szexuális étvágyunk. A nap bármelyik percében tudnék hozzá közeledni... a legtöbbször azon kattog az agyam, hogy mikor vehetek le róla újra mindent..

A suliba beérve tempósan vágtam le magam Kitti mellé, miközben a tanár elég szúrósan méregetett...
-Önnek is jó reggelt Molnár! Talán elnézést a késésért? Vagy bármi ilyesmi?!
-Elnézést a késésért tanárúr! Nagy volt a dugó! - nyitottam ki a táskámat.
-Aha! Nyissátok ki a tankönyvet a 129 oldalon! - folytatta tovább az órát.
-Hallod.. - pusmogta nekem Kitti.
-Hmm?
-Húzd fel a slicced...
-Bazdmeg.... kösz... - húztam fel gyorsan. Eléggé égett a képem.. remélem senki nem vette észre Kittin kívűl..
-Jó volt a reggel? - kezdett el poénkodni.
-Hagyj.. - temettem az arcom a kezembe, mert teljesen elvörösödtem.
-Bocsi... nem úgy értettem.. nem akartalak megbántani.. - kezdett el habogni.
-Nem gáz.. csak ne hozzuk fel ezt többet.
-Okés! Vettem!
-Köszönöm!
-Hallom nagyon jól elbeszélgetnek! Akkor ki is jöhetnek felelni! Kovacsics! Molnár! - nézett ránk a tanár.
-Faszom... - mormogtam az orrom alatt.
-5 kérdés fejenként! Azok alapján lesz mérlegelve a jegy! 1 hiba, -1 jegy!

Szünetben rossz kedvűen dőltem le a padra aludni, mivel Kitti kapott egy egyest, én meg egy hármast tudtam összekaparni, ami most nem jött annyira jól...
-Nagyon félek... - mondta Kitti a telefonját nyomkodva.
-Miért?
-Nemsokára lesz a műtét...
-Mennyi időd van még?
-Napok... és... nagyon félek..
-Ne félj! Kristóf elkísér, ugye? - kérdeztem idegesen.
-Igen....
-Akkor jó! Ne parázz! Minden rendben lesz!
-Lelkileg nagyon megvisel az egész...
-Elhiszem.. hamarosan túlleszel rajta! - mosolyogtam rá bíztatóan, amikor Tomi jött be a terembe.
Elég kellemetlen, mivel Kittivel exek, szóval nem is nagyon értettem.
-Hello! Tudunk dumálni? - jött oda hozzánk.
-Mondjad.
-Kint.
-Menjünk - álltam fel.
-Kicsit gázban vagyok...
-Mi történt? - kérdeztem már a terem előtt állva.
-Nemsokára lesz Peti szülinapja és.. gecire le vagyok égve.. nem tudnál valamennyit kölcsön adni?
-De, persze, mennyi kéne?
-Komolyan?
-Igen.
-Eskü visszaadom amint tudom! Nem sok pénzről lenne szó! Csak szeretnék neki venni valamit.
-Okés, megértem tesó.
-De kérlek ezt ne mond el Petinek... nem akarok egy hatalmas lúzernek tűnni..
-Nem fogom, nyugi.
-Kösz! - veregette meg a hátam.
-Szívesen - veregettem vissza.
-Tudod.. nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyen belemész..
-Miért ne mennék bele?
-Hát.. mert még nemtudom mikor fogom tudni visszaadni..
-Hagyd, gondolom nem több tízezreket akarsz kérni.
-Dehogy!
-Akkor hagyd, nem kérem vissza.
-De! Mindenképp visszaadom!
-Najo majd ezt megbeszéljük, most alszom mert hulla vagyok.
-Este kevés volt az alvás, mi? - kérdezte röhögve.
-Kuss - mondtam egy halvány mosollyal, és visszamentem a terembe.
-Baj van? - nézett rám Kitti.
-Nincs, alszom - húztam fel magamra a kapucnimat, és ledőltem a padra.

Már épp az utolsó óráknál tartottunk, amikor Fanni írt nekem az óra közepén.

F: Gyere le a másodikra, most!
Á: Baj van?
F: Em rosszul van.
Á: Indulok.

-Maga meg hova pakol? - kérdezte a tanár.
-A barátnőm rosszul van tanárnő! Sajnos most muszáj elmennem!
-Nem megy sehova! Biztosan nincs egyedül a barátnője.
-Akkoris megyek - dobtam a hátamra a táskámat.
-Ha most kimegy, akkor igazolatlan lesz az órája! - emelte fel a hangját.
-Legyen! - mentem ki sietősen, és becsuktam magam után az ajtót, miközben az egész osztályom engem bámult.

Majdnem előreestem, annyira futottam le a lépcsőn, és egyből betörtem a második emelet női mosdójába.

-Mi történt? - öleltem magamhoz Emet, aki hatalmas zokogás közepette dőlt a karjaimba.

Van egy srac osztalytarsam, akirol eddigis sejtettem, hogy egy idiota geci, de ma bebizonyosodott. Konkretan ma korbemutogattak a socialjet, es olyanokat ir ki, hogy "nekem csak a normal testalkatu lanyok jonnek be" "ne legyen tul vekony meg dagadt se". Szoval tudom, hogy par srac olvassa a storym, srackent mondom, hogy ne irjatok ilyen faszsagokat, nem azalapjan lesz egy no szep, hogy hany kg. Az agyamat felkurta nagyon! Es ugy nez ki, mint akit kukaztak. Szoval pls ne! Amugy most kirakom ezeket a reszeket, amiket regebben irtam.

Az iskola házaspárja [18+]Where stories live. Discover now