A pecsenyéző felé vettük az irányt, és már majdnem odaértünk, amikor éreztem, hogy valamibe belementem egy elég nagyot, hiszen mindenki felugrott...
-Bazdmeg! - szálltam ki gyorsan a kocsiból, hogy megnézzem mi történt.
-Ha most valami baja lett a kocsimnak, én megöllek! - szállt ki a tesóm is, amikor realizáltuk, hogy neki mentem egy patkának, és leeresztett egy kerék, a tárcsa meg ripityára tört benne...
-Basszameg... ezt nem hiszem el - sírta el magát Kristóf.
-Veletek minden rendben? - szóltam hátra Erikékhez.
-Igen, és veletek?
-Velünk is, szálljatok ki, gyorsan le kell parkolnom itt valahol, amig nem ereszt le teljesen a gumi - ültem vissza előre.
-Mostmeg hova viszed Jerzyt? - kérdezte Kristóf a könnyeivel küszködve.
-Jerzyt?
-A kocsimat! Hova viszed? - kérdezte ordítva.
-Nyugi már csak leparkolom, hogy kereket cseréljek! Nincs semmi baja Jerzynek! - ülltem be a kormány mögé, de azért én is eléggé megijedtem. Rohadt nagyot ugrottunk fel mindannyian az ülésben, és sokkal nagyobb baj is történhetett volna...
Szerencsére letudtam parkolni. A csomagtartóban meg volt pótkerék, és értek is a kerékcserehéz, úgyhogy elkezdtem csinálni.
-Te tudsz kereket cserélni? - kérdezte Erik.
-Persze, azt ki nem tud? - néztem fel rájuk.
-Ha ezt most nem oldod meg, akkor a büdös életben nem engedlek többet Jerzy közelébe! - mondta Kristóf úgy, mintha most törtem volna szét az egész kocsiját.
-Nyugi már, megtudom csinálni! Figyelmetlen voltam, tudom! És sajnálom, de most megoldom..
-Oldd is meg, mivel én ehhez nem értek! - mondta összefont karral, teljesen megsértődve.Azon a ponton, amikor a kereket cseréltem, és könyékig olajos voltam, akkor jött el az, hogy beütöttek a hormonok. Több mint egy napja nem láttam már a barátnőmet, rohadt kanos voltam, rohadtul nem tudtam ezt irányítani, úgyhogy ki kellett mennem kiverni valahova, mert ez így tarthatatlan volt. Bármennyire is akartam, éreztem, hogy elkezdett pulzálni az apró péniszem, ami azt jelentette, hogy kellett egy orgazmus. Undoritónak éreztem magam emiatt, és szószerint semmi izgató nem volt a környezetemben, de ösztönösen jöttek rám ezek az érzések... Faszomért kell megélnem, hogy milyenek egy 14 éves srác hormonjai... Faszomért nem otthon vagyok, hogy a menyasszonyommal lehessek kettesben, és ne azon kelljen agyalnom, hogy ne pulzáljon a péniszem, mert biológiailag ezt egyszerűen nem tudtam akkor még irányítani.
-Megvagyok! - álltam fel sóhajtva.
-Szerencséd van öcsi! És innentől én vezetek, faszom! - vette el tőlem a kocsikulcsot.
-Jó, bocs.. vezesd.. - ültem be mellé az anyósra.
-Nagyon megijedtem, hogy valami nagy baj van.. - ült vissza Tomi meg Erik is.
-Ez nem elég nagy baj, hogy szegény Jerzynek kilyukadt a kereke? - mondta idegesen Kristóf.
-Kicseréltem! - néztem rá kimeresztett szemekkel.
-Akkoris!
-Jó mindegy csak érjünk már oda... - kezdtem el rázni a lábam feszülten.A helyre odaérve a többiek leültek, én pedig egyből kimentem a mosdóba, és realizáltam, hogy az apró péniszem nagyon pulzál, szóval ki kell vernem, minél gyorsabban.
-Zavarlak baba? - hívtam fel Emet.
-Nem, nemrég keltem, minden oké? Mikor értek haza? - kérdezte ásítva.
-Minden oké, de megint pulzál... kérlek beszélj hozzám, a hangodra hamar elmegyek.. - mondtam szenvedve.
-Várj egy kicsit, kimegyek a fürdőbe, hogy ne halljanak a lányok..
-Rendben, és ne haragudj...
-Nem haragszom, mostmár itt vagyok, nyugi! Nem tehetsz róla. Most éppen maszturbálsz?
-Most nyúltam be a boxerem alá - mondtam egy halk sóhajjal.
-Akkor egy kicsit kezd el izgatni a klitoriszod, de először csak lassan.
-Rendben.. - nyúltam magamhoz összeszorított fogakkal.
-Most pedig óvatosan elkezdheted kiverni, képzeld azt, mintha én csinálnám - suttogta.
-Faszom.. - nyomtam el magamban éppen egy apróbb nyőgést.
-Milyen érzés?
-Jó... jól esik - mondtam csukott szemmel.
-És most pedig gondolj rám, lassan elélvezel, miközben a számba veszem a péniszed és..
De a többit már nem hallottam, mivel elmentem. Úgy másfél percbe telt, hogy eljussak a csúcsra, miközben a barátnőm beszélt hozzám. Még nem nagyon tudom visszatartani, és tudtam, hogyha a hangjára maszturbálok, akkor minél gyorsabban lerendezhetem ezt. Mégiscsak egy nyilvános mosdóban vagyok, és ez most tényleg arra kellett, hogy enyhítse a hirtelen rámtörő kanosságot.
-Elmentél, mi? - kérdezte kuncogva, hallottam, hogy jó kedv van a hangjában.
-El, ne haragudj... - mondtam lihegve.
-Nem haragszom, siess haza mert hiányzol!
-Te is hiányzol baba! Eszünk és sietek hozzád!
-Várj te most hol is vagy? - kérdezte nevetve.
-Egy csárda mosdójában...
-Nee - nevetett fel.
-Jólvanna... tudod milyen nehéz kontrollálni ezt még nekem? - húztam fel egy kézzel a sliccemet.
-Jó tudom, nem nevetek bocsánat!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az iskola házaspárja [18+]
Romance[LMBTQ] Az iskola hercegnője - 2. kötet Ha még nem olvastad el az első kötetet, akkor először azt ajánlom a figyelmedbe, mivel nem fogod érteni a cselekményszálat. Előfordulhat 18+ -os tartalom, transznemű főszereplő, káromkodás, drogok, mentális b...