XI.

778 42 6
                                    

-Sziasztok! Ugye nem zavarunk? - jöttek be Edinával mosolygósan.
-Nem, pont a legjobbkor.. - ironizáltam.
-Na szuper! Mert jó hírekkel jöttünk! - csapta össze a tenyéret.
-Naaa mivel? - kérdezte Em lelkesen.
-Úgy néz ki sikerült Kanada! Már csak egy lakás kell ott nektek, és kész. Ági tud biztosítani állást a cégénél, viszont az elején nehéz dolgod lesz! Bedobnak a mély vízbe! - mondta nevetve.
-Az nem gond, és hogy lenne?
-Hát első pár hónapban biztosan be kéne járnod mindent megtanulni, de utána home office. Jól fizet, abból megtudtok élni!
-Egy gyereket is eltudnánk tartani belőle?
-Hmm el... de azért én is támogatlak majd titeket! Bár kisfiam, most lesz az esküvőtök, azért az elég jövedelmező lehet majd számotokra!
-Igen... de azzal a pénzzel most nem kalkulálok... - törtem az agyam.
-Te tudod! Viszont végérvényesen kiköltöznétek kanadába? Akkor vízumot kéne szerezni...
-Megoldjuk. És még nem tudjuk - mondta mosolygósan Em.
-Akkor lehet visszajöttök? - kérdezte Edina.
-Lehetséges.. - válaszoltam szűkszavúan.
-Az remek lenne! Többet láthatnám az unokám!
-Hát... majdnem lett egy unokád már..
-Te meg mire célzol kisfiam?
-Hát tudod.. Kittinek most lesz abortusza.. - vakargattam a tarkóm.
-Hogy tessék? És erről miért nem értesített engem senki?!

Basszameg ezt lehet nem kellett volna mondanom... ez a bátyám dolga... nem az enyém, de azt hittem beszélt apával..

-Hát most sok gondjuk volt... - mondta halkan Em.
-Sok gondjuk? Azért megiscsak az édesapja vagyok! Jogom van ezekről tudni!
-Ja... mindegy.. ezt felejtsd el - legyintettem.

Miután apa lelépett elég kellemetlenül éreztem magam... nem akartam kipofázni a bátyámat, azt hittem tud mindenről basszameg...
-Baba... nagyon rosszul érzem most magam - bújtam a barátnőmhöz.
-Nem kell, nem direkt csináltad - simította meg az arcom.
-Akkoris... apa nem tudott róla és most elárultam Kristófot...
-Nem árultad el... ez tényleg olyan, ami apukádra is tartozna!
-Igen, de nem általam közölve.. - sóhajtottam.
-Kicsit most nyugodj meg....
-Tökmindegy, már leszarom..
-Veszünk egy fürdőt? - nézett a szemembe.
-Ne ismerj... - mosolyodtam el halványan.
-Mindig tudom mi derítene jobb kedvre - adott egy puszit az arcomra.
-Akkor menjünk! - kaptam fel magamra.
-De héé nem is hoztam magammal pizsit a fürdőbe! - kuncogott.
-És? Majd alszol meztelenül - csókoltam meg mélyen, és becsaptam utánunk a fürdő ajtót.
-Először csináljunk habot a vízbe! Meg egyáltalán vizet! - mondta nevetve.
-Először legyél kicsit az enyém - nyomtam neki a falnak, és ledugtam a nyelvem a torkán.
-Akkor menjünk be a szobába - suttogta lihegve.
Megmarkoltam Em seggét, és miközben végig csókolóztunk, átmentem vele a hálónkba, és ledöntöttem őt az ágyra.
-Ezt most levesszük... - húztam fel rajta a felsőjét, és tovább csókoltam, amibe egy apróbbat belesóhajtott.
Lassan áttértem a számmal a felsőtestére, és a nyakától a hasáig végigpuszilgattam őt, miközben az egyik kezemmel hátul kikapcsoltam a melltartóját.
-Gyönyörű vagy! - néztem a szemébe, és bekaptam az egyik mellbimbóját, majd lassan szívni és harapdálni kezdtem. Rohadt jól esett.. egy hirtelen bizsergés járta át az egész testemet, miközben a számban éreztem a mellét, és semmi másra nem tudtam gondolni, csak rá. És hogy szeretem őt.
Óvatosan benyúltam a fehérneműje alá, amikor éreztem rajta, hogy már eléggé nedves....
-Ki akarlak nyalni... - mondtam zihálva, de Em erre már nem reagált. Az érintéseimre a nemiszervén egy halk nyőgést kaptam, szóval lehúztam róla a nadrágját.
-Ülj rá a fejemre kérlek... beléd akarok fulladni - suttogtam.
Em megtámaszkodott az ágy háttámlájának, és lábait széttárva ráült a fejemre.
Az egyik kezemmel a derekát markoltam, a másikkal pedig félrehúztam rajta a fehérneműjét, és odaérintettem a nyelvemet a szeméremajkaihoz.
-Basszameg de nedves vagy.. - mondtam mosolyogva, de ő ezt nyilván nem látta az arcomon.
Nagyon finom volt odalenn, és nagyon kívántam őt... mit tehetnék, egésznap tudnám a számban érezni..

Az iskola házaspárja [18+]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora