XXXVI.

676 27 6
                                    

Em szemszöge

Másnap reggel arra keltem, hogy Ákos simogat a takaró alatt, miközben szenved.
-Hmm? - nyitottam ki a szemem.
-Szar, nagyon... - suttogta.
-Mi?
-Hogy csak a hátamon tudok aludni, olyan mintha a földön aludnék... faszom kivan.
-Ez csak ideiglenes baba - mormogtam.
-Kérlek.. engedd meg ezt most nekem.. - kezdte el cirógatni a belső combom.
-Mit?
-Kanos vagyok... szeretnélek legalább megujjazni.. nem lesz a legromantikusabb, mert csak a hátamon tudok feküdni, de légyszives..
-Ne aggódj, mert én is - vallottam be.
-Akkor?
-Kicsit próbálj meg ellazulni - ereszkedtem felé, és bedugtam a fejem a takaró alá.
-El vagyok.. - mondta szuszogva.
-Akkor jó - vettem be a számba óvatosan a péniszét, de Ákos egyből felszisszent.
-Fáj? - kérdeztem.
-Mi? Dehogy... csak jók érzés.. - mondta lihegve, és lejjebb nyomta a fejemet.
-Akkor jó - mosolyodtam el halványan, és tovább kényeztettem őt a számmal.

Diszkrét nyőgései és hirtelen puholó farka a számban azt jelentette, hogy elment, elég hamar.
-Sajnálom.. - lihegte.
-Nem kell - csókoltam meg mosolyogva.
-De konkrétan 2 perc alatt elmentem..
-És? - dőltem vissza mellé, és elkezdtem simogatni az arcát.
-Túl jól csinálod, én meg túl kanos voltam most..
-Elmondjam a titkom? - vigyorodtam el önelégülten.
-Hmm?
-Először csak puszilgatom, majd odaérintem a nyelvem, aztán teljesen beveszem a számba, és elkezdem mozgatni a fejem, és játszadozom vele és...
-Najó baba most azt akarod, hogy újra feláljon? - vágott a szavamba nevetve.
-Hát, nekem nem lenne gond - nyúltam be a takaró alá, és lassan elkezdtem kiverni neki.
-Ez rohadt jó érzés.. - mondta összeszorított tekintettel.
-Mennyire? - suttogtam a fülébe.
-Kemény vagyok megint..
-Érzem - pusziltam bele a nyakába.

Egy darabig kényeztettem a férjem a takaró alatt, majd ő is elkezdett nyúlkálni felém, így a limitjeinkhez képest kielégítettük egymást, néha egyszerre, néha felváltva, de megoldottuk.
-Ezt most ne hagyd abba - mondtam nagyot nyelve, miközben már a harmadik ujját mélyesztette belém.
-Nem is akarom - lihegett, és egyre gyorsabban kezdte mozgatni bennem. -Úristen de nedves vagy.. ez rohadtul beindít - sóhajtott fel.

Minden mozdulatánál erősen hallható volt, hogy egyre jobban nedvesedek, ráadásul már nyőgtem is, úgyhogy a szomszédainknak egy élmény lehetett.
-Szeretlek - kezdett el egyre gyorsabb lenni, miközben önkívűleti állapotban nyőgtem folyamatosan, és a lepedőt markoltam.

-Ha leveszik a kötést, szeretnék kipróbálni valamit - kulcsolta rá az ujjait az enyémre, miután befejeztük.
-Mit? - kérdezten mosolyogva, boldog voltam.
-Persze csak ha megengeded..
-Szerintem tudom mire gondolsz.
-Na mire?
-Anális?
-Ott még nem jártam.. - mosolyodott el önelégülten.
-És szeretnél?
-Szeretném kipróbálni igen.
-Rendben, de nagyon óvatosan és..
-Baba! Szerinted volt amikor nem vigyáztam rád? Természetesen óvatosan, sok sikositóval, és lassan, másképp ez nem is fog elsőre működni.
-Akkor én is szeretném - szorítottam rá jobban a kezére.
-Tényleg? - kérdezte lelkesen.
-Tényleg, mert kíváncsi vagyok rá, ha nem jó akkor meg úgyse csináljuk többet, mert nem fogom engedni.
-Jó lesz, gondoskodok róla!
-Azt egyből gondoltam - nevettem el magam.
-Köszönöm, hogy most sem undorodsz tőlem... - komorodott el.
-Miért undorodnék? - kérdeztem morcosan.
-Mert csövek lógnak ki a mellkasomból?!
-És? A férjem vagy, vágysz rám, én is vágyom rád, ez pedig csak ideiglenes, nemsokára kiszedik őket, nekem sose lennél undoritó! És akkor terhesen mit mondjak majd? Hónapokon keresztül akkora hasam lesz majd.. inkább te fogsz undorodni tőlem!
-Én? Ez mekkora faszság - röhögte el magát.
-Nem az! Akkora leszek mint egy ház és majd úgy fogunk szexelni és..
-Ezt most fejezd be! - vágott a szavamba idegesen.
-Mi? - szeppentem meg.
-Fejezd be! És ilyet ne mondj magadra többet! Állapotos leszel, de elmondok egy kurva nagy titkot, ha nagyon meghíznál akkoris kívánnálak, ha nem lenne lapos hasad akkoris kívánnálak, ha nagyon meglógna a melled akkoris. Soroljam még? Szerintem nem kell. Nem egy 14 éves kisfiú vagyok, aki a női testet a pornhub alapján képzeli el, felnőtt férfi vagyok és felnőtt, érett női testre vágyom, nem kislányéra, aki nem szőrös soha, nincs striája, hegei vagy akármi hibája. Ilyen amúgysem létezik. Terhesen is kurvára azt akarom, hogy rajtam lovagolj majd és kielégíthessem minden vágyad, sőt! Ha terhes leszel csak kinyitod a szádat és a tiéd, bár most is - mosolygott rám.
-Lehetnél ennél is tökéletesebb?
-Ne mond ezt, egy kötéssel fekszem melletted..
-De az vagy.. és folyamatosan engem helyezel magad elé.
-Vannak priorítások az életemben, te az első helyen állsz ha észrevetted.
-Észre, mert ha majd a gyerekünket várom és hajnali 1-kor epret szeretnék, akkor szerintem képes leszel felkutatni az egész környéket érte - nevettem el magam.
-Egy ládányi epret hozok neked - kezdte el simogatni a hasam.
-Egy ládányit? - csillant fel a szemem.
-Akkor kettőt - röhögött ő is.
-Hülye, nem úgy értettem! -
-Tudom, de na.
-Viszont majd terhesen egyáltalán térdelhetek?
-Biztos, hogy nem.
-Mi? Beleülhetek a 20 centis farkadba de nem térdelhetek le vagy gugolhatok? - lepődtem meg.
-A babánkat védeni fogja a magzatvíz, nem lesz semmi baja szex közben, de attól még nem erőltetheted meg magad. Igen, ha ahhoz lesz kedved és azt kívánod meg akkor beleülsz a farkamba, de nem fogsz negyed órán át térdelni a földön terhesen előttem.
-És ha azt kívánom meg, hogy a számba vegyem?
-Azt nemtudod megkívánni, mert abból gyakorlatilag csak én érzek szexuális ingert, te csak adsz.
-De ha ahhoz van kedvem? Nem az lesz amihez nekem van kedvem?
-Amíg nem veszélyes rád addig de, ez pedig szerintem az!
-Ja hogy te mérlegeled majd, hogy mi veszélyes rám és mi nem?
-Baba! Most azon vitatkozunk, hogy nem fogsz leszopni nagy hassal mert nem engedem? - kérte ki magának.
-Jó ez kimondva nevetségesen hangzik.. - sóhajtottam.
-Az is! Majd leszopsz az ágyban fekve, de nem fogsz a földön térdelni! Ha a szádban szeretnéd tudni a farkam akkor azt megoldhatjuk másképp is! Légyszives hagyd ezeket a hülyeségeket mert igazából csak mindenképp ellent akarsz mondani nekem! De hidd el, nagy pocakkal nem akarsz majd a földön térdelni perceken át - mondta morcosan, amikor csengettek.
-Ki lehet az? - kérdeztem a takarót magamra húzva.
-Szerintem Tomi.
-Akkor felveszem a bugyimat meg a nadrágomat - kezdtem el öltözni.
-Az nem lenne rossz - hajolt oda hozzám Ákos egy halvány mosollyal, és megcsókolt.
-Tehát nem szereted ha bugyi nélkül vagyok?
-De, sőt, lehetnél mindig bugyi nélkül, de azt csak én szeretném és fogom is látni.
-Tudom - csókoltam vissza.

Az iskola házaspárja [18+]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora