I.

1.9K 53 8
                                    

Lassan egy év telt el a lánykérés óta, és azóta elég sok minden történt velünk. Előszöris az, hogy elkezdtem a hormonokat. 5 hónapja szedek tesztoszteront, és már bőven érzem, hogy hatalmas változások történtek velem belűlröl, és kívűlröl is. Viszont kezdjük a legelejéről, ahonnan érdemes elmesélnem a történteket, a legénybúcsum napjáról.

-Minden megvan? - kérdezte Kristóf a csomagtartóba bepakolva az utolsó cuccainkat is.
-Aha, de csak egy napra megyünk - pislogtam rá.
-Az is sok ezzel - forgatta a szemét Tomi a tesómra célozva.
Hát igen, Kristóf és Tomi viszonya azóta sem rendeződött, ami érthető, viszont az esküvőm miatt muszáj volt kijönniük ideiglenesen egymással. Nem volt választásuk, mint lejönni velem, meg Erikkel zalakarosra 1 napra, valami vadászházba, amit ők találtak. Gyakorlatilag az egészet ők szervezték nekem mint "utolsó estém" , mielőtt "lekötném" az életem. 3 srác barátom van, akiből az egyik a bátyám, így maradt még Tomi meg Erik, és persze én. Hát így indultunk el négyen zalakarosra, amíg Emék pesten tartották a lánybúcsut.

-Amúgy pont ma van a hormon napom - ültem be az anyósra a bátyám mellé.
-Mid?
-Ma kell beadnom a heti 1 tesztoszteronom, zavarna titeket ha beszúrnám magam most gyorsan a kocsiban? - néztem körbe.
-Jézusom most előttem akarod a tűt beleszúrni a combodba? - kérdezte Kristóf.
-Hát ha nem akarod megvárhatom amig odaérünk, csak nehogy elfelejtsem.
-Nem fogod, mert nekem is ma kell beadnom - mosolygott rám Erik.
Egy nagy mosollyal hátranéztem rá, mert őszintén jól esett, hogy van egy transznemű haverom, és nem csak én vagyok egyedül, ebben a cipőben. Majd buzisan beadjuk együtt magunknak.
-Amúgy kurva sokat változtál, a hangod is meg minden, geci menő! - mondta Tomi.
-Ja.. meg a bőröm is... kurva pattanásos vagyok, mint egy 14 éves kamasz srác - néztem meg az arcom a tükörben.
-Ja meg a libidód is olyan - röhögött fel Erik.
-Miről beszél ez? - nézett hátra rá a tesóm.
- 0-24 kanos - nevetett tovább.
-Jó kussolj... - ittam bele a vizembe.
Az igazság az volt, hogy az első 4 hónap tesztoszteronom alatt nem voltak ilyenek még, de amikor már 5 hónapja szedtem, akkor sok minden megmutatkott igen, köztük ez is... még nemtudom kordában tartani nagyon a libidómat.. Így ez az egy nap is nehéz lesz Em nélkül, de erre majd a későbbiekben..
-Mennyi idő az út? - kérdezte Tomi hátulról.
-Majdnem 3 óra - állította be a GPS-t Kristóf.
-Jó mindegy, azért a vadászházért gecire megéri, amit találtunk! - röhögött fel jóízűen.
-Remélem valami jót néztetek ki - vettem elő a telefonomat, hogy megnézzem mit írt a menyasszonyom.
E: Baba ne felejtsd, hogy ma van a hormon napod.
Á: Nem felejtettem el nyugi, aranyos vagy.
E: Minden rendben veletek?
Á: Aha, még csak a kocsiban ülünk, és ti?
E: Mi itthon alapozunk, Kitti már kezd elég jó kedvű lenni.
Á: Délután 5-kor?
E: Úgy látszik haha.

-Amúgy te is jobban izzadsz? - nézett rám Erik.
-Mivan? - néztem fel hirtelen a telefomból.
-Te is gyorsabban leizzadsz a teszto óta?
-Napi 3x dezodorozom már magam, geci undoritó - nevettem fel.
-Ja ez én voltam 14 évesen - helyeselt a bátyám.
-Én nem dezodoroztam magam ennyiszer, lehet ezért voltam büdös - nevetett Tomi is.
-Ez hülye.. - gyújtottam rá mosolyogva egy cigire.
-Alig várom, hogy bebasszunk! - tapadt rá a kormányra Kristóf.
-Nekem van más meglepetésem is - mondta egy sejtelmes mosollyal Erik.
-Micsoda? - nézett rá Tomi, és azzal Erik előhúzott a táskájából egy pici tasak füvet.
-Na nem! Vidd ki azt a szart a kocsimból! - lett ideges Kristóf.
-Most miért? Mi bajod van?
-Nem fogunk füvezni! Utálom azt a szart, meg a cigit is, de azt még elviselem! Ez kurvára nem helyes!
-Jó hagyd, tényleg ne, elég lesz az ivás! - tetettem el Erikkel.
-Pedig rég álltunk be - tolta feljebb magán a szemüvegét Tomi.
-Petivel múltkor beálltál nem?
-Aha, hát először próbálta, de élvezte.
-Még mindig nem hiszem el Tomi, hogy buzi lettél.. - mondta a tesóm.
-Biszex vagyok, de attólmég én vagyok a top, és ez mindig így lesz!
-Fasz se tudja az mit jelent - legyintett Kristóf.

Az iskola házaspárja [18+]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora