Kissé feszülten ültem ki az erkélyre Tomi mellé, hogy közöljem vele az ötletemet, ami nyilván csak úgy működhet, hogyha ő is beleegyezik.
-Na megdumáltátok? - nézett rám.
-Igen.. és lenne egy ötletünk, vagyis pontosabban ötletem, hogy mi lenne a legjobb neked..
-Hallgatlak - nézett rám kíváncsian.
-Huhh.. okés, de kérlek ne akadj ki, tényleg rajtad múlik az egész, de én azt gondolom, hogy talán ez lenne a legjobb megoldás számodra.
-Mond - szívott bele a cigijébe.
-Mi lenne, ha bevinnénk téged most pár napra egy intézménybe, ahol segítenének neked?
-Na nem. Te most burkoltan próbálod nekem megfogalmazni a zárt osztályt? - kerekedett ki a szeme.
-Mivan? Dehogy! Nem zárt osztályt, csak simán egy pszichiátriai kezelés! Nálad lehet a telefonod is, az összes értéked, mi is megtudunk látogatni, tényleg csak pár nap!
-Menj a faszomba - állt fel.
-Ne menj el! - mentem utána.
-Nem fekszek be semmilyen gyogyós intézetbe! Nem vagyok bolond!
-Tudom! Persze, hogy tudom, de ez nem erről szól fasz!
-Hagyj békén - rángatta magára a pulcsiját.
-Itt maradhatsz a lakásunkban! - mondta Em hirtelen.
-Mi?
-Itt maradhatsz, de ilyen állapotban nem hagyunk egyedül, mi is itt maradunk veled, mondj le mindent! - nézett rám.
-Nem srácok, ez a nászútatok, nem hagyhatjátok ki miattam.
-Elutazunk jövőhéten majd máshova, ezen a héten meg akkor bemegyünk suliba, az előleg összegét buktuk, de nem izgat! - mosolygott biztatóan Tomira.
-Várj.. most komolyan kihagynád a legjobb haveromért az utazásunkat? - pislogtam Emre.
-Komolyan! - kezdte el kipakolni a cuccait a bőröndböl.
-De baba, tudom, hogy ez az út nagyon fontos neked - fogtam meg a kezét.
-Az, de ez most fontosabb jó? Ne aggódj miattam - simította meg az arcom.
-Légyszives ne borítsátok fel a terveiteket miattam! - mondta Tomi.Az, hogy Em előrébbhelyezte Tomi jóllétét saját magánál, az baszott nagy dolog... Tudja, hogy Tomi mennyire fontos nekem, és nem tudtam volna jól érezni magam úgy, hogy ő közben itthon a halálát tervezi. Nagyon szarul jött ki az egész, mivel a nászútunkba ütközött bele, de Tomi nem tehet erről, mostmár rajtam kívűl tényleg senkire sem számíthat. Anikónak (Tomi anyukája, csak régen említettem:szerk) jobban kéne figyelnie rá sokkal.. És az, hogy nem hajlandó bemenni a pszichiátriára, őszintén, számítottam rá...
-De tényleg miattam nem muszáj itthon maradnotok, mármint.. elleszek egyedül!
-Nem, mert minden pillanatban az megy le a szemem előtt, hogy miket csinálsz magaddal... - mondtam nagyot nyelve.
-Ne foglalkozz velem ennyire, felnőtt ember vagyok.
-Nemtudok nem foglalkozni, amikor kis híján felvágod az ereidet is már! Kurvára nem akarom, hogy meghalj! Érted?!
-Nem fogok meghalni, ne aggódj miattam.
-És nem is gondolkodtál soha azon, hogy meg akarsz? - kérdezte tőle Em.
-Mindennap gondolkozom rajta.. - vallotta be.
-Nem lehetsz ennyire önző! - mondtam idegesen.
-Mivan?
-Rohadt önző vagy! Szerinted ha te megölöd magad én azt ki fogom bírni ép ésszel? Tudod mennyi traumát raknál rám vele?! Fogalmad sincs, hogy mennyire befolyásolnád vele az én életemet is, és a mentális egészségemet! És nekem szükségem van a legjobb barátomra!
-Megint csak te, meg te, és mivan velem? Mivan ha én ezt már nem bírom tovább?
-Akkor kussolj bazdmeg és próbálj meg tenni érte, hogy felépülj! A bpd-ből sosem fogsz, meg kell tanulnod együttélni vele és kezelned! Nincs más választásod ember! - emeltem fel a hangom.
-Mindig van más választás... - mosolyodott el keservesen.
-Igen! Ha szeretnéd szívesen szarrá verlek, ahogy holnap Petit fogom a suliban!
-Nem kell megverned Petit, hagyd rám azt..
-Tényleg ne csináld! - mondta Em is.
-Addig nem leszek nyugodt, amig nem ömlik a vér a képéből, na majd akkor leszek az! Ő is csak átbaszott téged, nem fogom ezt innentől ennyiben hagyni, beszéltem vele, nem is egyszer! Mi lett belőle? Semmi, kurvára semmi! Ő is hozzátett ahhoz, hogy most mégrosszabbul vagy, vállalja a következményeit az a kis geci! - lettem egyre dühösebb.
-Tesó tényleg ne, attól nem lesz semmi számomra jobb!
-Számomra jobb lesz, vagy nem érdekel téged, hogy nekem mitől lesz jobb kedvem? - mentem át kissé nárciba.
-Ne dobd be a rajátszós nárcisztikus kártyát! 14 éve ismerlek, és tudom, hogy nem vagy az, és direkt csinálod! - szólt rám.
-Jó kuss.. - sóhajtottam.
-Figyeljetek.. ha már nem utazunk el, akkor menjünk el hárman valahova, Tomi rád is férne, hogy ne egésznap a sötétben feküdj!
-Jó, menjünk - gyújtottam rá egy cigire.
-A kezedet pedig betadinozzuk, és bekötöm. Tudtad, hogy ettől vérmérgezést is kaphatsz? - célozta Em Tominak, miközben az elsősegély dobozunkat vette ki a szekrényből.
-Bocs anyu.. - nevette el magát.
-Nem vagy vicces, na vedd le a pulcsid.. - ült le vele szembe.
-Régen kérte nő, hogy vetkőzzek..
-Na kuss! - forgattam a szememet.
-Ja igen, mindig elfelejtem, hogy betegesen birtokolod.. - ingatta a fejét egy halvány mosollyal.
-Nem birtokolom betegesen... egészséges módon birtokolom! - kértem ki magamnak.
-Nem mehetek sehova sötétben, csak ha te viszel és hozol! - pislogott rám Em.
-Jó de ez nem aranyos?! Csak féltelek!
-Inkább beteges, na kösd azt a szart mert éhen halok.. menjünk el enni, nemrég jött meg a fizum! - mondta önelégülten Tomi.
-Okés, menjünk - ültem le melléjük.
-Pár hónap és kiutaztok külföldre, mi lesz akkor velem? - kérdezte szomorúan.
-Mindennap beszélni fogunk! És ha szeretnéd egyszer kijöhetsz hozzánk, kifizetem a repjegyed - ajánlottam fel.
-Nem lehetne, hogy nem mentek ki?
-Ezt már sokszor megbeszéltük, gyereket szeretnénk!
-De van más megoldás is!
-Magyarországon erre semmilyen megoldás nincs, de hallgatlak!
-Ugyebár nektek donor kell a lombik programhoz...
-Igen?
-És mi lenne, ha nem lombik program lenne, ami sok idő, pénz, és energia, hanem...
-Hanem mi? - borzoltam össze a szemöldököm.
-Hanem Em lefeküdne akkor egy donorral, és bámm, ott a gyerek és itthon maradhattok!
-Te normális vagy? Ez nem így működik, és a feleségem testéhez senki nem érhet rajtam kívűl! Szerinted belefogok menni abba, hogy egy idegen faszi megdugja az én feleségemet? - kezdtem el kiabálni.
-Nem lennék képes senkivel sem lefeküdni, ez abszúrd! És ez nem is így működik! - kérte ki magának Em.
-De most mit izéltek? Elmegy benne, aztán ennyi, nem kell romantikázni!
-Most kussolj el! Senki nem fog elmenni Emben! Nagyon felkúrsz! Em csak az enyém, és soha, de soha nem mennék bele abba, hogy valaki mással szexeljen!
-De abba belemennél, hogy valaki más spermáját kapja meg?
-Nagyon túlmész egy határon! Az teljesen más! A petesejtbe bevezetnek neki egy hímivarsejtet, nem pedig elmennek benne! A kettő között van különbség! Annyira önző vagy de komolyan... csak magadra gondolsz most is! Felajánlom, hogy kifizetem a kurva drága repjegyed, csak hogy kijöhess hozzánk, mondom, hogy mindennap kereslek, de neked ez sem elég! Felnőtt ember vagyok, egy idő után külön életet fogok kezdeni, saját családot alapítani, és apa leszek! Ez lesz az elsődleges az életemben és ezt el kell fogadnod!
-Jólvan... bocs... csak egy ötlet volt - sóhajtott.
-Hát szar ötlet volt! Úgy ismersz engem, mint aki elviselné, hogy bárki hozzáér Emhez rajtam kívül?
-De nem volt szűz amikor összejöttetek!
-És? Pont leszarom, hogy előttem lefeküdt egy spanyol csajjal 16 évesen, azóta évek teltek el, és ő csak az enyém!
-Ez most nagyon szemét volt tőled Tomi.. - ment be Em a hálónkba, és becsapta maga után az ajtót.
-Most mivan? - tárta szét a karját.
-Kérj bocsánatot tőle! Konkrétan olyanokat mondtál, hogy feküdjön le mással, majd ő elmegy benne és lesz gyerek, meg hogy már előttem se volt szűz. Szerinted ezek a mondatok melyik nőnek esnek jól? Annyira idióta és tiszteletlen vagy! Nem tiszteled a házasságomat de tényleg!
-De tisztelem, te is tudod!
-Nem úgy tűnik... akkor nem mondanál ilyeneket...
-Jó, hagyj békén nagypapa..
-Mivan?
-Nagypapa! Úgy viselkedsz mint az öregek! Család, meg feleség, kutya macska is lesz? Szóljatok ha kell takaritó! Jelentkezek az állásra!
-Haha, nagyon vicces vagy bazdmeg - ironizáltam.
-Nem akartam megbántani Emet, de akkor tényleg sok időt, pénzt és energiát megspórolnátok, és nem kéne kiutazni!
-Neked ehhez nulla, ismétlem nulla közöd van! És faszságokat beszélsz! Szerinted ez így működik? Az egész donorság titoktartással fog menni, ő se tudja mi kik vagyunk, mi se, hogy ő ki! Csak a labor eredményeit és külső leírást fogunk kapni róla, de ennyi. Sosem fogja látni a gyereket, azt se tudja kik a szülei a gyereknek! Ő nem apa! Ő csak egy pénzért spermát adó idegen, aki konkrétan bárkinek odaadja, aki részt vesz a programban és megfelelő neki az övé! Hát soha nem is fogunk vele találkozni.. én leszek a gyerek apja, nem ő! És ezt a témát most hagyjuk, mert nulla elszámolással tartozunk neked, és nulla közöd van a magánéletünkhöz, a döntéseinkhez, és ahhoz, hogy mi milyen formában, mikor, és hol vállalunk gyereket! - gyújtottam meg egy cigit idegesen.
-Én csak nem akarom, hogy elmenj!
-De tökmindegy mit akarsz, mert már feleségem van és nemsokára családom lesz, és engem az érdekel, hogy ők mit akarnak majd!
-Jó... felfogtam.. - tette keresztbe a karjait.
-Olyan vagy mint egy gyerek.. húzz bocsánatot kérni a feleségemtől!
-Jó... igazad van, fasz voltam.. - állt fel sóhajtva.Em szemszöge
-Gyere - mondtam sóhajtva, amikor kopogtak a hálónk ajtaján.
-Dumálhatunk? - vágta le magát mellém Tomi.
-Ha felkelsz, átveszed a nadrágodat, hogy ne az utcaiban ülj rá az ágyunkra, akkor igen..
-Jó, akkor adj valamit Ákostól.
-Tessék - vettem ki a szekrényéből egy itthoni kosaras gatyáját.
-Jézusom nekem ezek szarul állnak a vézna lábaimon.. - húzta le a nadrágját.
-Kint megvárom ezt - mentem ki a szobából.
-Baj van? - kérdezte a férjem.
-Nem, csak megkértem Tomit, hogy ne az utcai farmerjében üljön le az ágyunkra, és kijöttem, amig átöltözik.
-Ja, okés, de ne foglalkozz vele, nagyon sokszor át se gondolja amiket mond - suttogta a fülembe.
-Jó de akkoris megbántott... - mondtam a fejemet a mellkasába temetve, amikor Tomi jött ki.
-Na gyere, beszéljünk - intett nekem.
-Hallgatlak - mentem vissza a hálómba, és leültem az ágyra.
-Sajnálom, hogy felhoztam ezt a spanyol szexelős storyt.. fasz voltam khmm..
-Tomi.. akkor 16 éves voltam, nem is ismertem még Ákost, és egy külföldi kiránduláson történt, soha többet nem láttam a csajt szerencsére. Azóta férjem van, és elég bunkó volt tőled, hogy a fejéhez vágtad, hogy nem ő vette el a szüzességem... Szerinted ez az ő önérzetének hogy esett? És nekem?
-Jó tudom... csak azt érzem, hogy egyre jobban távolodtok el tőlem, és egyedül maradtam..
-De nem maradtál egyedül, ránk mindig számíthatsz - simítottam meg a karját.
-De senkinek sincs szüksége rám... se Petinek, se anyámnak...
-Tudod kinek lesz igazán szüksége rád?
-Kinek?
-Egy pici babának, akinek a keresztapukája leszel, és te leszel a menő Tomi bácsi, aki hogyha vigyázol rá, felelőtlenül még azt is megengednéd, hogy a gyerek fagyit vacsorázzon!
-Wow.. Tomi bácsi... tényleg én leszek a keresztapukája?
-Nem lesz megkeresztelve, de ha meglenne nyilván te lennél, szóval annak fog hívni!
-Annyira köszönöm - ölelt át.
-Ne köszönd, majd még 3x átfogod gondolni, amikor hajnalig nem alszik, és oviba kell mennie másnap, és túlpörög a sok cukortól amit adtál neki - nevettem fel.
-Ahh majd megoldom! Én menő leszek nem úgy mint a szülei!
-Hé! Mi is menők vagyunk!
-Persze, inkább boomerek - legyintett egy nagy vigyorral.
-Amúgy meg haza fogunk jönni a születése után nem sokkal valószínűleg. Szerintem két évet leszünk kint maximum. Ha féléves lesz a baba akkor jövünk is haza! Ákossal azt beszéltük, hogyha nagyon megtaláljuk kint a helyünket, akkor ott maradunk, viszont ha nem, akkor jövünk vissza. Itt vannak a barátaink, a családunk, itt lenne sok segítségünk a babával, szóval egy szó mint száz, nem örökre megyünk el!
-Jó tudom.. csak mégis szar egy kicsit.. de amúgy várom már, hogy gyereketek legyen. Kíváncsi vagyok milyenek lennétek szülőkként..
-Hát az elején biztos bénák, mivel tapasztalatlanok vagyunk a gyereknevelésben, de idővel belefogunk jönni!
-Megzavartam valamit? - jött be Ákos.
-Igen, épp már elkezdtük a meztelen activityt! - mondta Tomi.
-Haha, kurva vicces vagy, de egyszer szájon foglak baszni! Na menjünk kajálni! - nyújtotta a kezét nekem.
-Anyád... - állt fel Tomi is, és utánunk jött.
-Hol eszünk? - kérdeztem.
-Ahol csak szeretnél - mondta mosolyogva a férjem.
-És ha én mexikóit szeretnék? - kérdezte Tomi.
-Az senkit se érdekel - röhögött Ákos.
-Jó felőlem lehet mexikói - vontam vállat.
-Em! Innentől te vagy a legjobb barátom! - veregette meg a hátam.
-Uhh na vigyázz baba mert elveszem a helyed! - kacsintottam a férjemre, és kinyitottam az ajtót.
-Sziasztok, épp csengetni akartam - állt ott zsebretett kézzel Peti.Nemtudom kozuletek ki volt krubi arenan, de kibaszott nagy volt. A faszi konkretan orult, tobb meter magasban egy szonyegen repkedett felettunk XDD Es utana a 2 metronal este 11kor az a fidesz ellenes kantalas mindent vittxdd
Nemtudom, hogy valaki emlekszik, de az elso kotetben meg panaszkodtam, hogy szorongok a repulesnel, na most 3 het es repulok, es ugyanezt erzem. Csak most 1 oraval tobbet is mint tavaly. Mondanam, hogy leiszom magam a faszomba a repules elott, de rajtam az se segit xdd Es meg a baratnomnek se panaszkodhatok, hogy megnyugtasson, hiszen nem is tudja, hogy utazunk ki, hiszen neki szervezemxdd
ESTÁS LEYENDO
Az iskola házaspárja [18+]
Romance[LMBTQ] Az iskola hercegnője - 2. kötet Ha még nem olvastad el az első kötetet, akkor először azt ajánlom a figyelmedbe, mivel nem fogod érteni a cselekményszálat. Előfordulhat 18+ -os tartalom, transznemű főszereplő, káromkodás, drogok, mentális b...