V.

717 47 18
                                    

Em szemszöge

Aznap végül nem mentünk Ákossal sehova, szóval ő bevett két nospat, és elaludt, miközben én sorozatot néztem a laptopon mellette, amikor hallottam, hogy Tomi jött haza.
-Császtok! - kiabálta.
Óvatosan kikeltem a pasim mellől, és kimentem.
-Shh! Ne kiabálj, Ákos alszik!
-Alszik? Ilyenkor?
-Szarul van, nem lényeg. Eljössz velem bevásárolni? Szeretnék főzni valamit nektek mire felkel.
-Aha, mehetünk, de nekem nincs jogsim - vakargatta a tarkóját.
-Itt van a bolt a sarkon, nem kell jogsi, csak tudj cipekedni - mosolyodtam el.
-Azt megoldom! Akkor menjünk!
-Jó csak felveszek egy pulcsit, meg cipőt - kezdtem el felkötni a hajam egy csattal.

-Na és miújság? - kérdeztem már a liftben.
-Semmi, anyám aludt, amikor beértem, de felkelt szóval tudtunk kicsit beszélgetni.
-És hogy van?
-Jobban... megfogadta, hogy többé nem iszik, de mindig ezt mondja.. Többet nem fogom nézni, hogy majdnem megfullad a saját hányásában, velem ezt nem fogja csinálni... Inkább kolis leszek, de én ezt nem! Megmondtam neki, hogy legközelebb ott hagyom, és elsírta magát.. Már nem hat meg! Az egész gyerekkoromat végig itta. Nem számít anyának! Fasz kivan - vette elő a zsebéből a cigijét.

Tominak és Ákosnak elég hasonló a temperamentumuk, mivel 14 éve legjobb barátok. Ákost tudom is ilyenkor kezelni, de Tomit nem, így csak csendben álltam mellette, és annyit bírtam mondani, hogy sajnálom... Szörnyen kínos vagyok..

-Bocs Em, nem kellett volna ezt rádzúditanom, sajnálom.. - szívott bele a cigijébe már az utcán sétálva.
-Nem, semmi gond..
-Nem a te dolgod ez, csak hagyjuk a témát! Mit főzöl?
-Ákos egyik kedvencét, chilis babot! Szereted?
-Igen! Imádom.
-És sütök is, málnás browniet, segítesz? - mosolyogtam rá.
-Nemtudok semmit a konyhában, de amiben tudok szívesen!
-A málnát felvághatod - nevettem el magam.
-Jó! Az menni fog! - röhögött ő is.

A boltba beérve elővettem az online bevásárló listám, amit összeírtam, és közötte szerepelt az óvszer is, de úgy voltam vele, hogy tökmindegy, majd kevésbé feltünően ha tele lesz a kosár belerakom..

-Na akkor előszöris holland kakaópor, mert otthon csak cukros van! - kezdtem el tolni a bevásárlókocsit.
-Toljam? - kérdezte Tomi.
-Megoldom, majd ha sok dolog lesz benne - nevettem el magam, és előreindultam.

Már a pénztárnál voltunk, amikor láttam, hogy ki vannak rakva az ószerek, így próbáltam kissé észrevétlenül belerakni párat.. Nemtudom, olyan kellemetlen volt Tomi előtt.. Elvettem párat abból a vékony fajtából, amit szeretünk, de már a harmadiknál megakadt Tomi szeme.
-Ennyi kell? - pislogott.
-Ahmm... aha - mondtam vörös arccal.
-Inkább vegyél egy kartonnal, ne egyesével!
-De az a fajta nem jó...
-Csak az extra vékony? - röhögött fel.
De erre már nem reagáltam, mert épp mi következtünk a sorban, és ez így pont jól is jött ki.

-Mi a faszom került ezen 50.000Ft-ba? - kérdezte amikor kimentünk.
-Hát.. ez egy nagy bevásárlás kettőnkre. Azért nem minden héten költünk ennyit. Ígyis csomóbol az olcsóbbat vettem.
-Hát ez akkoris geci drága volt.. - vette el tőlem a szatyrokat.
-Bírod? - néztem rá.
-Aha, nagyjából..
Tomin azért láttam, hogy nincs olyan kondiban mint Ákos. Elég vékony, nem edz, így három szatyor kifog rajta, szóval inkább elvettem egyet a kezéből.
-Amúgy nem akartalak kellemetlen helyzetbe hozni a pénztárnál, bocs.. Láttam, hogy elvörösödtél, Ákos meg a legjobb haverom, így ja.. bocs..
-Nem gáz, nem volt kellemetlen! - hazudtam, amikor éppen a barátom hívott.
-Szia! - vettem fel.
-Hol vagy baba? Aggódok!
-Eljöttem Tomival bevásárolni, mindjárt otthon, nyugi. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar felkelsz.
-Ja okés, csak megijedtem, mert sehol nem voltál.
-Nyugi, jól vagyok - mosolyodtam el halványan, de persze ezt ő nem látta.
-Milyen kis nyálasaaaak - cukkolt Tomi.
-Üzend meg Tominak, hogy kussoljon! - mondta ásítva Ákos.

Az iskola házaspárja [18+]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin