XXXIX.

321 38 1
                                    

Ákos szemszöge

Másnap reggel Em öklendezésére keltem, úgyhogy amint kinyitottam a szemem konkrétan kipattantam az ágyból, hogy ránézzek.
-Mindjárt jobb lesz - tűrtem hátra a haját gyorsan.
-Nem, nem jó.. nagyon rossz - sírta el magát.
-Hidd el, mindjárt elmúlik...
-Nem, te ezt nem érted, csak menj ki!
-Kint leszek ha kellek - hajtottam be magam után az ajtót, mert tudtam, hogy a hormonok miatt viselkedik így, és nem akartam tetőzni az egészet még azzal, hogy ellent mondok neki.

Miközben Em a fürdőben volt elkezdtem reggelit csinálni, és kikészítettem a vitaminjait, hogy ne kelljen már ezekkel foglalkoznia, amikor csörögni kezdett a telefonom. Tomi volt az.
-Cső - vettem fel.
-Csá, mikor akartál keresni?
-Ohh bazdmeg bocs.. mostanában.. el vagyok havazva.
-A sok kúrás mellett eszedbe sem jutok?
-Mivan? Dehogy.
-Aha.. na mindegy, amúgy megvagyok.. - mondta unottan.
-Mitcsinálsz mostanában?

-Bocsánat, csak kimerült vagyok ettől a sok rosszulléttől, bunkó voltam - jött ki a feleségem a konyhába, és átkarolt hátulról.
-Hangosíts ki, hallom ott van Em - mondta Tommi.
-Tomi az, azt kéri hangosítsam ki - suttogtam.
-Elmondjuk? - tátogta.
-Mondjuk - biccentettem. -Ki vagy hangosítva - szóltam újbol a telefonba.
-Na, ezt mind kettőtöknek hallania kell!
-Előbb neked kell hallanod valamit..
-Igen? Baj van?
-Nem, ellenkezőleg - mosolyodtam el.
-Ne bassz..
-Hmm?
-Máris sikerült? Gyerek lesz? - kérdezte meglepetten.
-Igen! - mondta nevetve Em.
-Ne bassz! Kereszt apu leszek? - ordította a telefonba.
-Igen - válaszoltam neki jókedvűen.
-Azt a picsa! Ezt meg kell ünnepelnünk! Ez kibaszott nagy! - ujjongott.
-Ne beszélj már ilyen csúnyán - cseszte le röhögve a feleségem.
-Bocsi na! Hallja a gyerek is, tudom nem szabadna!
-Istenem.. - mondtam rázkódó vállal.
-De várjatok... akkor.. a nyőgéseiteket is hallja?
-De idióta vagy - tömtem be egy snüsszt.
-És mi a neme? Fiú lány?
-Nem tudjuk, ez majd csak a második trimeszterben derülhet ki, de hogyha tovább folytatod a hülyéskedést akkor nem fejezzük be a mondandónkat!
-Na mi van még?
-Tudod Ákos most elég jól keres itt kint, szóval tényleg nem kell agyalnunk a pénzen, meg ilyesmik.. - harapott bele a reggelijébe Em.
-Jaj persze hencegjetek is!
-És úgy gondoltuk te utolsó fasz, hogy gyere ki hozzánk 1 hétre ha szeretnél, amig még Emnek nincs nagy pocakja, álljuk a repjegyed!
-Komolyan? - csodálkozott el.
-Komolyan - mondtuk egyszerre.
-Ne! Kimehetek Kanadába? Látni fogom a niagarát?
-Ja, ha szeretnéd oda is elvihetünk, kiveszek szabit - vontam vállat.
-Ezaz! És mikor?
-Mikor érsz rá?
-Bármikor! - vágta rá.
-De nem melózol? Tudod, érettségi után meló, ha nem tanulsz tovább.
-De, anyádék cégénél, de anyád a főnököm, bármikor ad szabit.
-Ez igaz - forgattam a szemem.
-Na, akkor mikor menjek?
-Nézz repjegyeket, és válassz időpontot.
-Oké, mennem kell repjegyeket nézni!
-De mi a hír amit akartál mondani?
-Ja semmi.. az lófaszt se jelent ezekhez a hírekhez képest, csak előléptettek a melóban, na csá! - nyomta le.
-Mi? Tomit előléptették? Ez tök jó! - ölelt át a feleségem.
-Ja, de azt se várta meg ez a fasz, hogy annyit mondjunk, hogy gratulálok..
-Izgatott Kanada miatt, ne hibáztasd - csókolt meg lassan.
Késztetést éreztem, hogy durván elkezdjem falni az ajkait, neki nyomjam a falnak, levetkőztessem majd keményen megdugjam a konyha pult tetején, de abban a pillanatban ez lehetetlen volt, szóval egy lágy csókkal viszonoztam inkább a közeledését...
-Már nem is agyalok a hibáztatásán - csókoltam vissza, majd rámarkoltam a seggére.
-Ez jól esik - lihegte a nyakamba.
-Nem fogsz elmenni, ígérem - nyúltam be a fehérneműje alá. Kibaszott nedves volt a nemiszerve, éreztem, hogy felhevült állapotban van.
-Majd szólok ha közel járok az orgazmushoz, akkor hagyd abba - támaszkodott sóhajtozva a konyhapultnak.
-Rendben - húztam fel a felsőjét, hogy teljes legyen az élmény, és rámarkoltam nagyon óvatosan a melleire.
Em folyamatosan nyőgött, nem hibáztatom, idejét sem tudom mikor szexeltünk legutóbb, mindketten ki vagyunk már..
A szeméremajkaival játszadoztam, majd egyre leljebb haladtam, hogy megujjazzam, amikor megállított.
-Ne.. ne csináld ezt velem, még ne állíts le - szenvedtem.
-De... orgazmusom lesz amint berakod..
-Annyitól?
-Baba.. ha beleülnék a farkadba már elmennék, ha elkezdenél ujjazni már elmennék, soroljam még? Nem rakhatod be érted? Nagyon kicsi az ingerküszöböm, mióta nem szexelünk. A baba miatt.. nem lehet... - húzta vissza magára a felsőjét.
-Tudom, csak.. kicseszettül hiányzik az intimítás közöttünk.. de nyilván nem akarom, hogy elmenj, szóval teljes mértékben egyetértek, és ha itt volt az ingerküszöböd, akkor itt volt - pusziltam bele a hajába.
-Ne legyél ennyire megértő, tudom, hogy te is ki vagy...
-Persze, nem tagadom, de együtt ezen is átmegyünk a gyerekünkért, igaz? - fogtam meg a kezét.
-Igaz - ölelt át szorosan.
-Szeretlek - simítottam meg a hátát.
-Szeretlek - fúrta a fejét a vállamba.

Az iskola házaspárja [18+]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora