XXVII.

547 35 13
                                    

-Hívom a taxinkat! - mondtam a feleségemnek és Zsófinak a helyszín előtt, amikor már mindenki elment.
-Köszi Em, hogy nálatok aludhatok ma. Ígérem, hogy holnap sietősen haza megyek!
-Nyilván nálunk aludhatsz - ölelte át mosolyogva.

Zsófi velem végig fura volt a beszélgetésünk után, szóval már kedvem se volt keresni a társaságát. Kínos az egész.. Ráadásul Emmel nem fogunk tudni hangosan és intenzíven szeretkezni miatta, pedig ez az első közös éjszakának lenne házasokként..

-Sosem voltam még nálatok, milyen a lakásotok? - kérdezte már a taxiban.
-Majd meglátod - válaszolt neki sejtelmesen Em.
Lassan megsimítottam az egyik kezemmel a combját, hogy éreztessem vele, hogyha itt van Zsófi engem az se érdekel, de kívánom őt, és nekem ma este már kell. Vagyis inkább reggel, mivel kezdett feljönni a nap... Sötét volt a taxiban, kabát volt rajta, úgyhogy egyáltalán nem feltünően benyúltam a ruhája alá, és megsimítottam picit feljebb, amikor rászorított a kezemre.
-És mennyi idő innen még? - kérdezte Zsófi, de addigra én már egyáltalán nem figyeltem rá.
-Ahh izé.. még 5 perc khmm - mondta Em.
A kezem egyre jobban elkalandozott, és úgy voltam vele a jó pár feles után, hogy már kurvára nem érdekel semmi, csak ő, úgyhogy óvatosan benyúltam a fehérneműje alá.
-Khmm - vette el a kezemet.
-Kapar a torkod? - pislogott rá Zsói.
-Igen, egy kicsit - mondta Em zavartan, én pedig egy kaján vigyorral tettem vissza a kezemet az ölembe.

E: Mitcsinálsz? - villant fel a telefonom.
Á: Mire célzol?
E: Egy taxiban ülünk és itt az unokatesóm, te meg benyúlsz a fehérneműm alá?
Á: Gond? Csak kívánlak...
E: Én is kívánlak, de nem csinálhatod ezt velem, belefogok nyőgni..
Á: De csak épp hogy hozzád értem baba.
E: De már több mint 1 napja nem volt semmi, és ki vagyok éhezve.
Á: Én meg kanos vagyok, szóval ha megvetettük Zsófinak a kanapét légyszives egyből menjünk be a hálónkba.
E: Nyilván, nem vágyom semmi másra, csak hogy jól megdugj, és hogy mélyen letorkozhassalak.
Á: Ne írj ilyeneket.. már kemény vagyok.
E: Nem kívánod a puncim?
Á: Basszameg Em.. - tettem el a telefonomat, és elkezdtem rázni a lábamat, mert fékezhetetlen kanosság jött rám. Most jött el az a pillanat, hogy eddig bírtam, és nekem ő most kell.

-Minden oké? - nézett hátra rám az anyósrol Zsófi.
-Minden.. - nyeltem nagyot.

-Mi most elmentünk aludni, fáradtak vagyunk - fogtam meg a feleségem kezét már a lakásba érve.
-Wow! Ez a lakás gyönyörű! És ez a kanapé! Itt csodás lesz aludni! - nevetett fel.
-Gyere - húztam be magammal a hálónkba.
-Várj, még azért az ágyneműt odaadom neki! - engedte el a kezem, és kivett a szekrényből egy takarót meg egy párnát.
-Megleszek köszi! Ti csak nyugodtan aludjatok!
-Meglesz látod! - csuktam be magunk mögött az ajtót, és neki estem.
-Legyünk halkak - csókolt vissza mélyen.
-Nem kívánom a puncid? Egésznap csak azon agyalok mióta megismertelek - döntöttem hátra az ágyban.
-Mióta megismertél? - kérdezte kuncogva.
-Pontosan - húztam fel rajta az egyberuháját, és fejemmel már egyből a lábai közé temetkeztem, miközben a belső combját csókolgattam. Em torkán egy halk nyőgés jött ki, miközben mohón egy percet sem várva húztam le róla a fehérneműjét, és hátradobtam.
-Végre! - merültem el hevesen benne, és lassan odaérintettem a nyelvemet a szeméremajkaihoz. -Kibaszott finom vagy - vettem be mégjobban a számba, miközben a derekát markolásztam.
-Kérhetek egy kis segítséget? - rontott be Zsófi.
-Jézusom... - húzta magára a takaróját Em.
-Ahh bocsi bocsi.. - rohant ki sebesen.
-Ezt nem hiszem el bazdmeg.. - álltam fel idegesen, mert rajtam még az összes ruhám megvolt, és kirontottam. -Te tényleg ilyen idióta vagy? - förmedtem rá.
-Azt hittem csak alszotok.. bocsánat én..
-Mivan? Ma házasodtunk össze! Örülj, hogy nálunk aludhatsz! Te geci buta vagy már ne haragudj! 30+ évesen nem tanítottak meg kopogni? Mit képzelsz magadról?! - emeltem fel a hangom.
-Baba.. állj le... - jött oda Em is már felöltözve.
-Nem! Kérlek menj el! Elegem van!
-Mi? - pislogott Zsófi.
-Jól hallottad! Légyszives hagyd el a lakásunkat és menj el a reggeli vonattal! Kettesben akarunk lenni és láthatóan te a magánélet fogalmát nem ismered!
-Nem rakhatod ki.. - nézett rám Em.
-Jó, megyek! - kezdte el összeszedni a cuccait.
-Benyit bazdmeg... ez kész.. - vettem elő egy szál cigit idegesen.
-Nem mész sehova! Most leteszed a cuccaid! - vette ki a kezéből a feleségem.
-De igen... és sajnálom, hogy zavartam és rátok nyitottam, az véletlen volt..
-Véletlenül rontottál be a szobánkba? - kérdeztem dühösen.
-Azt mondtátok fáradtak vagytok és aludni mentek..
-Mondjuk azt, hogy amúgy ma volt az esküvőnk és szexelni fogunk? Ez kurva egyértelmű! Te tényleg nagyon buta vagy!
-Ne beszélj így vele kérlek.. - nézett a szemembe Em.
-Csak ne szóljon hozzám.. - nyitottam ki a terasz ajtót, és kiültem a cigimmel.

Az iskola házaspárja [18+]Where stories live. Discover now