- DANİ -

501 37 9
                                    


 Yanında uyuyan adamın horlamasıyla uykudan uyandı. Nerede olduğunu anladığı anda sessizce yataktan kalktı, üzerini giyindi. Şu an evine gidip iyi bir duş almaya ve uykuya ihtiyacı vardı. Son kez yatakta uyuyan adama baktı. Gece istediği gibi geçmemişti. "Yaşlandım mı ben. Neden hiç keyif alamıyorum artık" diye geçirdi içinden. "Sanırım şu tek gecelik ilişki işlerini azaltmam lazım". Tam kapıdan çıkarken yataktaki adam uyanmıştı. 

"Bakıyorum hemen kaçıyorsun Thomas?"

Thomas da kim diye düşündü önce . Ardından dün gece peşpeşe söylediği yalanları hatırladı. Evet, ismi Thomastı, 40 yaşında, italyan bir mimardı. Büyük bir işi başardığı için patron tatil izni vermişti. Tamam, son kısım pek de yalan sayılmazdı. Tabi detaylara girmezsek.

"Uyandırmak istemedim Aras"

"İsmim Hasan ve bakıyorum da çok ince düşüncelisin"

Konuşmayı uzatmak istemiyordu. O yüzden isminin Hasan olduğunu öğrendiği adama hafifçe gülümsedi.

"Tamam, Hasan. Dün gece için teşekkürler " diyerek odadan çıktı.

"İyi bari komidin üzerine para koymamışsın."

Arkasından gelen sese aldırış etmeden asansöre doğru ilerledi.

Asansör aynasında kıvırcık saçlarını düzeltmeye çalışırken "yaşlanmadın oğlum kendine haksızlık etme" diye geçirdi içinden.

Aniden gelen mesaj sesiyle telefonunu açtı.

"Yeni görev. Hemen ara"

Hiç bekletmeden arama tuşuna bastı. Uzun süren tatilleri hiç sevmiyordu. İşi onun için en büyük tutku, en büyük heyecandı.

"Dani, neredesin?"

Telefonun diğer ucundaki adam aceleci ses tonuyla konuşuyordu.

"Burada. İzmir'de".

"Tam olarak neresinde?"

"Tam olarak "Rain" otelinin çıkışında arabama doğru ilerliyorum. Konum atmamı da ister misin, Soner?"

"Yükselme hemen. Şimdi ben sana konum yolluyorum. 1 saat içinde orada olman gerekiyor. Bu sefer patron yüzyüze konuşmak istiyor"

"Büyük iş galiba"

"Bilmem, gidince görürsün"

"Anlaşıldı kaptan"

Arabasına binerken yüzünde büyük bir gülümseme vardı. Sonunda av mevsimi başlamıştı.


Öncelikle helloo. Yazdıklarımı anlaya biliyor musunuz? Türkçem iyi değildir. O yüzden hatalarımı affedin lütfen 🥲

Bu benim ilk hikayem. Eğer beğenmezseniz, cringe falan bulursanız söyleyin, silerim, linçlere dayanamam😭

av mevsimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin