Merhabaa, okuyor muyuz gençlerrr <3
"Sabahtan beri hapşırıyorum. Ben de neden diye sorguluyordum kendi-kendime"
Yasef söylenerek banyonun kapısını tıkladı.
"Can, çıkıyor musun?"
"Çıkıyoruum. Bir şey mi oldu?"
"Çıktığında konuşuruz"
Can banyodan çıktığı anda onu kapıda bekleyen Yasefle karşılaştı. Yasef elindeki poşeti yukarıya kaldırarak
"Bu ne Can?" diye sordu.
"Kedi" . Can aceleyle kediyi arkadaşından alıb poşetten çıkardı.
"Ya öyle mi? Ben de dinozor yavrusu zannettim. Onu biliyorum, Can. Bu kedi senin odanda ne arıyor?"
"Dün gece aşağıda buldum. Az kalsın araba çarpıyordu"
Yasef şaşırmış halde arkadaşına baktı.
"Bu kedi dün geceden beri burda mı? Nasıl farketmedim?"
"Odamdaydı. Benimle uyudu. Sabah da yemeğini odada verdim. Yaso, bak gerçekten seni rahatsız etmez. Çok sakin bir kedi"
"Oğlum, benim alerjim var. Olmaz. Aşağıya bırak. Hem onun kesin ailesi falan vardır. Arıyorlardır dünden beri"
Yasef Can'ın duygusallığını biliyordu. Bu yüzden arkadaşının duygularını incitmeden kediden istiyordu.
"Yok, Yaso. Gece her yere baktım. Yuvası falan yok. Lütfen, izin ver, burda kalsın. Ben odada bakarım. Asla önüne çıkmaz"
"Can.."
"Sadece bir kaç hafta". Can aceleyle arkadaşının sözünü kesti. "Bir kaç haftaya ben bir yer bulurum"
Yasef üzgün bir şekilde arkadaşına baktı.
"Can, bu evde istersen on yıl kalabilirsin. Konu bu değil. Alerjim var, o yüzden asla olmaz. Lütfen üzme beni. Kediyi aldığın yere geri bırak "
Can bir süre sessizce durdu.
"Tamam"
Kediyi kucaklayarak kapıya doğru ilerledi.
"Can, saçların ıslak. Kurut sonra çık"
Arkasından Yasef'in sesini duydu, ama bir şey demedi.
Çok kızgındı. Kızgınlığı arkadaşına değil, kendineydi. Böyle bir durumda olduğu için kendisine kızıyordu.
Asansörü beklerken aniden aklına bir fikir geldi. Belki saçma olabilirdi. Ama şu an başka bir seçim şansı yoktu.
Aceleyle geri döndü.
Karşı dairenin kapısını çaldı.
Yeni bölüm ama hala çok uzun yazamıyorum. Yani aslında aklımda kurgu tam, ama dil sıkıntısı yaşadığım için yazmam uzun sürüyor. Sorry <3
Ana dilim arapça :d
TR-de yaşamıyorum ama burada tr dizileri çok ünlü. Dizi izleyerek öğrendiğimle yazıyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
av mevsimi
General FictionBu hikayedeki kişiler ve olaylar tamamen kurgudur. Gerçek kişi ve kurumlarla hiç bir bağlantısı yoktur.