- shut up and listen -

338 27 43
                                    

Hayırlı akşamlar diyormuşumm :d

Arkadaşlar istediğiniz sahneleri yazmaya çalıştım ama beklentiniz yüksek olmasın çünkü erotik yazmaktan daha zor bi şey varsa o da türkçe erotik yazmakmış.:(

İyi okumalar <3

Bölümün şarkısı var ;)


Hiç bir şey söyleyemeden kafamı koltuğa yaslamış anın tadını çıkarıyordum. Can diliyle harikalar yaratmaya devam ederken gözlerimin içine bakmayı da ihmal etmiyordu. Tabi o böyle yapınca dudaklarımı dişlerimin arasında sıkarak dayanmaya çalışıyordum.

Saçlarını tuttuğum anda sinyali almış ellerini arkasında birleştirerek kontrolü bana bırakmıştı. İlk gecemizden bu pozisyonun ne kadar hoşuna gittiğini anlamıştım. Ben hızlandıkça gözlerinden yaşlar gelse de geri çekilmeye niyeti yoktu. Ama bu şekilde devam edersem fazla dayanamayacağımı bildiğimden kendimi geri çekmiş, parmaklarımla çenesini kavrayıp davetkar duran ıslak dudaklarına kısa ve sert öpüş kondurmuştum.

"Ayağa kalk"

Hiç bir itiraz etmeden ayağa kalkıp tam önümde durmuş, diğer komutumu bekliyordu.

"Üstündekileri çıkar"

Bir elimle kendimi okşamaya başlarken tamamen koltuğa yaslanmış onu izliyordum. Pantolonunun kemerini hızlıca çözdüğünde kafamı salladım.

"Yavaş yavaş çıkar"

Kaşlarını kaldırarak bana baktı. Hafif sırıtarak hiç bir şey söylemeden odanın diğer tarafına doğru yürüdü. Ben ne yapacağını merak ederken ışıkları kapattı. Ardından yatağın yanındaki lambanı yaktı.

"Böyle daha iyi"

Sonrasında telefonunu çıkarıp kurcalanmaya başladı. Şu an sırası mı diye geçirdim içimden.

"Ne yapıyorsun?"

Müzik sesini duyduğumda cevap vermesine gerek kalmadan anlamıştım. Üzerime doğru eğilerek dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı.

"Özel şovuma hoş geldiniz bayım"

Ben gözlerimi kapamış öpmesini beklerken fısıldayarak geri çekildi.

Bir kaç adım uzaklaştıktan sonra arkasını dönerek müzik eşliğinde yavaş yavaş pantolonunu çıkarmaya başladı. Üzerindeki parçalardan kurtuldukça gözüken teninin güzelliği, uzun ince bacakları hemen ona dokunma, kalan şeylerini de yırtıp çıkarma isteği uyandırsa da bir sonrakı hamlesini merak ettiğim için kendimi engelliyordum. Gece uzundu, acelem yoktu.

Vücudunu şarkıyla uyumlu hareket ettirerek yüzünü bana dönmüştü. Gözlerini hâlâ kendimi okşayan elimde gezdirdikten sonra yüzüme çıkarmıştı. Alt dudağını dişlerinin arasında hafifçe sıkarak gömleğinin düğmelerini çözmeye başladığında kalçasını müzik eşliğinde yavaş yavaş sallıyordu.

Tüm düğmeleri çözdükten sonra sehpanın üzerindeki kadehimi alıp yavaş yavaş bana doğru ilerledi. Bacaklarını iki yana gelecek şekilde kucağıma oturduğunda hemen elimle kalçasını kavradım.

"Elini çek"

Söylediği şeye şaşırmıştım. Elindeki kadehten bir yudum aldı.

"Kuralları bilmiyor musun? Dokunmak yok"

Ellerimi geri çekerek koltuğa bırakmıştım.

"İlk defa için fazla tecrübelisin"

Hafif gülümseyerek kalçasını yavaş yavaş hareket ettirmeye başlamıştı.

av mevsimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin